Merhaba öncelikle, yaklaşık üç aydır bölüm gelmiyor, kafamın karışık olduğu dışında bir bilgi gelmiyor size, haklısınız tabii ki bölümsüzlüğe karşı isyanınızda :)
Benim şuan bir açıklama yaparak veda etmem gerekiyor bu hikayeye ama ne üç aydır yazamamamın gerekçeli bir açıklamasını, ne de yazmayacağımın sizi ikna edecek bir sebebini sunamayacağım ne yazık ki..
Tek bildiğim, ben bu hikayeyi yazarken zaman mefhumumu yitiriyordum bir zamanlar. Zeynep ve Kerem karakterleri benim için, kendi getirdiğim yorumla çok farklıydı. Ceylin ve Tuna, Eda, hatta son zamanlarda çok büyük bir hevesle yarattığım karakter; Dicle bile benim için çok değerliydi.. Bu hikaye benim yazmakla ilgili kendime güvenmeye başlamam'dı.. Karakterlerle bütünleşip onların dünyasını sizlere yansıtmaktı..
Şimdiye kadar beni iyi/kötü eleştiren, yorumlarını eksik etmeyen, hala bir umut yeni bölüm bekleyecek kadar Gözlerini Kapatmak'a bağlanan okuyucularımı böyle yarı yolda bırakmak istemezdim ama artık yazamıyorum arkadaşlar..
Bir çok kez bölüm yazdım, hiçbiri içime sinmedi tekrar sildim. Ben yazmaktan zevk aldığım hikayemi bulamıyorum. Kendimde de o eski yazma isteğini.. İlham da yok olmuş Zeyneple Kerem de..
Üç aydır tatil yapıyorum, kitap okuyorum, müzik dinliyorum. Yaşamımın içinde Gözlerini Kapatmak'a bir yer bulmaya çalışıp bu hikayeyi en azından sonlandırmak için kendimde bir istek arıyorum ama nafile..
Bu bir veda mı onu da bilmiyorum..
Belki hikayenin sonunu yazmak için bir şevk gelir, belki de hiç gelmez. Belki başka isimlerle bu hikayeyi özgün olarak devam ettiririm, belki de böyle kalır.. Geleceği hakkında bir şey kestiremiyorum Gözlerini Kapatmak'ın.Yeni bölüm bekleyen okuyucularımdan çok özür dileyerek, benim verdiğim emeğe saygı gösterip oyları ve yorumlarıyla yanımda olduğunu hissettiren herkese teşekkür ediyorum.
Kendinize çok iyi bakın arkadaşlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerini Kapatmak
FanficHerkes hayatının aşkıyla nasıl tanıştığını anlatırken gülümser. Bizim için durum biraz farklıydı. Hayatlarımızın tepetaklak olduğu gün her şeyin sonu gibi görünse de, birçok şeyin başlangıcıymış aslında...En derin acılar en mutlu anlarımıza sebep ol...