-Trebuie să plec.
-Stai . De ce te grăbești mereu ?
Eu nu știam ce să mai cred , mai ales ce să mai zic.
Privirile noastre se întâlnesc din nou. Îi vedeam ochii verzi în care cu ușurință mă pierdeam ca într-un labirint fără sfârșit . După câteva aecunde , m-a luat de umăr , privirea rămânându-i nemișcată .
-Auzi , sunt nou în oraș . Poate tu și James mi-ați putea face un tur al orașului.
-Da, cu siguranță .
Îi răspund la secundă . Ceva mă dădea înapoi . Nu voiam să știu nici măcar dacă e bi, n-avea rost . Degeaba îmi plăcea de el . Nu sunt genul de disperat și nu voiam să sufăr mai încolo cum face Trish . Oricum..era fericit , era cu una dintre cele mai frumoase fete . Ce vrei mai mult. Apropo de Trish , m-a lăsat cu seen și nu mi-a mai spus nimic.
Îmi intinde un pahar de bere scoțându-mă din transa cu gânduri din care nu puteam să ies
-Mersi
-N-ai pentru ce . James pe unde e ?
-Bănuiesc că în dormitor cu Adda . E prima oară pentru ea .
-Ooo . Ce porumbeii . Îmi place de ei că sunt fericiți.
-Ce vrei să spui? Îl intreb nedumerit și cu o curiozitate cum nu mai avusesem până acum.
-Nimic , uită .
Puteam să exagerez și să-l fac să-mi răspundă. N-avea rost , abia ne cunoșteam .
Era ora 3 și deja mă luase transpirațiile de la atâta dans si nebunie . Urcând scările pentru a face un duș rece , îi las mesaj lui Trish
"-Ce faci ? Mai ești trează?
(Seen)"
Ceva s-a intâmplat și nu e de bine .. pur și simplu eram îngrijorat cum e un părinte când îi lipsește copilul de acasă .
Ajung sus în fața ușii și fără ezitare , deschid ușa. Trebuia să bat mai întâi .
Nu mă gândeam că oamenii au ajuns să facă sex și pe veceu .. ce mă neliniștea cel mai tare era faptul că erau vreo 4 persoane . Nu văzusem o orgie reală în viața mea , pe bune , e dezgustător . Bine că James avea 2 băi . Mă uit pierdut prin casă și observ baia cealaltă care era la celălalt colț al casei . Fuck my life .
Între timp îmi verific telefonul și nimic de la Trish . M-a lăsat ca pe un prost . Nu era genul ei să facă așa .
De data asta am bătut la ușă (DUF) . Am deschis ușor clanța să mă asigur că o pot închide repede dacă se întâmpla ceva "frumos".
Nu era nimeni , mă simțeam eliberat . Muzica a încetat să se audă . După 10 minute de stat și relaxat in duș sub stropii apei reci , am ieșit repede .
Cobor scările curios , îl vad pe Scott vorbind supărat la telefon .
-Scuze că întrerup . S-a întâmplat ceva ?
-Da , aparent avem amendă 1000 de dolari pentru deranjarea liniștii publice . Ne-au obligat să închidem toate boxele și petrecerea e pe terminate . Păcat , era totul prea frumos .
-Serios? Mereu i-am urât vecinii lui James . Sunt așa de invidioși și bătrani.
Mi-a aruncat un zâmbet scurt , urmând ca după să simt un fel de satisfacție .
-Valerie , unde e ?
-Nu știu , sincer.
Mă uimea cu câtă degajare vorbea despre ea . Dacă nu-i vedeam sărutându-se puteam să jur că n-aveau nicio legatură.
-Ok . Mi-a părut bine !
(Mi-a făcut cu ochiul)
Cu o rasuflare i-am răspuns .
-Și mie , Scott . Ne auzim !
Nu știu de unde tupeul ăsta , probabil de la faptul că am baut vreo 6 pahare de bere . Eu nu sunt așa . Sunt foarte rușinos și nu-mi place să recunosc .
I-am lăsat un mesaj lui James :
"-Mersi de invitație , nu am putut rămâne peste noapte , mă durea foarte tare capul și nu-mi luasem tratamentul "
Era foarte ciudat , eu n-aveam nimic , dar profitam de faptul că am zăcut în spital și că am fost bolnav . Trebuie să încetez să mai mint .
O sun pe Trish:
-Alo? Cine ești , dragule?
-Poftim?
Când am auzit vocea unui băiat și pe deasupra era și foarte groasă , m-am așezat jos . Îmi venea rău deja . Înghițind în sec i-am zis:
-Cunoști cumva o fată care deținea telefonul?
-Da , poate e acasă.
-Te omor dacă i-ai făcut ceva.
-O să-ți povestească ea , dacă își mai aduce aminte .
-Animalule , te jupoi.
Mi-am luat pastilele că deja mă luase durerea de cap si simțeam cum tensiunea îmi crește din secundă în secundă . Cum am putut să fac una ca asta ? Chiar nu îi era bine și nu m-am găndit că se poate întâmpla una ca asta. Eram atât de vinovat .
Alerg disperat până la ea acasă . Mă simțeam iresponsabil.
Am intrat în casă , fugind spre camera ei , și într-un final am găsit-o:
-Trishhhhhhh !!!! Era plină de vânătăi pe tot corpul și vomita sânge .Se uită la mine extrem de ciudat de parcă era drogata . Avea machiajul stricat de la plâns și rimelul curs mai ceva ca în filmele horror .
I-am intins repede coșul se gunoi pentru a putea continua cu vomitatul.
-Vvvvick ..
-Spune ceva , i-am zis dându-mi lacrimile la o parte . Nu pot să las să ți se întâmple ceva, nu pot , înțelege. Mergem la spital . Bine că ești singură acasă . Am luat-o în brațe si am ascultat-o :
-Vick m-a .. m-a amenințat că mă omoară și nu știam ce să fac , imi spunea în lacrimi . Nu se mai putea abține din plâns și i-am oferit umărul meu . Muream pe dinăuntru s-o văd așa la pământ , îmi venea să iau o bâtă și să-l omor pe nenorocitul ăla. Deja îmi imaginam cum putrezește in pușcărie sau în ce fel aș putea să-l omor.
-Îl omor . Acum îl omor . Cine era ? Ce vrea de la tine?
Se uită la mine și simțeam cum îi era frică să zică.
-Sun la poliție acum !
-Nu ! Mi-a răspuns la secundă luându-mi tremurând telefonul din mână.
-Ce e cu tine ?
CITEȘTI
For him
RomanceBoyxBoy O carte simpla si complexa in acelasi timp. BoyxBoy Nerecomandata cititorilor sub 18