Capitolul 12 - California

149 15 2
                                    


A scos telefonul , spunând :
-Tocmai ce am rezervat bilete de avion pentru toți. Destinația e secretă.
Era foarte nebun băiatul ăsta , cel mai nebun dintre toți . Și tind să cred că ne-a făcut o surpriză plăcută.
Trish se uita la el ca la o statuie plină de diamante . Era fericită și copleșită în același timp.
Toți am rămas șocați , cu gurile căscate .
Cel puțin eu nu știam ce să mai zic și cum să-i mulțumesc, nu m-aș fi așteptat vreodată. Îmi bătea inima și simțeam adrenalina situației în stomac . Cinci adolescenți rebeli pleacă de acasă fără ca părinții să știe si nimeni nu-i poate opri. Sună tentant.
-Bă ești nebun ? A spus Scott luându-l în brațe . L-am privit adânc în ochi arătându-i din nou semnul după gât . Cum l-a văzut , s-a îndepărtat de James instant . Îi simțeam și îi recunoșteam parfumul dintre toate mirosurile .
-Cu plăcere . Vreau doar să mă distrez cu cei mai tari prieteni . Urmează ziua mea și mi-o voi petrece în cel mai frumos mod posibil .
-Trebuie să-ți luăm cadou , a zis Trish făcându-și poze . Avea un machiaj strident cu un ruj roșu mat . Era ca un model după coperta unei reviste.
-Vă am pe voi , în special pe tine , Trish .
-Aaaa .. a zis ea inroșindu-se la față . Era foarte drăguț momentul. Până și mie mi-era un pic rușine . Toți au tăcut . Ne uitam la cei doi amorezi care dezvoltă o chimie destul de puternică . Doar că , aveam o frică , o stare de anxietate . Nu puteam să-mi imaginez viața fără cei doi și-mi era oarecum greu . Mă gândeam că o să-i pierd . Ca o r să se îndepărteze de mine pas cu pas , până n-o să-i mai văd.
-Adda ce mai face ? I-am zis stricându-i momentul . Nu era intenționat .. doar că toată lumea tăcea . Trish mă devora cu privirile strângând din dinți în același timp .
-De Adda m-am despărțit alaltăieri. Pe lângă faptul că nu prea simțeam ceva pentru ea , era cu mine pentru bani., a spus cu o față nehotărâtă.
Adda părea o fată bună și el nu părea convins de ceea ce spunea , îl cunosc perfect . Probabil a zis asta doar ca să o impresioneze pe Trish . Avea o vrăjeală în el .. și bineînțeles că ea era topită. Nici nu mai clipea de fericire .
Elena era și ea destul de ok. Parcă o supăra ceva și nu puteam să-mi dau seama ce . Butona telefonul foarte iute și nu era de oprit
-Elena?
-Da , scuze vorbeam cu Jack, a spus băgându-si mâna prin părul des și lung . Era o fată foarte degajată.
Ea era singura fără "pereche" . Nu că eu aș fi dar , cine știe . Câteodată e bine să-ți încerci norocul și să continui să speri. Nu știu ce era între mine și Scott . A fost ceva frumos , ceva magic și nu vreau să se termine, vreau să ating imposibilul cu acest băiat. Cred cu tărie că nici el nu vrea s-o terminăm și mi-e extrem de rușine să-l întreb . Mereu prefer să amân , mă intimidează foarte tare . Atât de tare încât nu pot să-mi deschid gura , împietresc.
-Noi am venit cu hainele după noi. Cu ce o sa ne îmbrăcăm? James? L-am întrebat foarte serios.
-Bă da chiar cu ce o să ne îmbrăcam .. ? a spus Trish cu o voce speriată .
-O să cumpărăm , nu vă faceți griji. Totul o să fie bine.
Era așa sigur pe el și calm . Niciodată stresat ca noi , mereu calm. Tânjeam după calmitatea lui ieșită din comun.
Muzica îmi bubuia în cap , James conducea și restul stăteau pe telefoane . Numai eu nu aveam , mă simțeam ciudat și gelos în același timp. Eram între Trish și Elena , Scott era în față.
Drumul lung a trecut destul de repede , a fost o muzică relaxantă și peisaje plăcute . Da, m-am uitat pe geam tot drumul . Și Scott la fel, rar ne mai sincronizam privirile pentru că era ciudat . Ceilalți deja cred că aveau bănuieli , mai ales Elena . Nu vreau să mă complic prea mult , vreau să las prezentul să curgă ca un râu fără sfârșit . Sentimentele mele pentru el încep să crească din ce în ce mai mult fără să-mi dau seama.
La aeroport , toată lumea avea bagaje , absolut toată lumea .
Uitându-mă la noi , zici că mergeam în misiune sau undeva . Eram ca niște boschetari fără bagaje și fără habar de viața noastră .
A fost totul extrem de spontan , parcă eram într-un vis , unul frumos.
Biletele au fost făcute online și verificate de către o femeie destul de în vârstă
-Bagajele le puteți pune pe banda din stânga .
-Dacă avem .. , i-a zis Elena începând să râdă.
L-am luat pe Scott deoparte , trăgându-l de mână.
-Ești ok ? Îmi părea destul de distras , nu era atent la ce se vorbește și ochii îi fugeau în toate direcțiile.
-M-am despărțit de Valerie , Vick. La auzul vorbelor lui , l-am îmbrățișat cât s-a putut de mult . Mirosindu-i iarăși parfumul de care nu mă mai săturam.
-Îmi pare rău , o să fii bine , o să-ți fiu alături. Fata aia nu era de nasul tău . Nu te merită.
Mi-a dat un sărut scurt fără ca cineva să ne vadă . M-am uitat la el și nu-mi venea să cred cât de dulce putea să fie . A fost cel mai scurt sărut de până acum.
-Wow , pentru ce a fost asta ?
-Pentru tine , mi-a răspuns uitându-se adânc în ochii mei.
Transpirațiile și-au făcut apariția acompaniate de niște frisoane plăcute . Mă lăsa mască cu fiecare cuvânt pe care îl zicea. De ce ? Pentru că e Scott .

For himUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum