(Poză-Trish)
Am așteptat răspunsul și nu avea de gând să răspundă . Tind să cred că mai avea puțin și leșina . Eram plin de sânge pe mâini din cauza faptului că am luat-o în brațe.
Am deschis telefonul , am stat puțin și m-am gândit la ce s-a întâmplat . Decât să mai stau să deranjez pe cineva , am sunat direct la salvare . Trish era în stare gravă , era super drogată și delira , mă speria extrem de tare .
Le-am dat adresa urmând ca după să aștept 10 minute până să ajungă .
A fost ridicată pe targă și dusă de urgență la spital .. arăta groaznic , nu pot sa descriu in cuvinte și mai ales eu cum mă simțeam ducându-mi cea mai bună prietenă la spital .
Mă gândeam să mă duc la poliție dar nici nu știam la cine să apelez , era 6 dimineața , toți dormeau după o noapte aproape albă .
Eram în drum spre spital și a dat ochii peste cap semn că a leșinat . O asistentă i-a bagat o perfuzie și mi-a zis ca totul o să fie bine . Nu credeam niciun cuvânt din ce spuneau , eram fixat pe ideea de răzbunare . Voiam s-o răzbun pe Trish pentru că nu am fost în stare să am grijă de ea.
Apel către James
-Aaloo , da , cine e ?
-James , eu sunt .
-Vick?
-Da . Ascultă , am nevoie de ajutorul tău .
-Dormeam .. Mi-a zis pe o voce foarte somnoroasă de parcă mai avea puțin si sforăia respirând.
-Trish e la spital . E grav .
-Ce s-a întâmplat ?
-Poveste lungă . Vino la Mariem East Coast acum ! I-am zis disperat închizându-i telefonul în nas .
Nu știam ce să mai fac și pe cine să mai sun dar , între timp am ajuns și a trebuit să stau in sala de așteptare .
Mesaj de la James .
"-Cheile mașinii mele sunt la Scott . Vin cu el
-(seen)" .
Telefonul meu s-a închis instant nemaiavând timp să-i răspund . Nici nu știam ce să zic , gândindu-mă la Scott , mă scotea din starea mea latentă și destul de proastă dar , mă făcea și vinovat în același timp.
Iese o asistentă captându-mi atenția cu parul ei des și roz .
-Cineva pentru domnisoara Trish Olsen ?
La auzul numelui , am băgat instant telefonul în buzunar și am zis
-Eu !
-Urmează-mă . Am fost băgat intr-un cabinet cu doctorul care a consultat-o pe Ti
-Ascultă , a fost drogata si batuă . A fost un șoc pentru ea .
-Da , îmi dau seama .
-Problema e că e alergică la cocaină . Cineva i-a dat ilegal droguri și a violat-o . Asta nu e problema mea . O să-ți fac o listă cu medicamentele .
În timp ce scria , i-am zis :
-Stați liniștit . De animalul ăla mă ocup personal.
-Părinții ei unde sunt ? Trebuiesc semnate niște fișe pentru externare .
-Pot semna eu ? Ea stă cu bunica ei și părinții ei sunt plecați in altă țară.
-Ok . Poftim .
Am semnat urmând ca după să-mi dea lista cu medicamente .
-Va fi externată măine.
-Ok, mulțumesc .
Ieșind afară din cabinet , cei doi mă așteptau .
-Broooo . Mă ia în brațe fără să vreau .
-Salutt , le-am zis sufocat .
James era ciufulit și cu ochii umflați de somn . Dacă nu eram în situația asta mergea să fac puțin mișto de el , chiar mă amuza.
Apariția lui Scott mereu mă făcea să transpir fără motiv . Nu știam cum să reacționez când îl vedeam . Nu voiam să par ciudat dar, nici introvertit.Era bine aranjat și parfumat . Îmi plăcea de el că era open-mind și deschis la prietenii chiar și în momente proaste .
-Voiam să vă zic că s-a întâmplat ceva rău .
-Ascultăm .
După 10 minute de povestit amănunt cu amănunt cei doi au rămas cu gura căscată
-Pe bune ? Și cum ai putut să ne ascunzi ? Mă întreabă James simțind o ridicare de ton în vocea lui.
-Cum am ce ? Tu chiar nu înțelegi nu? Voiai să te iau din pat de lângă Adda ? De ziua ei?
-Îhh
-Și de Scott nu știu ce să zic . Nu avea nicio obligație .
L-am simțit cum m-a fixat cu privirea și a zis:
-Victor , puteai să-mi ceri ajutorul . Te ajutam cu cea mai mare plăcere.
Poate la început îmi părea un nesimțit , dar încearcă și nu-mi displacea.
-Scott .. e ok . M-am descurcat .
-Să nu mai faci niciodată așa bine ? M-a luat de braț uitându-se adânc în ochii mei și eu în ai lui . Am simțit cum mă roșesc în obraji fără vreo intenție și cum inima a inceput să alerge prin ritmul ei.
-Ok.. i-am răspuns instantaneu.
James s-a uitat cam ciudat la noi dându-mi seama că are niște întrebări de pus pe care le ținea pentru el. Problema e că el nu știa nimic despre orientarea mea , doar Trish știa . Ea a fost singura care a ținut secretul viu și nemișcat indiferent dacă ne certam sau nu . Problema era că James avea gura cam mare și nu-mi ardea acum nici mâcar să-i dau o explicație după toate cele întâmplate.
A ieșit din nou asistenta roză în cap și ciudată :
-Pacienta Trish Olsen s-a trezit . Aveți voie 15 minute . Apropo , doar o singură persoană are voie .
-Victor , du-te tu .
-Ok , așteptați-mă . Rămâne să discutăm despre nenorocit .Am intrat in cameră unde mirosul de perfuzie și medicamente m-a acaparat . Mă simțeam ciudat să fiu eu vizitatorul și ea pacienta având în vedere ce s-a întâmplat cu mine .
-Trish ! O iau în brațe și o pup pe frunte lung .
-Victor , chiar mă bucur să te văd . Nu știu ce am făcut , adică țin minte aproape tot.
-Contează că ești bine . O să ma duc cu James și Scott să vedem la poliție cum am putea să-l găsim .
-Nu știu ce să zic .
-Stai liniștită , am vorbit mai multe cu James.
-Ce? Ce ai vorbit ? E aici?
-Nu . Potolește-te . Referitor la caz , prostuțo.
-Ahh .
A respirat ușurată de parcă o piatră i-a căzut de pe inimă .
-Iți mai aduci aminte de el?
-Da . Era blond , înalt și slab . Și foarte violent . Țin minte că mi-a băgat nu știu ce pahar de vin pe gât și mi-a luat telefonul .
-Ești alergică la cocaină . Nu vrei să știi cum te-am găsit .
-Scuze .
-Nu-ți cere scuze . Eu am fost de vină . Sunt așa de iresponsabil .
-Victor , nu ești tata . Înțelege !
-Știu , dar mă doare sufletul să te văd așa.
-Awww .
Cu un singur braț m-a luat de gât și m-a pupat pe obraz . Peste câteva secunde intră asistenta
-Gata pe ziua de azi , trebuie să se odihnească , ne pare rău.
-Ly , Trish . Vin mâine.
-Ly , Vickkkkk.
Am ieșit afară și m-am îndreptat spre Range Roverul nou de culoare portocalie al lui James . Eu nu eram materialist și nici nu-mi plăcea să profit de oameni, dar era o mașină cred că după mine , destul de scumpă .
-Ce ai facut ?
-Am înregistrat-o . Informațiile o să le depunem la secție și vom verifica pe viitor cum merge cazul .
Ciudat era că Scott era la volan și nu James.
-Băieți , m-am gandit că i-ar prinde bine o seară de film lui Trish mâine la ea acasă .
-Să știi . Eu unul o să vin . Vreau s-o ajutăm sa treacă peste experiența asta neplacută, a zis Scott foarte elegant si punctual.
-James ?
Era pierdut de peisaj și a tresărit dintr-o dată
-Mmm?!? Da voi fi acolo.
Dupa câteva ore de stat și așteptat la secție , cazul a fost preluat și eventual se va deschide o anchetă .
Ajuns acasă după o zi obositoare , m-am băgat în pat și fără să-mi dau seama , am adormit cu telefonul în mână (era la încărcat)
În timp ce dormeam , mă foiam și transpiram . Visam scena în care Trish a fost violată și eram extrem de speriat . M-am trezit și i-am dat mesaj lui James . Era un prieten vechi și chiar voiam să-i zic ce e în neregulă cu mine
"-James..
-Da?
-Am o problemă .."
CITEȘTI
For him
RomanceBoyxBoy O carte simpla si complexa in acelasi timp. BoyxBoy Nerecomandata cititorilor sub 18