Mii de confetii si fluiere și-au fâcut apariția la intrarea ei în casă. Erau ca o ploaie torențială fără sfârșit .
Toată lumea a ridicat-o în sus
-Ne era dor de tine , Trishhhh !
Și-a scăpat pachetul de țigări din mână și a rămas cu gura căscată . Trish era o persoană foarte chill și avea niște reacții extrovertite. Câteodată prea extrovertite.
I-a luat pe toți în brațe începând cu mine și terminând cu Adda.
-Nu știu ce să zic ! Vă iubesc ! A țipat de bucurie ca o descreierată . Era în sfârșit fericită, o vedeam cum comunica cu toată lumea si se punea la curent cu noutatile.
-Vick?
M-a strigat James și mi-a făcut semn să-mi zică ceva la ureche .
-Da?
-Hai sa luăm și noi băuturile , sunt în portbagaj.
-Ok , hai . I-am zis , voiam să profit de petrecerea asta la maxim și în cele mai bune sensuri. Aveam câteodată o minte murdară , atât de murdară încât și James s-ar speria.
A deschis portbagajul lui imens unde erau 4 baxuri de Tequila si Vin.
-Wow cam multe pentru 6 persoane .
-Păi Valerie și Adda sunt moarte după Tequila și Scott bea mai mult vin, în fine dacă rămâne ceva , le lăsăm aici.
-Ok , am zis oftând. Se holba la mine mai rău decât iubitul mamei , era terifiant , nu știam ce e cu el.
-Mergem? I-am zis intr-o manieră ciudată pentru că nu reușeam să-l scot din transa asta .
Scott era la ușă, se uita la noi .
-Aveți nevoie de ajutor?
-Ne descurcăm , a zis James dintr-o dată .
Am luat baxurile și am încuiat ușa de la casă . De data asta voiam să mă asigur că nimeni nu intră , nimeni nu iese .
Petrecerea a început , toată lumea a început să bea și eu nu voiam să rămân în urmă.
M-am așezat pe canapea lângă Scott , se uita la Valerie cum dansează iar eu mă uitam la el. Îmi venea să-l ating cu orice preț , făceam orice numai pentru a-i simți căldura corpului în mâinile mele reci . Am început să transpir , inima să-mi bată nebunește și durerea de cap era insuportabilă.
-Toată lumea la DANS ! A zis Trish , nervoasă . Puteam să jur câ n-aveam chef de dans dar , am mai dat un pahar pe gât și m-am ridicat după canapea .
Muzica era de genul trap , mișcările mele se potriveau cu ale lui Trish . Ne dădeam peste cap , suciri de corp și tot felul de mișcări ciudate care ne caracterizau. Toata lumea se uita la noi , mirați :
-Wow , nu știam că dansați așa de bine , a zis Adda uimită cu puțin dispreț pe chip . Mereu era invidioasă .
-Nici noi . A zis Trish întorcându-i spatele .
S-a apropiat de urechea mea șoptindu-mi:
-Eu o bat p-asta . În seara asta și-o ia.
-Ti , termină . A venit la tine și a făcut parte din personal , nu fi nebună , măcar de data asta .
-Ok , mă duc să fumez.
M-am așezat din nou pe canapea unde Scott rămăsese în aceeași poziție.
-Ce faci ? De ce nu bei? L-am întrebat senzual.
-Nu mă simt prea bine , nu știu ce e cu mine .
I-am pus un pahar cu vin și l-am apropiat de el
-Doar unul .
A dat negativ din cap . M-am uitat adânc în ochii lui și nu puteam să citesc nimic . Era impenetrabil , mereu reușea să ascundă orice și nu puteam să înțeleg de ce .
-Te rog ?
Mi-am pus și eu un pahar .
-Până la fund ! Am dat paharele pe gât în același timp . Voiam să se distreze toată lumea . Nu-mi plăcea să-i văd indispuși .
S-a apropiat de mine ușor ușor . El a crezut că nu-mi dau seama probabil dar , am niște ochi de vultur și nimeni nu poate schimba asta .
-Hai să mai bem , mi-a zis . Nu știam că e așa bun vinul .
Am mai pus câte un pahar și l-am dat amândoi pe gât . S-a holbat la mine 5 minute
-Mda și o să înceapă școala.
-Nu-mi aduce aminte. Nici nu vreau să aud de ea.
Încerca să aibă conversație și singurul lucru la care s-a gândit a fost școala.
-Mai ai frați ? L-am întrebat știind deja răspunsul.
-Da, 3 chiar .
-Oh , să ți trăiască , i-am zis bufnindu-mă răsul de la băutură.
Parcă cu fiecare cuvânt pe care îl scotea din gură îmi creștea tensiunea și îmi plăcea , mi se părea destul de romantic. Ce tot zic aici?
-Auzi , tu ai prietenă? M-a întrebat destul de curios și cu un rânjet pe buze
-Pâi ..
Dintr-o dată Valerie a sărit peste el , sărutându-l cu ardoare . Se vedea cum îi bagă limba și era puțin scârbos mai ales pentru faptul că se mai și auzeau unele sunete cu toată muzica pe fundal . Nesimțirea ei nu avea margini , aparent nu pot sa port o discuție cu nimeni.
Nervos , m-am ridicat după canapea și am luat o țigară. Scott s-a uitat după mine în timp ce o săruta , ea eșuând lamentabil pentru că atenția lui tot la mine era.
-Ma duc pe balcon , ai grijă ce face Scott . Nu îi lăsa să facă prostii aici ok , Trish?
-E treaba lor . Ești cumva gelos , Victor? Vreau explicații. De Trish nu trecea nimic , mai ales că venea de la mine .
A urmat un moment de tăcere , i-am dat ușor aprobator din cap.
-Da, sunt . Ai grijă de ăia 2.
-Bine , atunci . S-a schimbat situația . Trebuia să zici de la început .
Mi-a făcut cu ochiul. S-a dus la ei ca o nebună , despărțindu-i din sărutat și am urcat sus , mi-era rușine să mai privesc.
James era și el pe balcon , fuma ca un tren. Era îmbrăcat cu o geaca de piele de la Gucci și pantaloni Tommy Hilfiger . Mereu știa să se îmbrace indiferent de situație .
-James , dă-mi și mie bricheta .
-Poftiți , domnule . Răsul lui prostesc nu mirosea a ceva bun . Avea pupilele mici , părul ciufulit și n-avea stare . Abia se ținea pe picioare și râdea din orice.
-Dormi aici , nu pleci nicăieri . Ești mort de beat . M-ai înțeles ?
A dat să vomite și nu i-a reușit.
-Pot să dorm cu tine ?
Am stins țigara și l-am băgat în casă . E din ce în ce mai ciudat și știți vorba aia oamenii la băutură spun numai adevărul . Mintea mea deja o luase razna și nu voiam să mă gândesc la altceva . O să mă prefac că n-am auzit.
-Ce ai zis ?
-Nimic , nimic.
-O să dormi cu Adda sau singur dacă mai faci afirmații de genul . Deja simțeam cum tensiunea îmi urca din nou către cap . Era cumplit să trec prin niște stări de tot rahatul .
-Hai înăuntru, mi-e frig.
Am coborât jos și muzica era dată încet . Simțeam cum petrecerea stă pe loc și-mi aducea aminte de petrecerea Addei . Chiar nu voiam să stagnăm și eventual să primim o amendă "frumoasa" .
-Eu zic să ne jucăm sticluța. A zis James uitându-se la mine ciudat . Deja mă speria .
-Nu știu ce să zic , am spus fără ezitare.
-Hai mă , nu fi un fătălău .Așezați-vă in cerc . Iau eu sticla, a spus Trish cu speranțe mari în ochi .
-Dragilor , fără gelozii și supărari ok? E doar de distracție .Cine pică la sărut , dă un shot înainte, ne-a atenționat James .
Trish s-a apropiat de mine șoptindu-mi
-Să fie cu noroc !
Auzindu-i vorbele nu mă mai puteam oprii din râs , chiar era nebună în adevăratul sens al cuvântului.
Adda->James->Scott-> Valerie->Trish->Eu
Prima oară a fost Adda . A înârtit sticla și am picat eu . Am rămas șocat . Parcă mi-era rușine.
-Așa din prima ?
-Hai , a zis ea ințepată.
Mă uitam la James și parcă nu voiam s-o fac , dar , a sărit peste mine lipindu-și buzele rujate cu un roșu aprinzător de ale mele . Au trecut 30 de secunde și m-am retras fără voia ei , era dezgustător cum m-a mușcat de buză. Și mă simțeam stânjenit.
James își freca gâtul cu mâna dreaptă în timp ce Scott și-a umezit buzele. Mă simțeam în centrul atenției.
Rândul lui James . După ce a rotit sticla , uitându-mă la ea mă cam lua amețeala și eram și un pic beat , acesta s-a oprit în dreptul lui Valerie.
Toată lumea țipa și aplauda
-OO !!
Din păcate sărutul lor n-a fost ceva incitant , a fost atât de scurt ca o clipire din ochi.
Când a venit rândul lui Scott , Valerie a început să se fofilească și să ceară atenție .
-Valerie taci odată și nu mai cere atenție. Ok? Ești de-a dreptul penibilă.
Trish a început să rădă pentru că o considera la fel și mă amuza .
-Ce ai zis?
-Nu vrei să mă enervezi , i-am zis furios .
-Periculosule , mi-a zis întorcând capul spre Scott .
Pumnii îmi erau stranși cu urmele unghiilor în palme. Inima îmi bubuia și gelozia la băutura nu era tocmai plăcută.
-Scuze , Scott, e de la băutură.
Cu toate că eram extrem de nervos și mai aveam puțin și bubuiam , prezența lui Scott mă liniștea profund. Reușea să-mi scoată cuvintele din gură doar printr-o privire.
-Nu e nimic. Încetați , ok?
-Ok .
A învârtit sticla foarte tare și a trebui să așteptăm cam mult până să se oprească . Ce să zic , îi placea să ne pună răbdarea la încercare.
M-am întors să verific telefonul care nu mai avea nicio notificare și văd sticulța verde și goală îndreptată spre mine .
-UuuUuuUu .
Toată lumea era în extaz , mai puțin Valerie care îmi bagă cuțite în ochi de fiecare dată când mă uitam spre ea .
-Vă rog , nu începeți. M-am apropiat de el . I-am pus mâna pe pieptul cald și tonifiat. M-am uitat în ochii lui și după la Valerie care mai avea puțin și o lua razna . Adoram s-o văd așa . Daca nu eram beat în niciun caz nu mă băgam între cei doi .
-Nu e nevoie să facem asta dacă nu vre..
L-am oprit din vorbit în momentul când buzele noastre au făcut contact . Se simțea nemaipoment , limba lui mare mă domina și simțeam cum ne contopeam împreună . Avea un joc al limbii pe care l-am învățat instantaneu.
Mă simțeam bine , chiar mă simțeam bine .
Buzele lui umede erau atât de fine și catifelate , am gustat puțin din el . Mușcandu-i buza de jos , l-am făcut să scoată un sunet orgasmic oarecum . Mi-a coborât cu ușurință sub bărbie și apoi pe gât unde limba lui mă umezea de-a binelea . Eram atât de exictat încât nu mai știam unde sunt și cine ne privește. M-a mușcat de gât fără să simt nimic , probabil din cauza faptului ca eram prea excitat ca să mă mai gândesc la durere . Era nemaipomenit .
Peste 1 minut și ceva , buzele noastre roșii ca sângele au reușit să se îndepărteze din cauza faptului că Valerie l-a tras cu forță din brațele mele . Era foarte nervoasă . Se uita cu scârbă la amândoi , mai ales la Scott care îl mânca din priviri . Mă simțeam foarte prost dar , aveam o scuză , eram beat și nu mă interesa de târfa lui .
I-a dat o palmă peste față de îmi era mie jenă să mă uit. Fata asta chiar întrece orice limită.
-Frate suntem cu toții beți , nu avem de ce să fim gelosi după cum am spus dar , e adevărat că sărutul lor a fost mai mult decât senzual, a zis Adda .
-Dacă facem așa , schimbăm jocul, a intervenit James .
O iau pe Trish deoparte
-Nu vreau să terminăm cu jocul ăsta dar , disperata asta face crize și ..
-Stai liniștit , altă dată . Măcar tu să ai noroc .
-O să ai și tu , promit.
Ne-am întors în cerc unde se jucau deja . Era un joc în care trebuia să spui numai adevarul și-mi cam displăcea .
-Ok, am scris un set de răspunsuri . Toți tragem câte o intrebare și dacă răspunsul e da , ridicam mâna, a zis James . Mi se părea că se implică prea mult în jocurile astea prostești, copilăros a fost de când îl știu , dar nici așa.
-Cine trage ? A zis Adda
-Eu , i-a răspuns Trish uitându-se urât la ea .
"Ați avut atracție către o persoană de același sex?"
Da , normal că am avut și voi avea toată viața.
Am ridicat mâna odată cu Scott , James și Trish .
-Ooo ce mică-i lumea ! Am comentat sarcastic. Nu vrea să știu către cine avea James atracție . Am o presimțire și nu e prea plăcută.
-Acum eu . "Plac sau nu plac pe cineva prezent din seara asta ". Cuplurile nu se pun , am zis ușurat .
Eu cu Trish am ridicat primii mâinile , bineînțeles . James si Scott la câteva minute după .
Adda si Valerie erau suparate și se gândeau la Trish . Era singura fată care nu era luată.
Îmi plăcea că aveau mințile înguste și nu gândeau dincolo de bariere . Chiar îmi dădea o senzație bună.
-Mi-e somn, le-am zis .
-Încă o întrebare , a zis Scott zâmbind .
Băiatul ăsta mă băga în boală.
"Mai sunt sau nu virgin/ă?"
Toată lumea a ridicat mâna în afară de mine și de Trish . Wow , chiar aveam multe în comun .
Se uitau ciudat la noi de parcă eram extratereștrii.
-Eu zic să ne oprim înainte de a ne face prea tare de căcat. Nu Trish ?
A dat aprobator din cap.
-Ok hai să stabilim cine cu cine doarme . Adda și James în dormitorul mamei și al tatei . Valerie și Scott..
-Eu nu dorm , mă duc acasă . Mi-a ajuns pe seara asta . Hai Scott vii?
Scott era amețit și abia mai mergea . Nu putea nici să ajungă până în dormitor .
-Nu vin , nu mă simt în stare .
-Și o să mă lași singură la 5 dimineața?
-Valerie , lasă orgoliul și du-te și te culcă câteva ore , i-am zis .
-Offff .
Nu o mai suportam .
-Așa , Scott si Valerie sus în camera mea. Eu cu Vick dorm jos în sufragerie .
-Ok , au zis toți ducându-se la culcare .
M-am dus la baia de lânga camera unde dormeau Scott și Valerie . În timp ce mă stergeam pe față după un duș fierbinte , am auzit un zgomot ciudat .
-Cine e ?
-Valerie , dragule . Cu mine nu te pui și să nu mă mai pui vreodată la încercare , a zis închizându-mi lumina și blocându-mi ușa .
-VALERIE !
CITEȘTI
For him
RomanceBoyxBoy O carte simpla si complexa in acelasi timp. BoyxBoy Nerecomandata cititorilor sub 18