Trish nu mi-a făcut niciodată așa . Nu m-a lăsat să aștept vreo secundă . Mi se părea doar ciudat pentru că îmi cerea să am răbdare într-un mod subtil și știa bine că sunt nepriceput la asta.
-Poți să-mi zici ce se întâmplă odată ?
-Calmează-te . Sunt câteva persoane pe vas mai "importante" , mi-a zis cu ghilimelele de rigoare , gesticulând din degetele-i subțiri și dând ochii peste cap .
-Ok . O să mă prefac că n-am auzit .. Arăți foarte bine în seara asta ! De ce nu mi-ai zis că o să te aranjezi în halul ăsta ? I-am spus uitându-mă încă o dată la rochia ei roșie din paiete care părea destul de scumpă . Materialul și faptul că pietrele de pe ea îmi orbeau ochii prin strălucirea lor vastă era puțin spus "scumpă" . Cred că termenul corect pentru ea ar fi extravagant sau poate prea extravagant .
-Nu am știut nici eu ! A fost o surpriză și pentru mine .. Ce pot să zic , am cel mai bun iubit !
Auzindu-i vorbele m-a lăsat complet rece și expresia feței mele s-a schimbat la 180 de grade . Am atât de multe de zis și tot ce pot să fac e să zâmbesc și să mă prefac împăcat cu mine însumi când de fapt nu sunt .
Excursia "LA" pentru mine , a fost mai mult o lecție din care cred că am avut mai mult de pierdut dar , și de învățat în același timp.
-Uau . Era de așteptat .
-Ce vrei să zici ? Mi-a zis dându-și părul pe spate ca și când ar fi o celebritate A+ de la Hollywood.
-Nimic, nimic . Cât mai durează drumul? Schimbarea subiectului nu era întâmplătoare. Sincer să fiu , nu cred că vrea să-mi dau drumul la gură la câți nervi am și câți s-au acumulat în urma acestei "experiențe" de neuitat . De obicei nu iau totul personal , doar că am început să mă simt ușor în plus în ecuația James-Trish și simt de câteva zile asta .
-Un minut , a zis șoferul. Era destul de tânăr și avea o masă musculară de invidiat , pe lânga costumul de la Versace . Păcat că a uitat să-și taie eticheta de la spatele sacoului care iese în evidență mai rău decât rochia lui Trish .
În timp ce mă uitam la el , Scott se uita la mine și am observat asta . Îi simțeam privirea ațintită asupra chipului meu și mă simțeam atât de prost.
Am întors capul lent spre el și mi-a zâmbit larg dar , nu mă ajuta cu nimic , tot stânjenit mă simțeam . O flacără îmi ardea tot spatele cocoșat și slab în același timp . I-am simțit mâna mare peste umerii mei și am închis ochii . Era mirific cum o persoană poate să-ti schimbe starea . Puteam să jur că eram plin de nervi până să mă uit iar la el .
S-a apropiat ușor de urechea mea, zicându-mi
-Ești...ceea...ce...mi-am ..dorit și nu credeam că o să simt asta pentru cineva .
Am suflat ușurat , credeam că a observat cum mă uitam la șoferul arătos.
-Heiii , porumbeilor ! Ce ați mai făcut ? Vreau să mai știu de voi .
De ce dracului cele mai bune momente sunt stricate de cineva ? De ce??.. cred că îmi urăsc viața. Putea să fie ca o scenă dintr-un film romantic , putea..
-Bine , mersi de întrebare . Suntem fericiți.
-Se vede după mușcăturile de pe gât , a zis uitându-se spre mine și punând o față plăcută în același timp . Era singura care știa că-mi place să fiu mușcat la nebunie și mă excit destul de repede . E ca o semnătură a mea pe care n-o s-o uit și o s-o practic până la sfârșitul zilelor . E atât de greu de explicat ..
-E doar al meu , a zis Scott luându-mă în brațe . Era așa drăguț încât efectiv mă topeam.
-Aw , ce frumos ! Să vă țină ! Ne-a zis pe un glas pițigăiat și cam superficial
-Mersi la fel !
Câteva secunde mai târziu , mașina s-a oprit brusc și toți ne uitam spre șofer pentru a aștepta minunata confirmare .
-Puteți să coborâți, băieți, aveți grijă !Domnișoară , vă deschid ușa imediat !
Trish se uita ciudat la el , probabil nu era obișnuită să fie tratată atât de regal . Nici eu nu mă așteptam , să fiu sincer .
Nu înțelegeam de ce ne-a zis să avem grijă până când am văzut mulțimea de oameni și în spate vasul imens.
Era atât de aglomerat încât lumea se călca pe picioare , efectiv nu vedeam nimic . Oare de ce țipau toți și urlau . Mi se părea o descreierare . Beția spune multe lucruri.
Paparazii erau peste tot și nu înțelegeam de ce fac poze și de ce mie sau lui Scott sau lui Trish . Ce am făcut pentru a fi fotografiați ? Ce dracului se întâmplă??
Era așa de gălagios încât trebuia să țip în urechile lui Scott pentru a mă ințelege sau pentru a putea înțelege ceva . Îi țineam mâna strâns și mă duceam după el . Era mai înalt și vedea mai bine decât mine sau Trish care mi șifona pe la spate și mai tare cămașa pentru că nu vedea nimic.
Mirosurile de parfumuri bărbătești amestecate cu cele de damă , toată gălagia , aglomerația din trafic și totul era spontan . Nu mă așteptam să vină atâtea persoane .
Ajungând într-un sfârșit la scările vaporului , l-am sărutat pe obraz pe Scott fără motiv și ne-am dus înainte cu Trish în spatele nostru .
La capătul scărilor ciudate , era un bodyguard destul de înalt , puteam să jur că avea doi metrii . Era brunet și cu ochelarii de soare la ochi , niște ochelari prin care nu puteai să vezi nimic .
Ne-am uitat timp de câteva secunde la el , întorcându-mi privirea spre Trish pentru că nu știam ce să zic și părea că nu vrea să ne lase să intrăm.
-Bună seara ! Ne-am mai văzut , i-a zis Trish dând mâna cu el . Am fost aici pe timp de zi .
Se uită la ea analizând totul din cap pâna în picioare și umflând nările a zis:
-Da , sunteți pe listă . De fapt , ești doar tu . Ei nu au ce căuta .
Era o gălăgie de nedescris și abia auzeam . Pentru moment , am rămas cu gura căscată.Prima oară am crezut că n-am auzit bine.
-Trish ?
-Mă duc după James , o să se rezolve tot.
Oare de ce nu am fost scriși pe listă ?
Cu siguranță James a uitat pentru că nu e genul de om care să facă asemenea lucruri, mai ales mie .
Mi-am întors ușor capul și am început să analizez toată atmosfera din spatele nostru care stătea să explodeze . Era totul în stilul Hollywood și nu înțeleg cum a reușit să facă asta dintr-o simplă petrecere . Mereu a fost cu un pas în față , indiferent de situație și asta îmi plăcea la el.
-Boo..mi-a zis liniștit . Mâna lui s-a apropiat de șoldul meu firav și a început să mă strângă făcându-mă să gem de față cu persoane necunoscute.
-Sco.. eram așa de rușinat încât nici nu reușeam să-i pronunț numele . Se uitau la noi atât de mirați . Cel mai urât lucru de pe planeta asta pentru mine e să fiu în centrul atenției .
Nu-i stătea în caracter să facă chestii de genul de față cu lumea , mai ales de față cu necunoscuți.
Dintr-o dată , fără să-mi dau seama , bodyguard-ul ne-a făcut semn să întrăm .
Mă sprijineam de balustradă și îl lasam pe Scott să meargă în față din cauza aglomerării. Asta se întâmplă cand inviți prea multă lume și cei mai importanți nu au un loc important .
Cred că erau celebrități pe care nu le cunoșteam pe vas . Am zis cred doar pentru că toți se înghesuiau să facă poze cu unii încât mai aveau puțin și se luau la bătaie .
Vasul era splendid din cap până în picioare . Era unul de lux cu o pișcină care avea o marmură și o culoare galbenă de parcă era aur lichid .
Când m-am uitat mai sus am observat că avea mai multe etaje și foarte multe boxe . Erau așezate câte 4 boxe de un metru la fiecare etaj .
Era de-a dreptul luxos și pentru o secundă m-am întrebat dacă visez sau chiar asta e realitatea?
-James ! I-am făcut cu mâna foarte ciudat .
Lumea se uita la mine dar, deja nu mă mai interesa .
James era la etaj alături de iubirea vieții lui , Trish și de câțiva artiști sau celebrități pe internet care aveau camere și filmau absolut tot . Ne-a făcut semn să urcam unde era alt bodygoard lăsându-ne să intrăm cu un zâmbet larg și foarte alb .
Lumea din spate incepea să întrebe de ce ne lasă să urcăm și am observat că nu întrebau la ureche , zbierau din toate puterile pentru că altfel nu aveam cum să-i aud .
Scott mi-a aruncat o față pe care n-o puteam s-o descriu .
-Ești bine ? L-am întrebat fără a primi un răspuns.
Urcați la etaj, am alergat spre James și el spee mine , zici că eram din filme .
-Jamessss , abia așteptam să te vad , i-am zis pupându-l pe obraz și el pe mine înapoi.
-Și eu , jur . Ochii lui erau puțin uzi și nu-mi dădeam seama de ce .
-Salut , Scott . Vino încoace ! I-a zis James luându-l în brațe în timp ce Scott nu era așa de încântat .
Era atât de vizibil și nu înțeleg de ce . De ce i s-a schimbat starea odată cu faptul că am urcat la etaj . Era energic și altfel
-Voi frumoșilor cum mai sunteți?
-Sun..
-Suntem foarte bine și fericiți dacă te frământă ! A zis Scott cu un zâmbet sfidător pe față . Nu-l mai văzusem niciodată așa de nervos încât să nu mă lase să vorbesc . Nu voiam să inrăutățească situația .
-Vik , fă cunoștință cu , Jackson și Dylan ! Sunt youtuberi de succes , celebrități pe internet și au fost de acord să vină pentru a mă promova .
-Hei.. încântat ! Mă bucur să vă văd .
-Și noi ! Câți ani ai ? Mi-a zis Jackson făcându-mi semn să mă așez lângă el.
-17 , încep școala curând . Tu ?
-19 și am terminat școala . Nu înțeleg de ce mă făcea să zâmbesc zicându-mi asemenea lucruri . Avea o carismă cum mulți nu au și era și drăguț.
Muzica a început să fie din ce in ce mai tare și mai ritmată . Atmosfera și seara abia începea .
Trish și James erau lângă mine , Scott și Jackson. Erau foarte multe celebrități cu care nu făcusem cunoștință încă și nu-mi păsa , doar ca așa ar fi fost frumos.
Toată atmosfera dinamică mă făcea să mă simt mai bine . Toți oamenii fericiți cu zâmbetul până la urechi , toți care dansau în ritmuri alerte cu mișcări foarte dificile .. Era o armonie infinită .
M-am ridicat după canapeaua mult prea comfortabilă și i-am luat mâna lui Trish invitând-o la un dans ritmat pe melodia "Mi Gente" , o melodie care mă făcea să mă zbat ca un pește pe uscat dându-mi o energie aparte în același timp.
La etaj a început să se adune lume multă din cauza faptului că nu prea dansa nimeni.
-Ia zi Trish , ce mișcări băgăm ?
-Știi tu . Alea clasice .
Am învățat de mult împreună cu ea o coregrafie pe care nu am uitat-o nici în momentul de față și nu cred că o s-o uit vreodată.
-N-o să uit niciodată dansul ăsta , mi-a zis zâmbindu-mi . Era așa fericită..
Lumea a început să se adune în jurul nostru . Mișcările noastre erau perfecte pe ritm și ușor , ușor am început să le distragem atenția tuturor .
Au făcut un cerc în jurul nostru , aplăudând din toate puterile . Mă simțeam atât de bine , cu toate că Trish nu mai era Trish pe care o știam și nu-mi plăcea, deloc.
-Mulțumimmm , haideți cu toții! Atmosfera era atât de încinsă încât mai avea puțin și ardea .
Scott era pe canapea , vorbea cu Dylan și zâmbea în același timp uitându-se la mine .
Privirea lui mă topea din toate punctele de vedere..Ochii lui îmi agitau bătăile inimii . Doar că ceva era ciudat .. starea lui s-a schimbat imediat după ce am urcat și a început să se uite urât la James , nu era prima oară când am observat .
-Scottie , ce faci ? Te simți bine ?
Mi-a apucat mâinile dându-mi-le după gâtul lui cald și a început să mă sărute din ce în ce mai provocator . Evitarea răspunsului m-a făcut să-l întreb iar , dar mâinile lui îmi impingeau capul în buzele lui , mușcându-mă tare de buză.
-Auuu , măi . I-am zis uitându-mă la sânge.
Am stat două secunde pe gânduri și am început să-l sărut pe gât , simțindu-i venele-i calde ieșite în relief mai rău decât de obicei. Mâinile lui peste fundul meu mă excitau atât de tare încât mi-am înfipt dinții în gâtul lui armonios.
-Ohh , Vick .
Aveam o plăcere când îi auzeam sunetele orgasmice , mă făcea să vreau și mai mult din el , să-l mușc peste tot corpul lui tonifiat .
-De ce te-ai oprit ? Mi-a zis dezamăgit strângându-mă de șold.
-De teamă , i-am zis la ureche . Mi-e frică ..că ..că n-o să mă mai opresc și nu vreau să te rănesc .
-Off , băiatul meu .. Ce te-a apucat ? Mi-a zis luându-mă în brațele lui calde . Și le-a încolăcit în jurul taliei mele încălzindu-mă .
-Băieți ? A zis James luându-mă de umăr pe mine și pe Scott . Cand a venit , am simțit un nou parfum și se vedea că e scump.
-Haideți la dans toți . Toată lumea dansează .
-Haideeeee !!! Am zis .
În timp ce dansam , erau 2 fotografi profesioniști care ne făceau poze când țipam și făceam ca niște retardați .
Muzica era frumoasă și extrem de dansabilă , Scott , Trish , James , toți dansam și ne simțeam bine pentru ultima noapte în LA .
Zâmbeam cât mai puteam și profitam de fiecare moment . Și asta o să fac de acum , o să profit de fiecare moment din viața mea anostă . O să profit de tot ce-i mai bun și o să experimentez absolut tot .
-Trish ? Hai să facem poze .
-Hai !
Lui Trish îi placea să facă poze pentru că ieșea bine în toate și am început să facem cu toții . Fiecare cu telefonul lui în afară de mine .
În timp ce dansam cu Scott , fotograful ne făcea și el poze dându-ne un like cu palma .
-Frumos cuplu !
-Mulțumim.
Muzica s-a oprit , era aproape ora 12 . S-a făcut beznă pe tot vasul .
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
!!!!!!
O lumină și-a făcut apariția . Era lumina care lumina tortul imens și bine făcut .
-Omggg !
-Mulți ani trăiască , mulți ani trăiască , la mulțiii aniiii!
-La mulți ani , James . Să ne trăiești !
Tot vasul era la etaj și absolut toată lumea îi scanda numele și îl lua în brațe . Era așa de frumos .
Noi eram în față și Scott era la baie , nu știu , probabil avea nevoie dar , putea să facă un efort .
L-am luat pe James sus și parcă era o vedetă care tocmai ce și-a terminat concertul și se aruncă pe spectatori. Momentul era foarte frumos , până l-am văzut pe Mikey .
Se uita la mine încontinuu și mă făcea să mă simt prost .
-Salut , Vick !
-Hei ..
-De ce nu mi-ai mai dat mesaj?
N-aveam chef să dau explicații așa ca i-am întors spatele .
-Paza , vă rog să-l escortați afară! Le-am zis țipând din toate puterile și arătându-l cu degetul . Nu era ok ce făceam și știu asta . Nu aveam de ales.
-Vick , mi-a zis Trish zâmbindu-mi sfidător .
-Da?
-Ia-o p-asta ! Mi-a aruncat cu frișcă fix în față , înfundându-mi nările . Nu mai vedeam nimic
-Trish , eu tot n-am înțeles intervenția paparazzilor .
-James e considerat o persoana publică și au apărut și câțiva cunoscuți.
-O să apărem la Tv? Spune-mi că nu.
-Probabil .
Cand a zis probabil , mi-am făcut cruce și m-am prefăcut că nu aud.
După câteva secunde, s-au stins iar luminile !
-PUW !!
Sunetul de pușcă m-a făcut să tresar , dându-mi frisoane . Împușcătura a fost atât de tare , încât ne-am speriat absolut toți
Toată lumea era speriată și toți țipau
-Trish , i-am zis după canapea . Unde ar trebui să mergem?
-Nu știu .. unde e Scott ?
-SCOTTTTT !
CITEȘTI
For him
RomanceBoyxBoy O carte simpla si complexa in acelasi timp. BoyxBoy Nerecomandata cititorilor sub 18