Era ca un cadavru scos din pământ și trântit în apă . Nu mișca deloc , doar plutea cu fața în jos .
Puteam să observ cum apa îl mișca în favoarea ei.
Cum l-am văzut , am sărit repede pentru a-l ridica cu tot cu haine . Eram foarte speriat , tremuram și toată situația a devenit dintr-o dată înfricoșătoare .
I-am luat măinile pline de vene și l-am tras ușor afară pentru că era destul de greu . De la masa musculuară, probabil.
L-am dezbrăcat de bluza udă, lăsăndu-i niște stropi rebeli pe abdomen . Am vrut să-i dau și pantalonii care îl îngreunau destul de mult dar, mi-a fost rușine.
Arăta așa de bine băiatul ăsta..
-Ce fac ? Ce fac?
Nu se mișca și nu respira în continuare . Îi faceam resuscitari cu ajutorul mainilor dar, nimic . Ochii îmi lăcrimau doar văzându-l în situația în care era .
-Scott , trezește-te , te roggg , am zis punându-i capul peste genunchii mei . Mă rugam din toate puterile să-și revină și ca totul să revină la normal .
În continuare îl apăsam cu măinile pe piept și nu reacționa . Singura soluție era să-i fac respirație gură la gură și nu știam dacă s-o fac sau nu . Era un băiat cumsecade și nu m-a supărat niciodată . Era viața lui în joc, măcar atât să fac pentru el .. Buzele noastre ude , s-au apropiat într-un final scoțând aburi de căldură . Îi suflam aerul cu toată puterea , o făceam din ce în ce mai tare . Am observat cum dădea să tușească și cum apa plină de clor îi curgea pe gură . Începea să dea din mâini și din picioare neputând să deschidă ochii .
-Scott, mă auzi? Scott ? Am țipat disperat la el făcându-l să tresară ușor .
I-am dat două palme peste fața lui fină și lipsită de coșuri . Voiam să se trezească odată , mă speria foarte tare .
-Valerie !?? Mi-a zis ridicându-se în fund și tușind foarte tare .
-Sunt Victor ..
-Am avut un coșmar , a spus speriat , ghemuindu-se . L-am luat în brațe și l-am strâns tare . Corpul lui mă făcea să mă simt ca un alt om.
-Nu-i nimic , ești bine .
-Mersi mult , Victor . Nu știu dacă mai trăiam fără ajutorul tău, a zis uitându-se profund în ochii mei înlăcrimați.
Când l-am auzit parcă m-am simțit atât de bine și golul din stomac era aproape plin , pe lângă fluturașii care își făceau mereu apariția.
-Vino aici , mi-a zis cu o voce suavă care-mi mângâia pavilionul . Mi-a pus mâna pe obraz și s-a uitat la mine.
-Îți mulțumesc enorm , a spus sărutându-mă deasupra lunii pline . Contactul buzelor noastre , pentru a doua oară în seara asta , a fost uimitor și mult mai bun decât primul .
Am simțit cum limba lui și-a făcut apariția cuprinzând-o pe a mea imediat . Deja îi invățasem jocul plăcut al limbii . Și din nou , a coborât pe gât unde mă excitam cel mai tare . Mi-a făcut un semn foarte mare , aproape cât un deget .
-Auuu , Scoo..
-Șșt
Semnele pe gât erau preferatele mele , mereu au fost . Mă simțeam "luat " și "marcat" în același timp . Simțeam cum cineva își marcheaza teritoriul peste venele mele groase și ieșite în relief . Era surprinzător de plăcut .
Era așa dulce și romantic , mă simțeam în al nouălea cer . Tremuram de bucurie
-Rămăsesem dator .
-Atunci , o să te ajut mereu de acum , i-am zis hlizindu-mă.
-Nu e nevoie să mă ajuți . Nu vreau să te mai bag în problemele mele .
-Taci , i-am pus degetul peste buze . Mereu o să te ajut , indiferent de situație .
M-a luat în brațe și m-a ridicat foarte mult în aer . E surprinzător cum cineva te poate face să uiți de toate problemele din viața ta și să-ți pună inevitabil un zâmbet pe buze până la urechi . Mă liniștea sulfetește că am făcut-o din nou și că m-a luat el în brațe din proprie inițiativă.
-Hai în casă , să-ți dau ceva de la James , ești ud leoarcă .
-Bluza ?
-Te-am dezbrăcat eu . Nu puteam să te resuscitez .
-Doar ăsta să fie motivul? Mi-a zis râzând .
-Cine știe , i-am zis ridicându-mi o sprânceană.
Era în spatele meu , mai aveam puțin și îi simțeam respirația pe gâtul meu subțire .
-Mă ajuți? Am spus uitându-mă spre piciorul meu umflat care mai avea puțin și ceda .
Mi-a pus mâna după gâtul lui făcut și am urcat împreună până la James în cameră .
-James ?
-Lasă-l Scott , e mort de beat .
Dormea cu gura deschisă și cu sticla de vodkă în brațe . Parcă era o mămica cu puiul ei în brațe . Era prea adorabil , am scos telefonul pentru a capta momentul și mi-am dat seama că nu trebuia să sar în piscină cu hainele . Era ud , curgea apă din difuzor și ecranul avea bule .
-Telefonul meu...
-Ai sărit cu el în apă .. pentru mine , ești un drăguț , știai?
M-am înroșit puțin , scărpinându-mă in cap.
-Mersi , nu știu ce o să fac acum . Am probleme și cu familia și chiar n-am idee . Nici măcar nu știu dacă să mă mai duc la liceu.
-Ești nebun? Cum să nu vii?
-Am probleme grave de familie , Scott . Nu știu dacă poți înțelege .
-Ascult
-Mama se mută cu iubițelul ei și eu nu vreau să plec de aici . Am mai făcut odată așa și nu mai vreau să trec prin aceeași experiență , a fost cumplit.
-Te înțeleg , dacă vrei , rămân eu cu tine și mai chemăm pe cineva , nu știu.
Ce propuneri pe Scott în seara asta .. sper să nu fie de la băutură că-mi tai gâtul.
-Pâi și din ce bani trăim? D-asta nu voiam să mai merg la liceu pentru că mama nu o să-mi mai des niciun ban.
-O să-ți dea , las-o .. ce s-a întâmplat între voi?
-Hai să ne schimbăm, îți povestesc după , i-am zis deschizând cealaltă ușă din cameră . Era un dressing ca al unei vedete .
Pe un perete erau numai adidași numai de la Louis Vuitton, Supreme , Versace și Tommy Hilfiger . Era nemaipomenit , avea așa de multe .
Pe celalalt avea șifonierul de 2 metrii și ceva , lat cât tot peretele . Am luat doua perechi de boxeri pentru mine și Scott și câte un tricou.
-Nu vreau tricou , mi-a zis încăpățânat.
-Ok
-Nu-ți lua nici tu ..
-De ce ?
-Ești mai frumos așa. Făcându-mi cu ochiul și dându-mi o palmă la fund , s-a întors în camera lui James .
Rămâneam șocat de vorbele lui . De fiecare dată când deschidea gura . Nu mă așteptam la nimic din ce s-a întâmplat în seara asta .
-Ia , schimbă-te . I-am dat boxerii prin aruncare
Și-a dat pantalonii uzi jos , râmânând gol.
-Credeam că te duci la baie, i-am zis întorcându-mă cu spatele să mă schimb .
-Ce funduleț ai !
-Terminăă. Mi-era așa de rușine încât mi-am tras repede boxerii și m-am așezat în pat.
Am impresia că o să fie o noapte frumoasă și nu știu de ce.
-Ia spune , de ce te-ai certat cu părinții ?
-Scott , nu știu..
M-a luat ușor de umăr, uitându-se în ochii mei.
-Ai încredere .
Spunându-mi asta , parcă mi s-a facut pielea de găină peste toată pielea mea palidă și rece.
-I-am spus mamei că..că nu sunt normal.
-Adică?
Am închis ochii .
-I-am zis că sunt pe invers , zicându-i, lacrimile mi-au curs fără răbdare . O ploaie torențială plină de emoții se afla în ochii mei .
Buzele lui mi-au atins fruntea , m-a luat în brațele lui calde și catifelate. Mi-am pus capul pe umărul lui mare si l-am ascultat:
-Te susțin , Vick . Știu cum e . Și eu sunt bi doar că nu le-am zis niciodată părinților . Liniștește-te, nu are rost să te consumi.
Am rămas șocat , acum chiar știam că aș putea să am o șansă cu el . Cum să fie bi? Nu pot să credd.
-Scott , mama nu mă vrea . E foarte homofobă.
-E pierderea ei , eu unul n-o să-ți întorc niciodată spatele. Să ții minte.
Vorbele lui îmi încălzeau temperamentul și îmi dadeau o răcoare oarecum pe șirea spinării.
-Eu mă culc , sunt obosit . Noapte bună ! App și mersi de sfaturi ..
-Noapte bună, mi-a zis pupându-mă cu buzele-i calde pe spatele rece.
Chiar știa să facă omul să se simtă bine , era un scump.
Dimineața , m-am trezit cu mâinile lui în jurul corpului meu . Era așa de cald și bine , m-am dat mai aproape de el , voiam să-l simt cât mai mult . Să-i simt parfumul puternic și dulce .
Era ceasul 10 , trebuia să plec la secție să aduc niște martori și să-l recunosc pe vinovat dacă puteam.
Îmi venea să stau toată ziua în brațele lui , cea mai plăcută senzație ever.
Totul s-a întâmplat așa de repede între noi . Niciodată nu mi-a plăcut să se repete trecutul pentru că era plin de lucruri neplăcute dar , de data asta , mi-aș dori ca ziua de ieri să se repete la infinit . Mi-aș dori să-i simt buzele calde peste ale mele în fiecare zi .. doar că .. nu se putea.
Am ieșit ușor din brațele lui și m-am îmbrăcat fără să-l trezesc . Era obosit , se vedea după fața lui. Valerie l-a dus la disperare și nu vreau să știu de ce a leșinat și de ce era sa moară pentru că-mi vine s-o omor doar gândindu-mă.
Nu știam unde să mă duc , nu mai aveam nici telefon . Mi-era rușine să cer lucruri persoanelor indiferent de cât se bogate sau sărace erau .
Le-am lăsat amândurora un bilet
"Ne întâlnim la 12 la secție , vă pup, Victor ."
M-am dus la Trish acasă , fără s-o pot anunța , nu știam nici dacă e acasă .
-Trish ! Băteam la ușă cât puteam
-Da ? A spus Elena deschizând ușa . Era machiată cu eyeliner și puțin iluminator . Avea un păr mai frumos decât în trecut , castaniu și ondulat .
-Wow , Elena . Ce ai slăbit !
-Aw , mersi , cred . Hai intră , Trish e în duș.
-Ok.
M-am așezat pe canapeaua ei . Pe canapeaua unde "trebuia " să dorm.
-Și ce mai faci? Elena ?
-Ah , bine . Și eu fericită, a zis cu zâmbetul pe buze până la urechi. Chiar era fericită și cred că putea observa oricine.
-Cine e norocosul? I-am zis trecându-mi mâna prin păr.
-Jacks ..
-E de aici?
-Nup.
S-a auzit ușa de la baie trântindu-se .
-Elena , cu cine vorbești? Iar singură?
M-am ridicat în picioare și m-am apropiat de ea .
-Cu mine .
-Aaaaw , Vickkks
Ne-am luat în brațe strâns . M-a pupat pe obraz înroșindu-mă.
-Azi la 12 trebuie să mergem acolo..i-am spus codat pentru că era și Elena cu noi.
-La secție , nu? A spus fără scrupule.
-I-ai zis..
-Da , e verișoara mea și cea mai bună prietenă , momentan . Merită să știe.
-Am atâtea să-ți povestesc ..
-Ahh , toate la timpul lor , a zis uitându-se spre Elena . Nu voiam ca ea să-mi știe secretele și "faptele " nerușinate pe care le făceam.
-Am rămas fără telefon..
-Cum ai reușit? Ești nebun..
-Am sărit în piscină cu el în buzunar. N-o să am bani de altul.
-Offf , poate o să iți dea maică-ta.
-Nici să nu te gândești.
Nu mai puteam să apelez la mama vreodată și nici ea la mine . A fost oribil ce mi-a zis . M-a lăsat singur în casă , nu-i pasă de existența mea .
-Nu știu cum o să mă descurc cu banii zilele astea ..
-Vino și stai la mine . Te ajut eu
-Nu pot , Trish . Prefer să mor de foame .
-Ești prost? Nu mai face așa , cum sa faci asta?
Am lăsat capul în josc închizându-mi ochii și gânsindu-mă ce aș putea să fac . Ori să-mi iau un job, ori să vând casa și să ma mut cu Trish.. dar , nu puteam s-o fac pentru că nu era pe numele meu.
-Hai îmbracă-te , e aproape de 12 .
-Vine și Elena . Nu pot s-o las singură.
-Uii! A țipat sarcastic. Era mai mare decât noi cu un an și uneori se credea mult prea matură , sau poate era .. cine știe .
-Stau că-mi sună telefonul , a zis Trish . Alo?
James?
Și-a pus mâna la gură și a țipat de veselie . Sărea în sus și nu se mai oprea .
-A zis că s-a înșelat în privința mea!!! . Omggg
M-a luat în brațe si i-am spus:
-Am avut eu grijă ! Facându-i cu ochiul , mi-a dat un pupic pe obraz
-Știi ca te iubesc nu?
-Da , mereu .
Era așa cute tot momentul . Îmi plăcea că era o altfel de atmosferă , eram fericit . Zâmbetul de aseară nu s-a șters așa de ușor . Abia așteptam să-i povestesc lui Trish . Sigur înnebunea.
S-a auzit un claxon puternic în fața curții . M-am uitat pe geam și era mașina lui James cu Scott lângă el. Aveam nevoie de amândoi pentru mărturie . Poate puteau să zică ceva care să ajute , nu știu.
-Hai, Trish, au ajuns .
Era îmbracată într-un top foarte scurt și niște blugi cu talie înaltă . Mereu știa să-și aleagă hainele.
-Wow , ești .. i-am zis lingându-mi buza inferioară
-Mersi , Vicks .
Am o bănuiala pentru care s-a îmbracat așa , prefer să rămână la bănuială.
Cum am intrat în mașină , toată lumea s-a pupat cu toată lumea și s-au salutat în același timp.
-Hei , ea e Elena .
-Bună .. se uita la Scott atentă.
-Nici să nu te gândești , i-am șoptit. Nu știu ce mă apucase . Gelozia își spunea cuvântul, deja?
-Încetează, daca e frumos , ce vrei..
Scott a pus o față ciudată , uitându-se la amândoi. Mă simțeam atât de stânjenit . Mi-era rușine să-l privesc în ochi.
-Victor , las-o în pace , răule . Sarcasmul după fața lui îl dădea de gol . Mai și zâmbea .
-Glumețule , i-am zis scoțându-i limba .
Și după mi-am adus aminte de semnul pe care mi l-a facut . Era sub urechea stânga și era enorm . Nu știam ce să le zic dacă mă intreba cineva ceva . Era clar că e un semn făcut se cineva.
-Am ajuns , a zis James .
Am coborât din mașină și am intrat în secție . Piciorul încă mă durea , Trish , James și Elena au luat-o în față . Îmi plăcea cum cei doi se băgau în discuție , era frumos să vezi că munca ta poate să dea rezultate .
-Ești bine? Mi-a zis el suflându-i aer cald pe gât.
-Uite semnul. E așa frumos .. doar că nu știu ce să le zic dacă ma întreabă ceva.
-Deocamdată ascunde-le ce am făcut . M-a pupat repede pe gât spunându-mi:
-O să treacă.
Era așa "perfect boyfriend" păcat că-mi făceam aluzii degeaba . El nu voia nimic , cred . Nici nu cred că mă placea . Poate a zis ca e bi doar că să ma impresioneze . Nu mai vreau să fiu bătaia nimanui de joc , o să am grijă.
Eram la secție toți după 30 de minute de așteptat , în sfărșit am ajuns să stăm față în față cu presupusul vinovat :
-Bună , dragule .
Am făcut ochii mari și nu mi-a venit să cred . Nu am crezut niciodată așa ceva .
-Bradyy? Cum ai putut să faci asta nenorocitule ?
James a înlemnit . Era verișorul lui și avea încredere în el . Dacă eu nu mă așteptam la așa ceva .. el ce să mai zică
-Simplu, a zis degajat. Am fost plătit de un om care dacă-i zic numele , a zis că mă omoară. M-a șantajat.
Nu mai înțelegeam nimic .
-El a făcut-o , îi recunosc vocea . Nu mă interesează cine te-a pus . E treaba poliției să-i găsească.
Trish s-a uitat la el cu o scârbă ieșită din comun. Îl devora din priviri
-Cum ai putut? A zis dându-i o palmă cu toată forța.
Parcă aveam nevoie de detectivi și acum s-a găsit vinovatul? Era ceva la mijloc.
-Înseamnă ca nu mai am nevoie de martori. Martorii erau în cazul în care cineva nu recunoștea . Brady s-a dus și s-a predat .
Cel mai ciudat lucru pe care l-am văzut.
James era fără cuvinte , nu mai știa ce să zică:
-Bă.. îți distrugi singur viața..
-E viața mea , nu a ta. N-are rost să vă fie milă de mine . Mie nu-mi e . Puteți pleca .
Părinții lui cred că erau dărâmați sau poate că nici nu știau. Mi-e greu să ma pun în situația altora când a mea e plină de mizerii deja.
-Hai să plecăm , le-am zis .
Ne-am urcat toți în mașină , James se uita în ochii lui Trish profund . Eu mă uitam la ei în timp ce Scott mă privea pe mine și Elena pe el . Era foarte incomod.
-Am o idee , am niște bani puși deoparte și voiam de mult să fac asta cu cei mai tari prieteni ai mei.
-Ceee ? Am zis toți speriați
CITEȘTI
For him
RomanceBoyxBoy O carte simpla si complexa in acelasi timp. BoyxBoy Nerecomandata cititorilor sub 18