(Cel din poză e James aka Bryce Hall)
Era insuportabil . După ce că mai avea puțin și ne strica seara cu atitudinea ei de 2 bani , i-am mai și sugerat să doarmă aici . M-a lăsat în baie , în bezna toatală ca pe ultimul prost .
Mă simțeam nasol , nu știam că lumea din ziua de azi poate să joace atât de bine teatru .
În întunericul fără margini , am aprins lanterna de la telefon, singura salvare. Supărat , am luat 3 prosoape și le-am întins pe jos . Trebuia să accept că Valerie mi-a făcut-o dar , o să mă revanșez cât mai repede posibil . Nu-mi plăcea să mă bag în relațiile altora . Numai când mă uitam la mutra ei acră pe care mi-o dădea îmi facea plăcere să întrec măsura și s-o fac geloasă , să-i fac să se certe .
O să dorm pe jos ca un câine până când mâine o să-mi deschidă cineva ușa .
Întinzandu-mă pe prosoapele reci care stăteau peste gresie , m-a luat ușor ușor somnul . Era tot ce-mi doream în situația de față : să uit de târfa aia și de gustul amar pe care mi l-a lăsat în gură.
Dimineața , m-a trezit Adda , care aparent avea nevoie la baie .
-Ce s-a întâmplat ? De ce ai dormit aici?
-Eram prea beat pentru a ajunge la pat , i-am zis evitând adevăratul motiv . Eram destu de somnoros și n-aveam chef să-i dau explicații.
-Oook, hai du-te și tu că am nevoie la baie.
Mi-am luat telefonul de jos , am aranjat prosoapele și mi-am verificat notificările.
Mesaj de la un ofițer de politie
"-Astăzi , vă rugăm să vă prezentați la secție pentru a putea discuta despre cazul pe care l-ați deschis . Avem un posibil vinovat ".
Citind mesajul , mi-a pus un zâmbet pe fața plină cu cearcăne . Mă simțeam bine pentru că puteam s-o răzbunăm pe Trish , voiam să-l găsească cât mai repede posibil și să terminăm odată cu acest caz .
Așezându-mă pe canapea lângă Trish , am observat cum o lacrimă și-a făcut apariția din senin pe obrazul ei alb. Nu merita să mai fie suparată , pentru nimeni . Mi-a ajuns pănă în gât , mereu îmi dădea poze plângând dar , nu-mi zicea niciodată de ce sau când zicea , mă mințea că se uită la un film cu final trist .
Vreau ca James să afle că Trish suferă ca o proastă după el și nici nu știu de când face asta .
S-a auzit o ușă trântindu-se foarte tare încât tind să cred că a trezit toata casa , inclusiv pe Trish.
-Până aici ! Ești cel mai mare idiot ! Am plecat din casa asta blestemată , a spus Valerie cu vene umflate la gât de la atâta țipăt . Puteam să jur că le avea așa umflate de la altceva. Mai aveau puțin și ieșeau în relief .
-Să nu te mai întorci curând ! Îmi venea să-i zic mai multe dar , nu voiam să mă cert cu Scott . Târfa asta chiar avea un noroc imposibil.
Mi-a aratat degetul din mijloc făcând pași mari pentru a ieși din casă . Dar , ce să vezi cheile ușii erau la mine
-Te grăbești?
-Dă-mi cheile , disperatule!
-Sau? Am întrebat-o bagându-mi cheile în zona aia a pantalonilor . Vino și ia-le !
A pus o față dezgustată , nu e ca și când ar face asta mereu cu Scott .. dar, era așa de fațadă. S-a apropiat de mine , fiind întreruptă de T:
-Vick , deschide-i ușa . N-am chef !
M-am uitat urât la Trish gen "nu trebuia să zici asta" .
-Ok , ai dreptate . Îi deschid numai pentru că a ajuns să mă scârbească atitudinea ei. Au revoir , madame !
A plecat sunând un taxi și arătându-mi degetul din mijloc, era o idioată, ce pot să zic.
-Auzi ție de cât timp îți place de James ?
-3 ani , a zis șoptind.
-Și n-ai avut tupeul să îi zici niciodată până acum? Câtă răbdare are , n-aș putea .
-Nu , pentru că mereu a avut iubite și nu-mi plăcea să mă bag .
-M-a închis în baie toată noaptea .
-Pe bune ? Ai dormit acolo?
-Daa, mă doare capul și sunt înfundat . Mă duc să iau o pastilă.
-Trebuia să zici dinainte . O lăsam să ia cheile din .. a început să râdă
-Hah , da , trebuia.
Ușa dormitorului de lângă baie era intre- deschisă . Am împins-o pentru a se deschide mai tare unde Scott era în pat . Miroasea numai a parfum bărbatesc și a Valerie . Cămașa și pantalonii erau aruncate prin cameră de-a valma.
Razele soarelui îl facea alb, palid ca un vampir însetat .
Bine că a ramas în boxeri , erau Calvin Klein și negrii. Atât de mulați încât m-am excitat uitându-mă la fundul lui bombat și bine definit .
CITEȘTI
For him
RomanceBoyxBoy O carte simpla si complexa in acelasi timp. BoyxBoy Nerecomandata cititorilor sub 18