-Trebuie să-l găsim pe idiot . I-am zis , ezitând adevăratul motiv pentru care l-am deranjat . Mi se părea patetic ce făceam . Chiar trebuia să încetez cu minciunile și cu tupeul care expira după 5 secunde .
-Bă , dormeam ..
-Știu , scuze de deranj.
-Nu-i nimic , potolește-te . Totul va fi bine.
Știam că nu pot s-o fac , știam că nu-i pot spune prea ușor . E greu . Toată lumea zice "Spune-i fără scrupule " dar , nu e ușor , chiar nu e .
După câteva minute mi-am băgat căștile în urechi și am deschis geamul lent , acesta scârțâind.
Pentru o noapte de vară , era cam frig . Vântul rece mi-a facut pielea să se zbârlească . Îmi displăcea să stau singur , mă băteau tot felul de gânduri și idei teribile , simțeam cum mă desprind ușor ușor de lumea reală dar, nu suportam asta.
Am lăsat lumina lunii să-mi distragă atenția și să mă îmbete cu splendoarea ei . Uitându-mă la ea și cu ajutorul muzicii , reușeam să mă liniștesc cu greu . Pe noptieră , Trish iși uitase țigările . M-am uitat lung la pachet , era unul albastru și nedesfăcut .Am aprins o țigară și m-am ghemuit la colțul geamului
Pastilele erau pe fotoliul de jos , am reușit să le iau fără să trezesc pe nimeni , dacă era cineva acasă, mama lipsea cam des și mă îngrijora
Efectul lor îmi dădeau o moleșeală pe șirea spinării . Nu pot descrie cât de relaxat eram . Le consideram drogul meu sănătos.
Dimineața m-am trezit pe jos și în curent . Mă durea capul , mai aveam puțin și cădeam din cauza amețelii. Nu era nimeni acasă , parcă era un coșmar dar, era o zi importantă pentru mine , Trish ieșea din spital și voiam să-i facem o mică surpriză la ea acasă după cum am discutat în mașină cu James și Scott .
A reușit prin prezență , doar prin prezență să mă facă să mă gândesc la el . Era prostesc .
M-am întins , lăsând razele soarelui să mă încalzească .
Casa era un dezastru , mama nu o lăsase niciodată așa . Dintr-o dată a început să fie foarte rece cu mine și nu știam ce se întâmplă cu ea . Nu am avut timp și chef să vorbesc cu ea dar , o s-o fac .
Mi-am găsit în final niște haine curate și m-am băgat la duș . Adoram să fac duș pe muzică și să cânt în același timp mai ales dacă eram singur acasă . Da , sunt un ciudat și-mi place asta .
-Dă muzica mai încet , a zis mama pe un ton ridicat și puțin nervoasă . Ce era cu ea ?
-Okkkk .
Am ieșit și m-am imbrăcat . Trebuia să mă grăbesc .Trish fără mine nu putea să iasă din spital
Când am dat să plec , văd o siluetă de bărbat
-Stai puțin ,Victor . Ți-l prezint pe John
-Bună ziua , încântat de cunostință.
Mă întrebam cine e și ce face în casa noastră .
-E noul meu iubit . Nu voiam să faceți așa cunoștință .
Era un bărbat bine făcut , se vedea că face sală . Blond cu ochii albaștrii , plin de vene și de fițe . Mama n-avea gusturi proaste și după cum era îmbrăcat , probabil avea mulți bani.
Mi-a picat fața , nu mai știam ce să zic . Cred că din cauza asta a fost ea așa de rece cu mine în ultimul timp . N-o învinovățesc.
-Mamăă..
-Da ?
-Nu știu ce să zic . Chiar aș vrea să vorbesc mai multe , dar n-am timp, trebuie să plec.
-Nu pleci nicăieri . Am făcut prânzul și-l vom servi cu toții la masă , mi-a zis aruncându-mi o privire țepoasă semn să rămân .
I-am aruncat o privire acră , îmi venea să iau adidasul și să-i dau în cap cu el.
Mi-era rușine să o refuz mai ales că era și Josh ăsta aici . Trebuia s-o fac :
-Nu , am mâncat .
Am plecat trântindu-i ușa în nas , chiar mă enerva uneori .. și ce a fost în capul ei să-mi-l aducă p-ăsta acasă ? După ce că am problemele mele .
Apel către Trish :
Respins
Mă bătea gândul să-i dau mesaj lui Scott , mi-era rușine să apelez la el . Pur și simplu ceva nu mă lăsa să-i dau mesaj . M-am săturat , mereu am nevoie de ajutor pentru că sunt un lefter fără permis și ăhh..când am ieșit am văzut o mașină roșie decapotabilă . Era splendidă, oare aveam vecini noi ? Mă întrebam a cui era .
Am mers pe jos în jur de o oră și jumătate , am făcut bătături la picioare pentru că aparent știu să-mi aleg mărimiea potrivită a adidașilor. Mi-a dat sângele pe afară din adidași .. nu m-am oprit . Am făcut orice numai pentru a ajunge la spital . E ultima oară când fac asta .
Când am intrat în spital , am văzut-o .
Ti stătea pe bancă cu capul în jos . Îmi părea supărată dar , reușea oarecum să ascundă asta .
-Heiiii ! Mă ia în brațe timp de un minut fără să mai pot respira . Mirosul părului ei împreună cu parfumul m-au amețit . Mirosea așa de bine..
-Ti , să nu mai faci asta niciodată , bine?
-Da , apreciez că ai grijă de mine . Nu știu ce m-aș face fără tine .
Auzind asta , parca mi-a mai umplut puțin un gol din stomac și mi-a făcut ziua mai bună.
Mesaj de la James
"-Vezi că la 9 suntem la ea . Scoate-o din casă 10 minute până ne instalăm
-Așa să fie
-Te pup
-(seen)"
L-am lăsat cu seen , nu știu e cam ciudat James de la un timp . Nu mi-a zis niciodată ceva de genul . M-am aprins puțin .
-Cine e ?
-Ah ,mama . Vrea să-i cumpăr ceva de la farmacie . Îmi părea rău că o mințeam dar, nu puteam altfel.
-Aham , a zis nepăsătoare. Îmi plăcea că are încredere în mine și nu voiam s-o fac să nu mai aibă .
-Ti , mama a găsit pe cineva .
-Stai , ce ?
-Daa.. e un bărbat ciudat . Mă privește încontinuu și mă simt ca dracu , chiar e enervant .
A început să rădă , spunând
-Te gândești la ce mă gândesc și eu ?
-Omg , Trish . I-am dat un ghiont urmând ca după să rădem ca doi nebuni .
-Nu m-am putut abține .
După un drum lung și iritant din cauza adidașilor , am ajuns acasă unde mă aștepta James.
-Ce faci mă ?
-Uite , bine mă plictiseam .
Am deschis ușa , casa din nou era goală și de data asta lipsea o parte din mobilă și deja mă enervam . Bănuiam că se întâmplă ceva , ceva urât .
-Unde ți-e mobila ?
-Nu întreba. Acum am ajuns acasă, i-am zis dând ochii peste cap . M-am dus către frigider pentru a vedea ce e de băut .
-Dr Pepper?
-Merge .
M-am așezat lângă el , dându-i doza . Era oarecum schimbat față de cum era el .
-Și , Adda ce mai face ?
-E la coafor . Se face frumoasă pentru mine , a zis făcându-mă să-mi dau ochii peste cap fără să vreau . Îmi plăcea cum toată lumea era fericită și eu nu . Gândindu-mă la Scott , parcă se mai aplana situația și singurătatea .
-Scott ? Ce mai face ?
-Să știi că nu e ceea ce pare . Are part-time job și-și căștigă singur banii. O are doar pe mama lui care e vânzătoare. Mai are și 3 frați .
Nu m-am gândit niciodată la asta și la cât de greu e să muncești . Scott chiar e bun la toate ?
-Îmi pare rău pentru el .. chiar nu m-am gândit .
-Și mie . E un om de nota 20 să știi .
Am rămas uimit de ce mi-a zis James , nu mă așteptam să aflu de la el mai ales . Poate majoritatea crede că e normal să muncești vara dar , a fost mereu prezent când am avut nevoie și nu a arătat niciun pic că îi e greu.
-E deja 6 , ce facem ?
-Habar n-am , hai la mine .
-Stai să mă bandajez , o secundă.
James a început să rădă , și dintr-o dată m-a luat pe sus cu o forță de nedescris.
-James ! Am țipat la el .
M-a trântit în mașina lui scumpă și a călcat accelerația nemaiavând timp să reacționez .
-Bă ești nebun!
Iși pune relaxat ochelarii la ochi
-Știu , mi s-a mai spus .
A băgat piciorul în accelerație pănă cănd nu mai puteam să mă mișc . James era un șofer destul de priceput . Ce să zic , am prieteni mișto.
-Hmm , ar merge o baie în piscină .
-Cu picioarele astea.. i-am zis uitându-ma cu scârbă la sângele de pe adidași .
-Știu cum e , chiar doare dar , vreau să fac ceva cu tine și mă refuzi întruna.
-Scuze , mă gândeam la o variantă cum aș putea să scot petele de sânge . Erau niște adidasi VANS albi , erau originali și m-au costat o "avere".
-Am eu o variantă , a spus schimbând brusc direcția . A oprit în fața mallului .
-Stai aici , trebuie să iau ceva . Mă întorc repede .
-Sss..
Ca de obicei , nu-mi dădea dreptul la replică . A închis ușa direct în nasul meu și a încuiat mașina printr-o apăsare de buton .
James era foarte norocos . Avea o familie bogată din toate punctele de vedere , avea tot ce își dorea și puțini erau ca el.
Mașina lui avea un parfum de bubble gun combinat cu ciocolată , era ceva dulce care mă imbăta numai mirosindu-l. Am pornit radioul și am început să cănt pentru a trece timpul mai repede .
După cateva minute , îl văd cu o pungă mare și lată în mână.
-Poftim , a zis calm uitându-se la reacția mea .
Am îndepartat sacoșa de cutie . Era colecția nouă de Vans . Costau foarte mult și erau superbi , nu știam ce să mai zic , am rămas fără cuvinte.
-Omg . Nu pot să cred , James. Pentru mine?
Mi-a zâmbit satisfăcut dând aprobator din cap dar , nu puteam.
-Mă tem că nu pot să accept , e prea mult .
-Mă tem că poți .
L-am luat în brațe strâns în semn de mulțumire . Avea un parfum puternic gen One Milion , îmi plăcea enorm , îmi venea să nu-i mai dau drumul.
-James , nu mă așteptam . Mulțumesc mult .
De obicei eu mă simt prost cănd primesc câte o atenție , mă simt dator .
-Cu placere , Vick . Mereu o să rămâi fratele meu, indiferent de situație .
Gestul lui m-a lăsat cu o bucurie și cu un zâmbet care cu greu îl puteai șterge.
-Deja e 7 jumate , lasă-mă la Trish . O scot în oraș.
A dat aprobator din cap și a accelerat la secundă . Chiar mi-a fost de ajutor James , e un băiat bun . O să am eu grijă și de Adda . Le rezolv pe toate .Bat la ușă ..nimic
-TRISHHHH ! TRISHHH!
-Da , stai , m-ai speriat . Doamneee !
O pup urmând ca după s-o iau încet în brațe .
-Ce faci pitico?
-Alo, cine e pitică?
-Tu
-E , eu.
-Hai în oraș voiam să vorbim despre mine și James .
-Și trebuie neaparat în oraș? Mă intreabă nedumerită.
Nu știam ce să fac s-o mint .
-Da , chiar am nevoie de aer . Te rog ?!
-Offff , ce nu fac eu pentru tine .Am așteptat-o 10 minute să se îmbrace într-o fustă scurtă și un hanorac supra-dimensionat.
-Ce apariție !
-Știu , nu?
Îmi placea cum glumea . Ea era foarte modestă și glumele astea mă amuzau intr u totul .
-Hai , i-am zis grăbit . Mi-era frică să nu ajungă ei înainte .
Eram la 10 minute distanță când i-am dat un mesaj aprobator lui James să vină .
"-Cheia e sub preș
-(seen)"-Voiam să-ți zic că sunt pe cale să-i zic lui James .
-Ce?
-Știi tu.. referitor la mine.
Nu știam cum să mai trag de timp, parcă treceau minutele așa de greu .
-Da, nu știu dacă o să te înțeleagă , mi-a zis aprinzându-și o țigare .
-Apropo , ți-ai uitat un pachet la mine acasă .
-Ah , e ok .
-L-am fumat deja , ce credeai ?
A bufnit-o râsul
-Nici nu mă așteptam la altceva .
-Auzi? Hai la tine .. mi-e rău mă doare capul .
-Dormi la mine ?
-Da
Pe drum stăteam și mă uitam la telefon . Era ora 9 , toată lumea era pregătită pentru această surpriză minunată . Chiar voiam s-o văd socializând și fericită.
Luminile casei erau închise , era totul cam sinistru .
Am lăsat-o în față..
-Vick , de ce e ușa descuiată ?
-SURPRIZĂ !!!!!!!
CITEȘTI
For him
RomanceBoyxBoy O carte simpla si complexa in acelasi timp. BoyxBoy Nerecomandata cititorilor sub 18