-De unde ai numărul meu?
-Pe bune , contează?
-Nu , scuze . Nu prea pot vorbi . Nu mă simt bine , i-am zis trăgându-mi nasul. Eram plin de lacrimi .
-Ești bine? Îngrijorarea lui mă facea să ma simt bine și ușor important . Chiar îmi făcea bine să vorbesc cu el doar că exista o barieră între noi și voiam s-o dărâm cât mai repede posibil. Altfel, nu mai puteam să continui.
-Da , Scott . Adică, nu, scuze . Vorbim diseară , bine?
-Sper că ești bine . Mi-a zis închizându-mi telefonul.
Mi-am băgat căștile, era o gălăgie cumplită în casă . Toată lumea se certa cu toată lumea din cauza mea . Mama e o idioată și mi-a demonstrat că iubirea dintre mine și ea s-a sfârșit . M-a sfășiat pe dinăuntru cu vorbele ei reci și crude .
Am admirat cerul care, în momentul de față era plin de nuanțe albăstrii. Era superb . Doar uitându-mă la el îmi relaxam fiecare mușchi din corpul meu anorexic care mai avea puțin și ceda tensiunii insuportabile.
Iubeam peisajele și tot ce ținea de domeniul artistic . Îmi dădeau o altă viziune despre viață , indiferent de cât de neagră era . Făceau ca totul să pară roz .
Totuși aveam nevoie de o plimbare lungă care să mă scoată din starea muribundă. M-am schimbat și am lărgit geamul . Am îndepartat plasa bine înțepenită și am sărit peste el fără nicio ezitare . Nu puteam să dau ochii cu ei , nu acum , nu în momentele astea de maximă tensiune . Aveam nevoie de puțină răbdare .
Aterizând jos , am șimțit ca și când un cuțit mi-a trecut prin gleznă . Nu mi-am dat seama dar , piciorul meu a fost strâmb în momentul aterizării și mai nou era și luxat .
Șchiopătând , am pierdut timpul pe o canapea din apropiere. Am închis ochii ca să pot respira mai profund mirosul ăla de după ploaie .
Mă tot gândeam la ce avea să-mi zică Scott . A reușit să ma facă curios cu doar 3 cuvinte . Mi-as fi dorit să fiu în locul lui Valerie . Cred că e așa de fericită..
Apel catre James
-Vino să mă iei , dacă poți..mi-am luxat piciorul. Sunt la canapeaua noastră . Adică locul unde chiuleam cand nu mergeam la ore.
-Mereu ai noroc , a zis hlizindu-se . Îl iau pe Scott și mergem la un market undeva că n-am cumparat nimic de băut.
-Ok ..
Piciorul era roșu și glezna umflată , abia călcam pe el . Simțeam cum durerea sfâșietoare îmi acapara întreg piciorul doar mișcându-l intr-o parte.
De la colțul străzii se auzea muzica dată la maxim . Era roverul lui James care se apropia din ce in ce mai mult de mine . Mi-a dat un claxon în semn de a urca în mașină . Abia mergeam .
-Helllo , le-am zis .
-Hei hei, ce te miști așa greu?
-Ți-am zis , mă doare foarte tare piciorul . Am sărit pe geam..
-De ce ai face asta ? A zis Scott pe un glas ușor ridicat . Era puțin rece și nervos . Îl simțeam dar, nu puteam să-mi dau seama de ce . Privirea lui era de nepătruns .
-Probleme cu familia , am zis lăsându-mi capul în jos .
-Băi , daca vrei dormi la mine .. mi-a zis James îngrijorat . Nu-mi plăcea să cad în rolul victimei doar că de fiecare dată făceam asta într-un mod neintenționat .
A băgat viteza a 5 a în oraș . Nu era prea bine , avea 100 si ceva la oră:
-Mai încet , i-am zis.
-Stai mă liniștit , nu se întâmpla nimic.
L-am lăsat în pace , nu mai comentam . Era mașina lui și făcea ce voia din ea .
Peste ceva timp , a trecut pe roșu , poliția făcându-i semn să tragă pe stânga .
-Fuck .. a zis regretând .
-Ți-am zis eu
-O , mai taci.
Atitudinea lui era schimbătoare , extrem de schimbătoare . Câteodată era prea blând , câteodată era ca o viperă . Te mușca când nu te așteptai.
-Bine , cum zici tu.Ne-a abordat un polițai foarte gras cu o mustață deasă și plină de zahar . Avea o mutră acră prin care ne arata scârba de munca.
-Bună seara, permisul și talonul , vă rog.
-Nu le am.
-Cum bă nu le ai? I-a zis Scott trecându-și mâna prin părul său mătasos. Aș fi vrut să-l ating măcar odată , sunt foarte curios cum se simte.
-Nu le am , îmi pare rău .
-Amendă 599 de dolari . O puteți plăti în decursul acestei luni . La revedere
-Aa , ok . Pot să vă plătesc și acum.
A zis scoțându-și teancul de bani . Băiatului ăstuia nu-i lipsea nimic . Fetele mor după el , arată bine , bani are .. eu ce am ?
-Mulțumesc , o seară bună.
Ajunși la market , le-am zis calm
-Băieți, puteți să vă duceți doar voi? Mă doare piciorul îngrozitor
-Ok, vrei să-ți iau niște bandaje?
-Da, dacă vrei..
Închizând portierele gigante , au intrat în magazin . Era unul roșu și foarte mare . Avea prețuri mici , dar era departe de unde stăteam noi.
Apel către Trish
-Alo , bună , ce faci?
-Bine , Vicks . Mă uitam la "P.s i love u" , un film bun , merită văzut .
-Păi l-ai mai văzut ?
-E a 7 a oară. Mi-a zis ronțăind floricele. Nu-mi place să stau singură , cred că o s-o chem pe Elena la mine .
Elena era verișoara ei care mă plăcea și știam că face asta . Era prea naivă
-Te-am sunat pentru că mă plictisesc în mașină așteptându-i pe Scott și James
-Ahh, nebunule . Vezi ce faci cu Scott în seara asta , a zis hlizindu-se cu gura până la urechi. Era glumeață de fel .
-Nu am ce să fac cu el , Ti. E cu Valerie și nu .. păcat că nimeni nu mi-a atras atenția cum a făcut-o el.
-Știi că...
-Scuze , trebuie să închid . Vin spre mine.
Trebuia să mă adun . Aveam o groază de zis în seara asta . Voiam s-o fac în cel mai frumos mod posibil .
-Gata băieți? Le-am zis uitându-mă la ce au cumpărat . Erau 2 pungi pline de vodka si suc .
-Cam puțin , nu? A spus Scott cu o față arogantă. Nu știu de ce mă trata așa . Chiar mă deranja . Observam până și cele mai mici gesturi .
-Nu , aș spune . Spunând serios , m-am uitat în oglinda retrovizoare pentru a-i vedea reacția .
Își mușca buza de jos cu o apăsare și determinare ieșită din comun . Avea ceva și presimțeam că nu e ceva ok .
-Ne facem mangă , uuuu .
Expresia după fața lui James era foarte haioasă . Mereu înainte de fiecare "beție" e entuziasmat și a doua zi ne zice tuturor ca nu mai bea niciodată . Tipic lui
Când am coborât din mașină , uitasem de piciorul meu paralizat și am pășit fară să-mi dau seama . O durere inevitabilă și-a făcut apariția instant și apoi pe fața mea . Eram destul de nervos , numai din cauza familiei am pățit asta .
-Ești bine? A spus Scott din politețe . Fața lui din seara asta devenise ușor ușor una de arogant . Oricum privirea lui era impenetrabilă de fiecare dată , doar că de data asta , era rece . Mult mai rece decât de obicei și nu știam ce i-am făcut . Speram într-o conexiune și speram degeaba ..oare?
-Sunt bine , cu toate că nu par . Am mers până în dormitorul lui James schiopătând . Era cumplit mai ales că trebuia să urc și scările .
Ajuns în cameră , i-am așteptat pe băieți cu sufletul la gură . Pentru mine , era o seară importantă.
Cei doi s-au așezat lânga mine pe canapea . Eram la mijloc , nu-mi plăcea poziția . Nici la propriu nici la figurat.
-Poftiți , ne-a zis James întinzându-ne câte un pahar cu vodkă la fiecare . Era seacă .
-Așa sec ? Pune puțin suc , o să mă fac mangă.
-Asta e și ideea , mi-a zis răzând .
Nu știu de ce a insistat să vin ca să mă fac mangă . Am mai multe "probleme" de rezolvat si vreau deja să dau startul.
-Scott ? Ce voiai să-mi zici ? I-am spus destul de serios și cu puțină curiozitate în ochi.
S-a uitat adânc în ochii mei , micșorându-i-se pupilele . Și intram ușor în transa lui . Era foarte ușor să te lași dus de val. Se vedea nervozitatea
-Chiar vrei să discutăm nu?
-Băieți.. ce dracului aveți? La mine în casă nu vă bateți , vă zic de acum.
-Taci , i-am zis amândoi în același timp.
Scott și-a făcut puțin aer , dându-și cu mâna prin părul care-i cădea peste frunte și umezindu-și buzele în același timp.
-Cum ai putut ?
Eram extrem de agitat și transpirația care de altfel era insuportabilă , și-a făcut aparția pe corpul meu .
-Ce ? Despre ce tot vorbești? Scott?
S-a ridicat în picioare lăsându-se pe vine .
-Ce tot ai cu Valerie și de ce o șantajezi? Ce ți-făcut omule?
Mi-a picat fața când am auzit . Pe bune ? Târfa aia infectă a ajuns prea departe. Deja ochii mi se umeziseră la auzul vorbelor lui . Voia doar să mă îndepărteze din ce în ce mai tare de Scott.
Complicitatea ieșită din comun îmi rupea capul în două făcându-mă să ma enervez din ce în ce mai tare .
-Scott . Ascultă-mă . Valerie e o mincinoasă care te-a spălat pe creier.
-Poftim?
-Lasă-mă să termin , te rog . Oricât de ireal ar părea , m-a încuiat în baie în seara când ne-am sărutat . Am dormit pe jos ca un căine toată noaptea . E foarte rea și egoistă.
-Cum adică ? Nu ai șantajat-o?
-Ce ți-a zis mai exact? I-am spus înghițind în sec de nervi . Îmi era gura uscată pungă de la atâtea emoții .
-Că.. că ai șantajat-o pentru sex . Mi-a spus abia suspinând .
Deja era super ciudată situația , nu știam ce să mai fac .. sigur o credea pe ea și mă simțeam prost.
-O poți suna pe Trish acum , a fost martoră ..
Și-a pus mâinile la frunte și coatele pe genunchi . Oare ce era în capul lui acum . Fata asta l-a zăpăcit de tot.
-Valerie e foarte șireată și știu că poate te deranjează , dar îți jur , i-am zis uitându-mă în ochii lui . Era foarte intimidant și îmi mai luam privirea când mă simțeam prea incomod. Scuze dacă te-am deranjat ..
-Termină , nu ai de ce să-ți ceri scuze , Victor .
A doua oară când îmi pronunță numele întreg . Era foarte frustrant.
-Să-nu ți pară , a zis James . Scott , s-a dat la mine când i-am făcut petrecerea surpriză Addei . Nu voiam să-ți zic că nu-mi place să mă bag dar , deja a cam întrecut măsura și e enervantă.
-Stați liniștiți , și pe mine mă minte destul de des . Ne-a zis amândurora dar , dacă-l mințea și pe el .. de ce mai stătea cu jigodia asta ?
Nu voiam să-i stric seara doar că s-a ajuns prea departe și m-a uimit ce a zis James . De ce un băiat așa de bun stă cu o animală care-și bate joc de el , cu o frustrată.
-Hai să bem , a zis Scott țipând .
-Hai
Se făcea din ce în ce mai tărziu , băieții erau cam beți și eu n-aveam nimic , ca de obicei.
-James , putem să vorbim ceva mai serios?
-Ahah , nnu șștiu , hai să încercăm .
Deja se bâlbâia și ochii îi cădeau în gură de somn . Era cam târziu dar , trebuia s-o fac . Trebuia să-i zic .
-Voiam să discut cu tine despre Trish ..
-Mă duc la piscină , a zis Scott . După ce terminați , mă găsiți acolo.
-Ok . Ce s-a întâmplat?
Parcă buzele mi-au înțepenit și bubuiturile inimii își făceau apariția în cele mai neașteptate momente . Mi-am dat părul pe spate , lingându-mi buza uscată și am zis:
-Trish te place . Te place de mult timp și suferă . Vrau să vorbești cu ea zilele astea.
-Stai ce ? Credeam că ești cu ea . Și mie îmi place de ea de foarte mult timp , dar am crezut că era cu tine și nu am vrut să mă bag . Doar ești cel mai bun prieten al meu și nu-ți vreau răul.
Deja nu mai înțelegeam nimic , între ei chiar era o chimie , o chimie foarte departată dar , înca era . Nu mai știam ce să fac , cred că i-am distrus relația lui James .
-O să văd ce fac cu Adda , mereu am vrut-o pe Trish, dar ,nu s-a putut și am renunțat . E așa bună , damnnn ..
După cum vorbea se vedea ca e beat și spunea numai adevărul . Pot spune că îmi plac oamenii beți pentru că nu alte fețe sau nu mint cum o fac de obicei.
-Pe buneeee ? Băi sunteți criminali . Nu te despărți de ea din cauza mea .. o să mă simt vinovat toată viața . Nu știu , întâlniți-vă și vorbiți, măcar atât.
-Stai liniștit , ai făcut bine că mi-ai zis. O să văd ce pot face
Peste câteva minute , s-a auzit o săritură în piscină și cum am auzit m-am dus repede jos cu tot cu piciorul meu umflat. James a rămas să bea .
-Vin și eu după paharul ăsta, mi-a zis mort de beat.
Abia am coborât scările lungi și adânci , era foarte dureros . Mai ales ca erau cam ude și alunecam mai rău decât pe gheață .
-Ahhhh.., ajuns acolo nu știam ce se întâmplă.
L-am văzut pe Scott cu fața în apă plutind deasupra piscinei ..nu se mișca deloc
-SCOTTTT !
CITEȘTI
For him
RomanceBoyxBoy O carte simpla si complexa in acelasi timp. BoyxBoy Nerecomandata cititorilor sub 18