Capitolul 13- Dezamăgirea

127 15 2
                                    

Cei doi .. cei doi erau ca în al nouălea cer . Parcă ieșeau inimioare imaginare între ei , m-am oprit și am rămas complet paralizat.
Erau transpirați și plini de plăceri satisfăcatoare care mi dădeau o anume stare de greață. Era o greață de gelozie și nervi întinși la maxim .
Pentru o secundă , am avut impresia că mă aflu într-un coșmar cât se poate de real și tot așteptam să fiu trezit de cineva.
Uitându-mă la cei doi , în special la Elena care m-a vazut , am observat cum încearcă să fie a lui și să-mi facă cât se poate de mult în ciudă.
Ochii mi-au lăcrimat la gestul ei , mai ales că aveam o cu totul altă părere despre ea . În ziua de astăzi , să ai 2 fețe nu mai e un defect.
Scott a dat să se întoarcă dar , nu l-a lăsat ea . Îmi displac total nemernicele care-și bagă ghiarele pentru a strica totul. Egoistele ieșite din comun care nu se gândesc și la alții, le urăsc.
Cu toate că el nu vrea ceva serios între noi , mie mi-a plăcut extrem de mult fiecare gest de bun gust pe care mi l-a făcut . Săruturile lui mi se păreau cele mai spectaculoase de până acum.
James nu știa despre mine și Scott .. sper să nu afle curând . Nu mai vreau să zic nimănui că-mi place de el . A fost o greșeală.
Bubuiturile inimii și venele bubuindu-mi în cap era nimic pe lângă sfâșietura pe care am simțit-o în momentul când l-am văzut cu altă persoană..
Lacrimile îmi curgeau pe obrajii roșii fără încetare . Eram șocat , credeam că o să .. de fapt las-o baltă Victor , ești făcut să fii mereu singur .
Detest cum încerc să ajut persoanele din jurul meu și nimeni nu se gândește la mine, absolut nimeni și asta doare .
Am plecat cu pumnii strânși , facându-mi răni în palmă. Presiunea pe care o simțeam deasupra capului devenea din ce în ce mai mare .
James și Trish erau de negăsit , telefon nu aveam și eram complet pierdut .
-Încă 3 shoturi de vodkă , vă rog . Măcar să uit totul . Nimeni nu e aici pentru mine să mă facă să uit tot rahatul .
Am scos o țigară , am aprins-o și am început să trag cu toată puterea din ea . Fumul care-mi venea în plămâni mă calma. Amețeala și stările de greață și-au făcut din nou apariția .Probabil că shoturile nu au fost o idee prea bună . Doar că , acum , cu toată amețeala mea , nu-mi mai păsa de nimic.
Temporaritatea efectului mă macina suficient de tare încât să-mi pun capul peste masa barului ca un bețiv notoriu sau ca un adolescent care suferă din dragoste .
Nu voiam să mă vadă absolut nimeni în starea în care eram . Câteodată, să suferi în liniște e cel mai bine . Mă face să realizez că sunt suficient de matur . Doar că persoanele negativiste ca mine au nevoie de susținere din toate punctele de vedere și singura susținere din seara asta a fost masa barului.
Ținându-mi ochii închiși , îmi imaginam tot felul de lucruri care mă făceau să mă simt din ce în ce mai rău .
-Heei , mi-a zis un băiat brunet și destul de frumos . Eram atât de amețit încât nu știam să mai vorbesc și abia îl vedeam.
-Salut !
Am întors capul , nu voiam să vorbesc cu nimeni . Gustul acru din gură mă făcea să mă calmez.
-Hei , nu mă bagi în seamă? Mi-a zis dându-mi un cot .
-Cum te cheamă?
-Mikey , încântat.
-Victor, nu sunt încântat . Eram așa un nesimțit când beam , nu voiam să-mi imaginez. I-am pus o privire rece cu ochii mei încețoșați. În sinea mea îmi părea rău că-l fac să se simtă așa dar , așa mă simțeam și eu.
Mi-a pus mâna pe umăr șoptindu-mi
-Arăți bine ..
-Știu nu?
Ironia din vocea mea nu mai era vizibilă . Eram așa de nervos încât ajungeam să refuz pe oricine pentru gestul pe care a putut să-l facă.
-Putem să vorbim mâine ? Nu mă simt prea bine . Îti las mesaj pe mess
Lumea dansa și cânta în același timp . Nimeni nu-i pute opri. Era o fată care semăna cu Trish și nu știam daca e ea . Stătea lângă un baiat cu o privire dură.
M-am ridicat , am întors-o și era complet altă persoană.
-Scuze , n-am vrut. Cum i-am întors spatele , un pumn mi-a străpuns capul ca un tunet . A fost atât de tare și de dureros încât sângele și-a făcut apariția instant.
-Să nu te mai atingi de ea niciodată ! Probabil era un iubit gelos și distrus . Sunt sătul de proști și handicapați ca ăștia .
-Fuck off.
Mâna mea era plină de sânge . Durerea era insuportabilă. Voiam să ajung acasă cât mai repede posibil .
-Ești bine? M-a întrebat Mikey întinzându-mi o mână de ajutor.
-Poți să ma duci la baie ? Am nevoie să mă spăl.
-Sigur , ce s-a întâmplat?
-Ipocriți geloși.. sunt sătul de toată lumea până peste cap.
-Ești așa arogant, uneori..
-Ți se pare , e de la băutură.
Din fericire , în baie nu și-o mai trăgea nimeni . Era mai liniște și mai bine .
Am umplut chiuveta de sânge clătindu-mă din ce în ce mai mult . Era ca o mini-hemoragie și trebuia să fie oprită.
-Îmi pare rău , Victor. Trebuia să stau lângă tine.
Pot să spun că mă plăcea destul de mult . Era grijuliu și de bunsimț.
-Nu ești dadacă , stai liniștit , m-am obișnuit să nu mă ajute nimeni cu nimic..
-Atunci dezobișnuiește-te .
În timp ce-mi curățam sângele îl șimțeam cum se tot holba la mine . Mi-era rușine să-i zic să nu o mai facă pentru că știu cum e să fii orb și să vezi doar o persoană.
Deodată , m-a luat în brațe puternic . Avea un păr așa frumos . Apreciam gestul lui care chiar mă facea să mă gândesc mai bine la deciziile mele pripite.
-Mikeey , scuze , trebuie să plec. Mersi de ajutor . O să te sun mâine. Nu știu cât stau aici.
-Cum adică ?
-Sunt din Chicago și am plecat cu prietenii aici . O mini vacanță nu omoară pe nimeni.
-Wow cât curaj și câtă nebuneală .
Zâmbetul după fața lui era unul plăcut și plin de viață .
-Pot să dau și eu un telefon?
-Sigur , mi-a zis întinzându-mi Iphoneul lui superb .
Apel către James
Apel refuzat
Apel către Trish
Apel nereceptionat
-Nu răspund. Frumos din partea lor .
-Dacă vrei , vii și dormi la mine . Nu m-ar deranja deloc.
Propunerea lui picantă mă punea ușor ușor oe gânduri. Poate dacă îi dadeam mai multă atenție și încercam ceva mai mult puteam să uit faptele întâmplate . Dar , nu sunt genulnde persoană "târfă" cum sunt alții. Mă simt vinovat ..
-Vino puțin, i-am zis.
Am scos capul pe ușa de la baie ca să pot vedea mai bine . Uitându-mă de jur imprejur , l-am văzut pe Scott singur . Era terifiant .. nici nu mai voiam să-i aud scuzele . Aveam nevoie de puțin timp
-Ce facem?
-Taci puțin.
Dintr-o dată , am văzut-o pe Elena cum își îndeasă punga aproape goală albă și transparentă în sutien indreptându-se spre Scott . Ceva nu mirosea a bine și nu aveam curiozitatea necesară pentru a despica firul in 4
-Mikey .. nu mă simt prea bine .
Mi-a luat brațul ducându-l după gâtul lui . Era singurul care m-a ajutat un străin pentru că ai mei prieteni erau de negăsit .
L-am văzut pe Scott cum mi-a aruncat o privire scurtă când am trecut pe lângă el și acea ispită cu numele Elena. O băteam dacă puteam să stau în picioare.
-Ești bine ? Mi-a zis trăgându-mă de tricoul larg și complet șifonat.
-Ți se pare că e ok? I-a zis Mikey nervos . Abia mai puteam să scot 2 cuvinte , eram amorțit complet.
-Lasă-l , hai să mergem , i-am zis șoptindu-i.
Puteam să jur că mă privea plin de nervi . Nu avea de ce să aibă ... a fost un nesimțit care și-a făcut de cap . De ce n-aș face-o și eu până la urmă ? Am ceva de pierdut? Nu! Doar că nu sunt genul de târfă care face sex pentru a uita persoana respectivă.
Cu greu am ajuns la hotel și mi-am dat seama că nu aveam cheile de la cameră.
-Mikey, nu am cheile ..
-Pe buneeeee? Nu mai are rost , hai la mine.
-Nici nu te cunosc .
-N-o face pe arogantul , hai la mine că n-ai unde să dormi.
Aveam urechile foarte înfundate de la muzica care a bubuit cu un volum ieșit din comun de ridicat. Totuși puteam să aud motorul unei mașini care se afla în fața noastră .
Era Scott cu Elena .. el nu mai avea cămașă și ea dădea ochii peste cap zici că era handicapată . Mă speria.
-Spuneți-mi că aveți cheile de la cameră.
Trebuia sa dorm cu ei și gândul ăsta mă omora pe dinăuntru. Nu puteam să mă împac cu nimic din cele întâmplate din seara asta
Mikey nu mai zicea nimic , s-a dat la o parte , băgându-și lent mâna prin păr.
-Poate are băiatul chei de rezervă .. mi-a spus Elena căutându-și cheile .
-Mikey , mersi de ajutor , ne auzim. L-am luat în brațe amical urmând ca el să-mi ofere un mic pupic suav pe obraz . Era un scump
-Cât despre tine Elena .. ești drogată și proastă în același timp. Dă-mi cheile alea odată.
I le-am smuls din mână . Am ales să urc scările 7 etaje decât să stau cu ei în lift . Deocamdată puțină distanță nu strică. Măcar în momentele de genul să mă las așteptat.
Pe la jumătatea lor , am realizat că n-a fost o idee bună și am început să grăbesc pasul.
Elena:-Ți-a plăcut ?
Scott:-Hmmm
Elena:-M-ai dezvirginat ..
Eram după un colț , îi ascultam , doar că îmi era prea greață să mai suport și mi-am făcut apariția.
-În sfârșit..
Cum am intrat în camera răcoroasă și bine mirositoare , m-am trântit în pat și trântit am rămas . Am lăsat somnul să mă înece cu visele plăcute care mă făceau să uit de toate .
Dimineața era cea mai îngrozitoare , mai ales pentru mine .
Disperata de Elena se trezea destul de devreme pentru a-și face duș și dădea muzica telefonului la maxim. Puteam să jur că o făcea intenționat .
-Dă-i mai încet !
-Nup .
M-am ridicat și m-am dus să-mi fac cafeaua fără de care nu puteam să mai stau . Cu Elena nu aveai cum să te înțelegi . Atitudinea ei a ajuns să mă dezguste total .. și Scott sforăia mai ceva decat un porc în călduri.
Trish mă îngrijora și James la fel . Aseară erau de negăsit și văd că nici acum nu dau niciun semn. Mie oricum n-au cum să-mi dea pentru că nu am un telefon...
-Elena , știi ceva de Trish și James?
-N-am idee.
Cu toată scârba pe care am acumulat-o față de Elena .. tot am întrebat . Chiar aveam nevoie să vorbesc cu Trish cu toate că ea a devenit puțin mai rece. Aveam nevoie de cineva ..
-Neața , mi-a zis uitându-se destul de straniu la mine . Avea o voce foarte groasă și ochii umflați de somn . Ține unul închis probabil din cauza luminii .
Nu i-am răspuns . Mi-am întors capul cu stimă și tupeu . Nu aveam chef să mă mai gândesc la ce "ar putea" fi între noi . Între noi n-o să fie nimic și el a hotărât asta .
-Ce ai pățit ?
Deja era stresant . Am dat ochii peste cap iritat și mi-am văzut de cafea.
-VICTOR , răspunde ! Nici nu știu cum am ajuns în cameră ..
-Ai ajuns bine , i-am zis hlizindu-mă. Nu știu cu ce tupeu poți să zici asta ..
-Ce ? Crede-mă pe cuvânt , ultima oară îmi aduc aminte că eram la bar cu Elena .. nimic mai mult.
-Cum așa ? Ați făcut atâtea împreună.
-Nu-mi spune...
-Scott , mi-ai demonstrat ce fel de persoană ești. Ochii mei erau roșii de la nervi simțindu-mi bubuiturile inimii până în creștetul capului.
-Victor , n-am vrut , jur .
-Ieși !
Am ieșit din cameră nervos , strângându-mi cana.
-Unde te grăbești așa ? Mi-a zis Elena complet dezinteresată
-Unde văd cu ochii..
-Te rog , Victor !
-Uu ce interesant , a zis Elena . Păcat că n-am floricele.
Păcat că ești proastă.
-Nu ai nevoie . Nu însemnăm nimic unul pentru altul ca s-o faci . Nu-i așa Scott?
-Nu..
M-a luat de umăr strângându-mă cu o forță ieșită din comun în timp ce Elena se juca cu părul.
-Potolește-te , aseară l-am drogat . Puicuță geloasă.
Când am auzit-o m-am gândit la 2 variante : Ori e redusă mintal ori o scorpie care vrea să se bage între oricine.
-N-am știut că sunteți apropiați la modul ăsta.
M-am pus jos în pat și am stat câteva zeci de minute pe gânduri pentru a digera situația .
M-a luat în brațe , pupându-mă pe obraz
-Auzi , cine e băiatul de aseară ? M-a întrebat Elena cu zâmbetul pe buze .

For himUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum