La auzul vorbelor ei , am realizat cum momentul a fost stricat cu desăvârșire .
-Care băiat ? A zis Scott intorcându-se atent spre mine.
-Niciunul . Ce-ți pasă?
-Eram doar curios, a zis cu o fața ironică. Merit și eu să știu..
-N-ai zis asta.
Oricum nu știu sigur daca voiam să mă împac cu el sau să mai am vreo legătură după toate cele întâmplate . Parcă cerul mi-a căzut în cap și pe cer scria numele Elena . Fata asta e așa proastă. Cum să-l drogheze pe Scott numai pentru a mă face gelos .. mă simțeam ciudat acum.-Elena ești o dobitoacă ! Cum dracului să droghezi oamenii așa .. i-am zis uitându-mă cu cea mai mare scârbă la ea . Capul îmi bubuia. Mai aveam puțin și o luam de păr.
-Elena de ce ești așa ? D-asta nu mai rețineam nimic de aseară . Omg ..i-a zis Scott ușor șocat.
Am dat s-o trag de păr și din păcate , Scott m-a prins cu o forță de nedescris inainte de a i-l atinge.
-Termină , gayule ! Mi-a zis în scârbă . Nu mai suportam , dacă aveam o mașină de tuns .. direct în cap i-o înfigeam și îi ardeam părul după jos. Aveam atâția nervi încât îmi făceam fantezii negre și pline de răutați. N-am mai făcut niciodată asta.
-N-ai zis asta . Cât de ipocrită poți să fii!
-TERMiNATI! a zis Scott țipând și bătând din picioare.Era îmbrăcată în lenjerie intimă pentru că abia făcuse baie și hainele ei erau întinse pe pat . Un gând mi-a străpuns mintea murdară și în momentul următor i-am aruncat hainele șifonate pe geam fără niciun fel de ezitare . Măcar atât să facă și ea : să meargă desculță și efectiv goală prin tot hotelul .. doar că mai aveam idei în privința ei.
Planul meu nu era așa simplu . Nu scăpa așa ușor . Cu mine nu-i merge.
-Ești distrus? Băăă .. te duci și le iei ! A spus punându-si mâinile venoase în păr . Erau așa probabil din cauza drogurilor .
-Când o să te fuți cu cine trebuie , i-am zis mimându-i un pupic . Răzbunarea abia a început și da , știu că este considerată "arma prostului" doar că prea am fost luat de prost și puțin batjocorit în ultimul timp . M-am cam săturat să fiu o cârpă împrăfuită , o să mă fac o jigodie cât de curând . Și o să fiu bun cu cine trebuie , gata , s-a terminat .
-Și eu ce fac acum..? Chiar ești prost..
-Nu-mi pasă .. i-am zis plecând la baie . Chiar credea că sunt prostul ei?
M-am spalat pe fața palidă și uscată . Stropii reci mă trezeau din starea de agitație. Simțeam cum timpul trece atât de greu în ultima perioadă .. parcă abia așteptam să încep școala . Eu niciodată nu am așteptat să înceapă școala doar că , mă făcea să mi petrec timpul făcând și alte lucruri . Momentan , timpul meu liber îl petrec gândindu-mă la probleme și la tot felul de lucruri.
M-am șters peste fața amețită lent și m-am uitat la mine . Mi-am analizat cearcănele care pe zi ce trece se aprofundează sau cele 3 coșuri după frunte . Semănau cu niște vulcani fierbinți gata gata să erupă . Era umpic hidos .-Vick , pot să intru? A zis Scott bătând la ușa ușor.
-Nu știu , poți?În nici 2 secunde clanța s-a auzit , intrând lent . S-a pus în spatele meu , unde îmi sufla pe gât aer cald cu o plăcere deosebită . Nasul lui îmi atingea cu grijă gâtul firav și știam că n-o să mai reziste mult până când dinții lui vor fi în gâtul meu așa că l-am împins.
-Să nu îndrăznești !
-Bine ..
-După tot ce ai făcut , nici n-ar mai trebui să te privesc .
-Vick, n-a fost intenționat . Știi ce ? Las-o așa.
Puteam să jur că a fost prea simplu . Mă așteptam să mai insiste pentru că într-un fel așa aflam dacă absența mea contează. Și de ce să mint .. parcă îmi plăcea să se roage de mine .Ochii lui ațintiți asupra mea în timp ce părăsea baia mă nelinișteau. Ma neliniștea și faptul că nu știa ce vrea. Gesturile lui din ultimul timp le consideram atât de bizare si bipolare .
-Alo , da , James ?
A spus el pe o voce curioasă . Eram super nedumerit și nu știam ce s-a întâmplat cu ei .
Probabil că au ars caloriile într-un mod deosebit sau cine știe.
-Ok , ne auzim. A spus el închizând telefonul .
Chiar voiam să-l întreb ce a zis dar , orgoliul meu de aur nu mă lăsa. Parcă cuvintele mi se opreau între dinți și rămâneau paralizate .
Mă uitam pe fereastră în timp ce Elena încerca cu ardoare să-l convingă pe Scott să-i ia hainele .
-Hai Scotty , te rog . A zis punându-i mâna picior. Puteam să observ totul prin reflexia geamului care avea un ușor efect de oglindă datorită soarelui.
Încruntătura după fața mea și-a făcut apariția instant . Arsurile după spate erau de neoprit . Mă simțeam ca un bol cu apă pus la fiert , doar că încă nu făceam spume.
-Nu știu ce să zic
M-am întors cu fața către ei .
-Unde e James ? L-am întrebat cu scopul de a întrerupe conversația toxică dintre cei doi.
-A zis că ajunge în câteva minute..s-a îmbătat și a adormit cu Trish pe plajă .
-Am nevoie de haine , idioților . Nu vă mai suport ! A spus plecând în baie
Târâtura .. săraca ființă . Sincer , m-aș fi săturat să mănanc c**** atât de mult . Câteodată mă întreb daca se uită în oglindă și-și observă stupiditatea. Nu știu de ce mă întreb, răspunsul e evident.
Scott era încă în boxeri și stătea lungit pe pat , razele soarelui luminându-i abdomenul bine definit . Mă neliniștea total. Chiar mă atrage doar că mai am nevoie de timp. Scena aia hidoasă n-o să-mi iasă curând din minte.
Doar clipind o dată , James și Trish și-au făcut apariția .
-Bunăă , mi-a spus Trish luându-mă în brațe.
-Mi-ai lipsit , i-am zis mirosindu-i parfumul dulce . Îmi venea să-l mănânc.
-Salut ! Ne-am zis cu toții între noi dându-ne mâinile.
-Long story short : ne-am îmbătat și am adormit pe plajă . Eram plini de nisip si a trebui sa ne luam alte haine .. a spus Trish cu o față zâmbitoare . În sfârșit nu mai era ca înainte : tristă și fără chef de viață . Radia de fericire
-Lolll , bănuiesc că v-ați cuplat între timp? A spus Scott uitându-se la mine.
-Da ! Și suntem fericiți !
-Felicitări , veniți încoace ! I-am strâns pe amândoi atât de tare . Era așa bine să-i văd fericiți.
James s-a așezat calm pe pat și inchizând ecranul telefonului , și-a îndreptat privirea spre noi:
-În seara asta am rezervat un vapor cu muzică și capitan privat . O să fie o petrecere superbă.
Mâine era ziua lui . Aproape că uitasem .
- James , ai facut prea multe pentru noi, i-am zis . Sincer, mă simt foarte prost in privința asta , nu știu de voi..și ..
-N-ai de ce , Vick.. vreau să vorbesc cu tine mai încolo.
-Și eu , i-am zis . Și cu tine Trish. Doar că mi se pare prea mult ce faci
-Treci peste . Mi-a zis râzând. Pe lângă faptul că a dat o groază de bani pentru cazare și drum , a închiriat și un vapor . Nu-mi explic de unde atâția bani .
Elena abia ce ieșise din baie . Și cum i-a văzut și-a pus mâinile în cap .
-Wowow , ia ceva pe tine , i-a zis Trish .
-Nu pot , idiotul ăla mi-a aruncat hainele pe geam.
-Idiotul ăla a avut un motiv , i-am zis cu dizgrație . Dacă nu erau ei în cameră cred ca o luam la bataie.
Mai întăi Valerie , acum drogata asta .. numai de lume bună dau.
-Vick ? Ce s-a întâmplat? M-a întrebat Trish
-Nimic important , du-te și adu-mi hainele , a intervenit Elena.
A fugit de îndată , luând-o la fugă . Era destul de vitezomană când voia.. păcat că Elena nu merita nimic. Nici măcar un gram de respect
CITEȘTI
For him
RomanceBoyxBoy O carte simpla si complexa in acelasi timp. BoyxBoy Nerecomandata cititorilor sub 18