Nevěřím tomu, že jsem to dopsala. Trvalo mi to přes rok! Teď mě čeká fáze úprav. S prvními kapitolami moc spokojená nejsem. Ty budu upravovat docela dost, ale nebojte, děj se nezmění, takže nemusíte číst začátek znovu. Psaní se mi postupně zlepšovalo. Pár kapitol mi trvalo, než jsem se do toho dostala. Jak jsem knížku začala vydávat, nutilo mě to psát, psát a psát, proto jsem se zlepšovala. Zároveň budu upravovat pravopisné chyby, hlavně velká písmena a čárky v přímé řeči. Budu vám moc vděčná, pokud nějakou chybu najdete, dejte mi vědět a budu moc ráda za jakoukoli odezvu na tuhle knížku - jak se vám líbila; jestli vás překvapil závěr, nebo jestli jste to čekali; zkritizujte mi jakékoli nedostatky a napište váš upřímný názor - moc by mi to pomohlo. Buď napište sem do komentářů, nebo pokud se o názor nechcete dělit veřejně, pošlete mi to prosím v soukromých zprávách. Abych se v tvorbě mohla posunout dál, potřebuji odezvu a hlavně kritiku, budu vám moc vděčná, kdybyste pro mne tohle udělali. Je to moje nejdelší dílo za celý život a jsem si vědoma, že není dokonalé.
Nejprve bych chtěla poděkovat mé kamarádce Vendy, která si četla prvních pár kapitol, které jsem napsala a přemlouvala mě, ať to vydám, že se jí to líbí. Nebýt jí, asi bych tuhle knížku nikdy nevydala a nikdy bych se tolik neposunula v tvorbě. Děkuji ti, Vendy, kdybychom tehdy neseděly spolu na chodbě a já ti nedovolila si přečíst můj příběh, tohle by nikdy nevzniklo.
Dále bych chtěla poděkovat kamarádce Míše, která mě podporovala v těch nejhorších chvílích, kdy jsem chtěla s tímhle příběhem i seknout. Ona můj příběh četla a moc mi pomáhala její důvěrou. Děkuji ti, Míšo, kdybychom se několikrát nebavily o mém příběhu a ty bys mi neřekla, že se ti líbí, Sekla bych s tím.
Pak bych chtěla poděkovat všem mým známým, které jsem obtěžovala na Facebooku, aby si tento příběh přečetli, že to se mnou přežili. Děkuji vám za vaše připomínky a kritiku. I to mi pomohlo.
Potom bych chtěla poděkovat rodině, jako asi každý spisovatel a nespisovatel, který něco dopíše. Kdyby mě v psaní nepodporovali, nebyla bych tam, kde jsem. Nemyslím tím přímo tuhle knížku, o té jste v podstatě nic nevěděli, ale obecně jste se mnou přežili moje kecy, jak mám 100 přečtení, 1 000 přečtení, dopsanou předposlední kapitolu... Děkuji.
Nakonec bych chtěla poděkovat vám všem, že tento příběh čtete (respektive četli jste) a za všechny vaše hlasy a komentáře. Budu ráda, za každé sdílení a podporu.
Teď si připadám, strašně blbě, protože tu píšu, jak všem děkuji, jak jsem něco dokázala, ale ve skutečnosti jsem vlastně nic nedokázala... Dopsala jsem knížku. Amatérskou knížku na Wattpadu, to zvládlo spousta lidí. Jen z toho mám radost, nemyslete si, že si o sobě nějak myslím nebo tak něco, spíš naopak. Občas jsem se za to, že píšu na Wattpad nebo za to, co píšu, strašně stydím.
A ještě poslední věc, říká se, že člověk píše o tom, co zažil, nebo co chce zažít. Touhle knížkou to zcela vyvracím, žádnou z těch hrůz jsem nezažila a ani zažít nechci, mám z toho spíš trauma.
Druhý díl nebude.
Doufám, že si rádi přečtěte mé další knížky a ještě jednou moc děkuji
(zase si připadám, že se strašně vytahuju, takže musím s tímhle skončit 😂).
ČTEŠ
Skrytá (Selekce FF)✓
Fanfic[DOKONČENO] Bernadette Carter, bohatá dívka z Druhé kasty. Neměla na výběr, byla vedena v čistém vzoru Etikety a mezi rozdíly kast. Za posledních pár let se vzpírala. Všiml si toho vůbec její otec? Selekce je její noční můrou, ale není zároveň jej...