Epilog

1.2K 46 8
                                    

Dívala jsem se do zrcadla. Na sobě jsem měla tmavě modré krátké šaty, zrzavé vlasy typické pro ženskou linii rodu Schreavů jsem měla svázané do slušivého objemného drdolu a na nohou jsem měla nasazené stříbrné lodičky, které ladily se stříbrnou sponou zasazenou v drdolu. Dávala jsem si na sobě dost záležet. Vyšla jsem ze svých komnat a podpatky klapaly o zem a rozezezněly celou chodbu.

Před tabulí, ve které byla vytesaná jména zemřelých, jsem potkala Fredericka. Kolem byly květiny a svíce. Došla jsem k němu.

Povstalci:
Clair McAuleyová
Můj zrak se stočil ke dvěma dalším jménům.
Jacob Langford
Tobias O'Brien
Od sestry Clair Autumn jsem se dozvěděla, že s nimi Clair kdysi chodila.

Francouzská královská rodina:
Sylvie Mossé
Gilles Mossé
Domonique Mossé
Ariell Mossé
Pohlédla jsem na Fredericka. Nedokázala jsem si představit, jaká to byla rána přijít o prakticky všechny členy rodiny.

Účastnice z Elity Selekce:
Tiffany Jackson
Larissa Edwards
Brianna Hall
Zoe Perry
Tahle část tabulky mě také vždy zasáhla. Tyhle dívky byly naprosto nevinné.

Russell Elvis
Tohle jméno ve mně také vyvolávalo bolest.

"Měla bys jít," promluvil Frederick.
"Co?"
"Georg na tebe čeká," připomněl mi.
"Jsem ráda, žes u nás zůstal," řekla jsem a pokračovala tam, kam jsem původně měla namířeno.

Šla jsem krásně upravenou královskou zahradou. Byla tu tma. Došla jsem až k altánku. Georg tu nebyl, nikdo tu nebyl.
Najednou se altánek rozsvítil světélky, které na něj musel někdo namontovat. Z dálky se ozvala nádherná melodie a viděla jsem George, jak se ke mně blíží. Poklekl přede mnou a rozevřel krabičku se zásnubním prstenem. Překryla jsem si ústa rukama a rozbrečela se.
"Ano," řekla jsem a políbila ho.

Budu měnit cover (ten je již hotový) a název knihy. Pište prosím návrhy, jak bych tuto knihu mohla lépe pojmenovat 😍, ten který se mi bude nejvíce líbit vyberu.

Skrytá (Selekce FF)✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat