"Maria må jeg fortælle min ærlige mening om dig" spørger Marcus. Jeg nikker stille. "Hver eneste dag smiler du og er altid glad. Jeg tænker altid hvordan? Hver eneste dag sparker folk dig men du rejser dig op igen. Igen tænker jeg hvordan? Hver eneste er der nogle der er efter dig men du lukker det ude som om der er højt musik i dine øre. Du er en perfekt person. Du gør det som passer dig og ikke hvad der passer andre" siger Marcus og smiler.
Lad os lige gå helt tilbage til hvor det hele startede.
Jeg hedder Maria og er 15 år gammel. Jeg går i klasse med Marcus og Martinus Gunnarsen. Jeg elsker at spille fodbold og synge. Min allerbedste ven hedder Mille og hun er bare den bedste. Jeg har aldrig mødt hende men jeg ved det. Jeg kan mærke at hun er den sødeste på jorden og så passer hun vildt godt sammen med Martinus. Nu tilbage til starten af dagen.
Jeg vågner op og tager tøj på. Bare noget helt almindeligt tøj.
Bagefter lægger jeg lidt makeup og fletter mit hår.
Jeg fik farvet mit hår igår så derfor er det regnbue farvet. Jeg elsker det.
Jeg går nedenunder og tager et æble. Efter jeg har spist æblet går jeg i skole. Jeg går hen til min plads og hænger min taske på stolen. Vores lære kommer ind og siger at vi skal vise vores fremlæggelser. Fuck. Jeg plejer aldrig at glemme at lave lektier men det har jeg selfølgelig Idag. Så må jeg bare forklare det.
-------
Kort første afsnit. I know men de næste er lidt længere