Part 36

121 5 0
                                    

Lige nu sidder jeg og kigger lidt på min Instagram. Jeg falder pludselig over et billede at Marcus som holder i hånd og kysser en på munden. Jeg kan tydelig se det er Marcus fordi Martinus står ved siden og snakker med en. Jeg bliver virkelig vred inden i. Tænk at han er mig utro. Er jeg virkelig sådan en forfærdelig kæreste.

"Lena" råber Martinus. Jeg snakker stadigvæk ikke med ham men nu ville nok være et godt tidspunkt at få det løst på. Jeg går ind på hans værelse. "Hvad så" spørger jeg. "Vil du ikke nok snakke med mig nu" svarer han. Jeg nikker og sætter mig ned i hans seng. "Undskyld Lena. Jeg ved godt at vi skulle haft sagt det" siger han. "Martinus det okay. Jeg overreagerede" siger jeg trist. "Er du okay Lena" spørger han. Jeg ryster på hovedet. "Hvad er der sket" spørger han. "Hvad skete der dengang dig og Marcus var i Tyskland" spørger jeg. Han kigger trist på mig. Nu ved jeg da billedet er sandt.

"Martinus, kyssede Marcus en pige" spørger jeg. "Lena jeg ved godt at jeg burde være en god ven og sige nej men jeg kan ikke lyve. Så ja Marcus kyssede en" svarer han. Jeg begynder at græde. Midt i det hele kommer Marcus ind. "Hvad sker der her" spørger han. Jeg ser surt på ham. "Vi to er færdige" siger jeg og går ind til Lisa. "Lena" siger hun og løber over til mig. "Er det Marcus" spørger hun. Jeg nikker. "Han kyssede med en pige" græder mig. Imens Lisa trøster mig kan jeg høre nogen som falder ned på gulvet. Jeg løber ind til drengene og ser Martinus ligge med næseblod. "Din store idiot Marcus" råber jeg og går hen til Martinus. "Bare fordi du lavede en fkn stor fejl er det ikke meningen du skal slå Martinus ned" råber jeg.

You and meTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang