Part 9

199 9 0
                                    

Vi går ind af døren og tager vores ting af. Karoline kommer løbende ned af trappen og giver mig en krammer. Martinus kommer løbende efter hende eller det vil sige at de holder i hånd. "Karoline vi skal lige snakke om noget" siger jeg. Hun nikker. Martinus går efter hende. "Alene" siger jeg så og sender Martinus et blik. Mit blik siger "dette er en tvilling ting". Han nikker og går. Jeg trækker hende op på Marcus værelse og sætter mig i hans seng. "Hvad så" spørger hun. "Jette og Kasper" siger jeg. "Hvem er Jette og Kasper" spørger hun.

"Vores forældre" siger jeg. "Nej det er Lars og Kirsten" siger Karoline og kigger underligt på mig. Jeg ryster på hovedet. Derefter trækker jeg hende nedenunder. Kjell Erik og Gerd Anne må vide noget. Ellers vil min far jo ikke forbyde os at se dem og deres børn. "Kjell Erik og Gerd Anne" siger jeg stille. "Ja hvad er der" spørg Gerd Anne. "Hvem er vores rigtige forældre" spørger jeg. "Det er Lars og Kirsten" svarer hun usikkert. Karoline sender et blik "hvad sagde jeg". "Gerd Anne stop med at lyve. Jeg ved at vi er adopteret" siger jeg.

"Maria hvad for dig til at sige det" spørger hun. "Jeg fandt et adoptionspapir hvor der stod. Maria og Karoline adopteret af Lars Henriksen og Kirsten Larsen" siger jeg. "Vores rigtige forældre hedder Jette og Kasper" tilføjer jeg. "Hvordan har du fundet det papir. Jeg troede Lars havde smidt det ud" siger Kjell Erik.

"I vidste det" siger jeg overrasket. "I fucking 15 år har Karoline og jeg levet på en løgn" tilføjer jeg. "Altså ser du Maria" siger min søster. Vidste hun det også. "I er simpelhen for meget" siger jeg og går op på Marcus værelse. Pakker alle de ting jeg har med og går nedenunder igen. Jeg tager min sko og min jakke på. "Maria hvor skal du hen" spørger Gerd Anne. "Jeg tager hjem til Alexander fra vores klasse. Jeg kan jo ikke stole på jer" siger jeg og går over til alexander.

You and meWhere stories live. Discover now