Part 15

169 8 0
                                    

Lenas synsvinkel

Jeg går tilbage til de andre. "Hvad så bitches" siger jeg og griner. "Ik så meget" siger Martinus. Lisa kigger på mig og laver så et blik hen til Marcus. Jeg kigger på ham. Han ser vred og sur ud. Han rejser sig op og går ud. Jeg høre døren nede i gangen smækker. Jeg skynder mig efter ham for at se hvad han skal.

Han er på vej over til Alexander. Hvorfor er han på vej derover. Jeg gemmer mig bag en busk og lytter efter hvad de snakker om. "Du skal holde dig væk fra Lena. Hun er min og ikke din" siger Marcus højt. Hvad sker der lige for ham?? Han kan da ikke bestemme hvem jeg skal være sammen med. "Hvad snakker du om" spørger Alexander. "Bare hold dig væk" svarer Marcus surt.

Jeg skynder mig tilbage til de andre inden Marcus kommer. Jeg er virkelig sur på ham. Han kan altså ikke bestemme om jeg skal være sammen med ham eller Alexander. Hvem siger overhovedet at jeg skal være sammen med nogle af dem. Marcus kommer gående ind. "Hej igen" siger han stille og smiler. Han lægger armen over mig. Jeg rykker mig over til Lisa. "Hvad sker der" spørger Marcus. Jeg svarer ikke fordi lige nu er jeg ret sur. Jeg knytter min hånd sammen. Jeg ved Lisa kan se det for hun tager fat i mig. "Hvad sker der" hvisker hun til mig. "Han sagde til Alexander "hold dig væk fra hende. Hun er min ikke din" hvisker jeg tilbage. "Den nar" siger Lisa højt men skynder sig at holde sig for munden.

"Hvem er en nar" spørger Martinus. "Din bror" svarer Lisa ærligt.
Marcus tager fat i mig og trækker mig udenfor. "Hvad har jeg gjordt" spørger han. "Hvorfor skal Alexander holde sig væk" spørger jeg surt. Han kigger på mig. "Men.... altså" stammer han. "Marcus du kan altså ikke bestemme hvem jeg skal være sammen med" siger jeg. "Men kan du ikke forstå det" siger han. "Marcus du kan ikke bestemme det. Det kan du altså bare ikke" siger jeg og går tilbage til de andre.

"Jeg sover altså hos Noa Idag" siger jeg og går ned for at tage sko på. Efter jeg har taget sko på tager jeg også min jakke på og så går jeg.

You and meWhere stories live. Discover now