"Marcus hvordan kan du ligge her hele dagen og kramme mig" spørger jeg. "Vil du vide hvorfor" spørger han. Jeg nikker. "Det er fordi jeg elsker dig så meget og fordi du er så fantastisk" svarer han. Jeg griner. "Tror du ikke på mig" spørger han og sætter sig oven på mig. Han begynder at kilde mig. Jeg tager mine hænder rundt om nakken og hiver ham ned til mig. Jeg kysser ham. Det udvikler sig hurtigt til snav.
"Lena" råber Martinus og kommer løbende ind af døren. Jeg stopper med at kysse med Marcus og kigger på Martinus. "Hvad Martinus" spørger jeg. "Har du en internet veninde som hedder Mille" spørger han. "Ja jeg har en internetveninde som hedder Mille" svarer jeg. "Er det hende" spørger han og viser et billede. Jeg nikker. "Hvad er der da med hende" spørger jeg. "Altså ser du" svarer han. "ER I KÆRESTER" spørger jeg. Han nikker. Jeg hopper op af sengen af glæde. Jeg tager min telefon og ringer til Mille.
M:Mille
L:LenaL: I er kærester.
M: Lena hvad snakker du om?
L: Dig og Martinus. Hvornår begyndte i at skrive sammen??
M: Lena rolig nu. Vi har kun været sammen i et halvt år. Og vi begyndte at skrive sammen 1 år siden.
L: Har i været sammen i et halvt år og du har ikke sagt noget.
M:Hvordan skulle jeg sige det til dig?
L: Du kunne ringe til mig.
M: Undskyld Lena.
L: Jeg har ikke lyst til at snakke.
Jeg lægger på og går ind på mit værelse. Tænk at hun ikke har fortalt mig det. Det har været sammen i et halvt år. Det er længere end Marcus og jeg. "Hey smukke. Er der noget galt" spørger Marcus. Han går hen til mig og ligger armene rundt om mig. "Mille og Martinus har været kærester i 6 måneder og ingen har fortalte mig det" svarer jeg. "Har de været sammen i 6 måneder" spørger Marcus. Vidste han det ikke. "Ja det sagde Mille" svarer jeg.
————————
Undskyld jeg ikke har opdateret men skolen har fyldt en del!