"Lena du sover sammen med mig i nat" siger Marcus. "Uha er det din nye kæreste" spørger Martinus drillende. "Vi er ikke kærester" svarer jeg og går op af trappen. "Endnu" hvisker Marcus. Jeg griner lidt. Vi går op på værelset. "Hvad skal vi så lave" spørger jeg. "Vi kunne spille FIFA" svarer Marcus. "Okay" siger jeg. "Du er pigen så du må vælge hold først" siger Marcus og smiler. "Jeg vælger Manchester United" siger jeg hurtigt. Han sukker stille. Jeg kommer til at vinde det har shit. Im to good at this.
Vi går i gang med at spille og jeg score første mål. Jeg laver en lille sejresdans. Vi spiller videre og jeg score igen. Tilsidst stod der 5-1 til mig. "Jeg vandt. Du tabte" sagde jeg og gentog det et par gange. "Du er simpelhen for meget" siger Marcus. "Meeeeeeen du elsker mig" siger jeg og griner. Han nikker stille. "Hvad skal vi nu lave. Jeg gider ikke at spille FIFA igen" siger jeg. "Vi kunne spørger om Martinus og Lisa vil være med til s p eller K" svarer han. Jeg nikker. Han går ind til Martinus og Lisa. De kommer allesammen ind.
"Hvem starter" spørger jeg. "Mig" råber Lisa. "S p eller K Marcus" spørger Lisa. "K" svarer Marcus. "Kys min søster" siger hun. Han rykker tættere på mig. "Kun hvis du vil" siger han. Jeg nikker. Han kysser mig jeg trækker mig efter 5 sekunder. Jeg tænker tilbage til den dag jeh sagde at jeg kunne lide ham. For lige da jeg sagde det til ham svarede han ikke. Jeg ved godt at vi kyssede hinanden før men det er noget andet nu.
Min telefon ringer og jeg tager den. Jeg går ud på gangen og tager telefonen op til øret.
Lena: Du snakker med Lena.
Ukendt: Hej Maria.
Jeg kan høre at det er Alexander.
Jeg forklare ham alt det der er sket og hvorfor jeg sagde at jeg hed Lena.Alexander: Så hvordan går det.
Lena: Altså efter alt det der er sket har jeg det vel okay.
Alexander: Du skal bare vide at jeg er der når du er har brug for det.
Lena: Tusind tak Alexander. Det betyder meget.
Marcus synsvinkel
"Tusind tak Alexander det betyder meget" kan jeg høre Lena sige. Jeg bliver virkelig vred. Jeg kan lide Lena . Men da hun sagde at hun kunne lide mig gik jeg i chok. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Hun er jo smuk og talentfuld men hun gad ikke at kysse mig før. Eller jo men det var kun i 5 sekunder.