"Hvem kan du lide" spørger han. Jeg svarer ikke men kigger bare ned. "Maria jeg gør dette for at hjælpe dig" siger han. Kan han slet ikke forstå dette. Jeg kan lide ham. Er det så svært at forstå. Jeg kan jo fucking lide ham. Min far tillader det ikke men hvorfor skal han bestemme det. Jeg kan jo lide en dreng. "Maria du ved jo godt at vi er bedste venner. Vi fortæller hinanden alt ik" spørger han. "Jo selvfølgelig Marcus. Det er bare at min far ikke kan lide denne fyr fordi han er uvenner med drengens far" siger jeg. "Eller han kan ikke lide drengens far selvom drengens far bare vil hjælpe" siger jeg. Han kigger overrasket på mig. "Maria siger du at du kan lide mig" spørger Marcus. Endelig. Endelig forstod han det. "Ja Marcus" siger jeg stille.
Han siger ingenting. Kan han ikke lide mig?? Hader han mig??
Jeg løb ind i klassen og satte mig ned på min plads. Martinus og Alexander kom over til mig. "Hvad så tøs" spørger Alexander og sætter sig ned ved siden af mig. "Ik så meget. Jer??" Spørger jeg. "Skal i lave noget spændende efter skole" spørger jeg for spørger om noget. "Marcus og jeg skal i studiet for at indspille et cover med en pige som kalder sig lovergirl" svarer Martinus. Nej fuck. Det kan de ikke mene. Er det dem jeg skal indspille et cover med. Jeg troede det var. Ja jeg kan bare sige at jeg ikke troede det var dem.Ja jeg er lovergirl. Meningen var at ingen skulle vide det men det er lidt svært når jeg skal synge med mine bedste venner. "Fedt" siger jeg stille.
Efter skoledagen.
Jeg er lige kommet hjem så nu skal jeg skifte tøj.
(I denne historie er Lena Maria og hendes søster i denne bog er Lisa som spiller Karoline)
"Hey ses skal du med i dag eller bliver du hjemme" spørger jeg min søster. "Ja det kunne jeg vel godt" siger hun og smiler.