62. Kapitola

5.1K 320 35
                                    

V nemocnici jsem ihned běžela na recepci. Byla tam protivná ženská co mi řekla , abych si sedla , že mi pak dá někdo vědět jak to s Harrym vypadá. Nejhorší je, že mi nic zatím neřekla ohledně Harryho. Je to hrozný pocit, když  nevím co se děje a zda vůbec žije. V automatu jsem si koupila kaffe.  Myslela jsem, že se po něm alespoň trochu uklidním , ale nepovedlo se to. Bohužel ne. Byla jsem z toho všeho okolo ještě více vedle než doteď a to už je co říct.

Čím déle byl na sále tím více jsem byla psychycky na dně. Nedokážu si představit , že o toho kudrntého cvoka bych mohla přijít. Nejde to . Ne, po tom všem co jsem s ním prožila a že toho nebylo zrovna málo. Když by zemřel, tak nevím co bych dělala . Je jasné, že bych odešla z jeho vily a že by vše spadlo pod jeho mamku a sestru . To bych chápala a vůbec bych se tomu nebránila . Nejsem zlatokopka a nikdy mi nešlo o to mít majetek. V životě mi vždy šlo jen o to, abych si našla partnera a popřípadě s ním měla děti . Teď , když jsem konečně našla toho pravého, tak to vypadá , že o něj přijdu.


Vyhodila jsem kelímek od kafe  do koše a chtěla si sednout zpět na své místo, ale vyrušily mě kroky. Podívala jsem se na doktora co šel přímo ke mě.

"Vy jste přítelkyně Harryho Stylese ?" zeptal se a já přikývla. Měl neutrální pohled a já prostě nevěděla a ani nemohla za žádnou cenu přijít na to, co si myslet .

"Jak to s ním vypadá ?" zeptala jsem se a setřela si slzy.

"No je to těžší než jsme si myslely . Přivezly jsme ho sem a ihned jsme ho odvezly na sál. Tam bohužel ztratil až moc krve -" odmlčel se a chtěl si vyčistit jeho brýle.

"On zemřel ?" zeptala jsem se a začala dost brečet. "Ne, žije. Sehnaly jsme stejnou skupinu krve takže to bylo v celku lehké. Bohužel to , ale vypadá , že nebude moci už chodit . Můžeme zkusit různé rehabilitace a podobné věci , ale s jeho nohama to vypadá opravdu špatně . Jinak měl lehký otřes mozku , ale vše a i vás si pamatuje . A jinak mu nic není až na ty nohy a několik modřin"

Chat / Harry Styles Kde žijí příběhy. Začni objevovat