"Dobře " usmála se ta žena a napsala to do nějaké složky co měla v ruce . "A jméno ?"
"Co by jsi řekla na Darcy ?" Zeptal se mě Harry . Byla jsem celkem překvapená , že opravdu chtěl , aby se má dcera tak jmenovala . Ano to jméno se mi líbí jen jsem nečekala , že tak bude chtít pojmenovat tu malou . I když je pravda , že jsem nečekala ani to , že bude chtít , aby malá nosila jeho přijímení .
"Jsi si opravdu tím jistý ? Vím , že jsi chtěl , aby se tak jednoho dne jmenovala tvá dcera . " řekla jsem a dívala se mu do očí.
"Lásko beru jí jako svou vlastní proto i chci , aby nosila mé přijímení . Ano není tak úplně ze mě , ale to přeci nevadí ne ? Hlavní je kdo jí vychová a bude bránit před kluky , aby jí nezlomily srdce ne ? Lásko beru jí jako svou vlastní " usmál se Harry a následovně mě políbil a já se musela v tu chvíli culit jak dement , ale nijak jsem to raději neřešila . Proč také .
"Takže ?" Zeptala se sestřička netrpělivě . "Darcy . Jmenuje se Darcy " řekla jsem s úsměvem . Ona něco zamumlala a napsala to na ten papír .
"Vítej v rodině Darcy Styles " usmála jsem se na malou co mi Harry podal . Snažila jsem se být na tu mou princeznu co nejněžnější a doufám , že se mi to tak i úspěšně dařilo .
Po několika minutách , kdy jsem si Darcy chovala mi jí jedna ze sestřiček vzaly . Řekly mi , že ten jediný večer budu bez mé dcery kvůli vyšetření , že je v pořádku a tak . Chápala jsem to , ale i tak se mi po ní stýskalo což bylo všem asi předem jasný .
"Už teď se mi po ní stýská " řekla jsem , když jsem byla s Harrym u mě na pokoji . "To je jasný , ale ráno jí uvidíš " usmál se a pohladil mě po tváři .
"Ano to já vím " usmála jsem se spokojeně a pořádně ho objala ."Škoda , že mě ještě nepustí z nemocnice " řekl sklesle .
"Proč ? Aspoň budeš ke mě blízko "
"To ano , ale takhle s kluky nemohu zapít narození Darcy " řekl . "Takže Stylesi chtěl by jsi se opít jo ?" Zasmála jsem se . "Ne , jen opít narození Darcy " uculil se . "To můžeš sice ne alkoholem , ale můžeš to zapít " zasmála jsem se .
"Dobře . Každopádně pustí mě o den dříve než tebe , tak to s kluky půjdu oslavit a druhý den tě vyzvednu " .
ČTEŠ
Chat / Harry Styles
FanficJá : jsem z děcáku .... Harold : tak já si tě adoptuji a budeme spolu ??? do konce života ? Já : Harry uvědomuješ si vůbec , že by jsi byl můj nevlastní otec tudíž by to bylo dost divný ?? Harold : sakra to jsem si neuvědomil , takže to ještě...