128. Kapitola

2.7K 202 33
                                    

"Ahoj " uculil se Harry na mě a jakmile se ke mě přiblížil  políbil. Usmála jsem se do polibku a přitáhla ho k sobě . Tak moc jsem ho chtěla .

"Ahoj " vydechla jsem , jakmile se naše rty rozdělili . "Co kdyby jsme dneska něco podnikli ?" Navrhl mi a začal si hrát s malou . "Ehm jo jistě a co by jsi chtěl podniknout ?" Zeptala jsem se , jelikož mě opravdu zajímalo co má ten kudrnatý cvok v plánu .

"To bude překvapení " řekl důležitě a mrkl na malou . Ta se zasmála a Harry se na ní díval a po té se podíval na mě . "Chci to vědět " zamumlala jsem . "Dozvíš se to. Sice ne hned , ale pak se to dozvíš " usmál se a rozešel se s malou v náruči pryč do obýváku , ale než úplně odešel se ještě zastavil a otočil se směrem ke mně . "Lásko převlíkni se " řekl a poté odešel .
"Proč ? Co se ti nelíbí na teplácích a tvém tricku ?" Povzdechla jsem si a šla nahoru do mé a Harryho ložnice .

Svlékla jsem se do spodního prádla a začala si vybírat co na sebe . Ve finále jsem si vybrala černé skinny jeans a hořčicově žlutý svetr . Vlasy jsem si vyčesala do culíku a nalíčila se . Ne nějak extra moc , ale tak , aby to alespoň trochu vypadalo přirozeně .

"Sluší ti to ty mamko " uculil se Harry , co oblékl malou a čekali na mě . "Díky taťko . Ty taky nejsi úplně tak k zahození " oplatila jsem mu kompliment a začala se obouvat . Harry položil malou do kočárku a také se obul . "Můžeme jít ?" Zeptal se a já přikývla na náznak toho , že můžeme .

————————-
Pohled Harryho :

"Moc tě miluju " usmál jsem se a políbil mou princeznu v parku . "To já přece vím " zamumlala mi do rtů a polibek prohloubila . Svoje ruce spojila za mým krkem a mé ruce byli na zádech a čím dál tím více jsem s nimi sjížděl níže . Mé princezně to na první pohled nevadilo což pro mě bylo hlavní.

"Koukám , že nás ty důchodkyně vraždí pohledem " zasmál jsem se po chvilce co jsem to viděl . Ona se rozhlédla a také zasmála "to víš tohle si máme nechat na doma " . "Takže jdeme domů ?" Navrhl jsem , ona pokroutila hlavou a s kočárkem šla dál rychlou chůzí pryč . Povzdechl jsem si a běžel za ní . "Nebudete mi přece utíkat " řekl jsem , když jsem je doběhl . "Budeme , když budeme chtít " uculila se . "stejně mi neutečete a i kdyby , tak si vás všude najdu " usmál jsem se . "To doufám ".

"Počkej tady zlato " usmál jsem se po chvilce . Viděl jsem její zmatený pohled , ale nad tím jsem se pouze usmál a ,...

Ahoj po delší době nová  kapitola . Snad se vám líbí . Pokračování bude co nejdříve 😊 .

Chat / Harry Styles Kde žijí příběhy. Začni objevovat