129. Kapitola

2.1K 204 12
                                    

"Počkej tady zlato " usmál jsem se po chvilce . Viděl jsem její zmatený pohled , ale nad tím jsem se pouze usmál a šel o kousek dál , kde byl dřevěný altánek , který jsem společně s kluky před tím vyzdobil a připravil , aby to tady vypadalo kouzelně . Usmál jsem se ruku dal do kapsy , nahmatal jsem sametovou krabičku a to mi stačilo . Věděl jsem , že je vše připravené a to v tuto chvíli bylo hlavní .

Vrátil jsem se pro mé dvě princezny a culil jsem se , v jedné ruce jsem měl připravený šátek a jakmile jsem došel k Lily jsem jí ho chtěl nasadit a zavázat jí oči , ale uhnula . "Co chceš dělat ?" Zeptala se mě , jakoby mi snad nevěřila . "Věř mi " řekl jsem jen , ale ona pokroutila hlavou . " bude se ti to líbit ".

"A když ne ?" Ušklíbla se " tak v tom případě to bude blbý " zasmál jsem se , ale upřímně jsem doufal , že se jí to bude líbit . Ona si povzdechla a nechala mě zavázat její oči šátkem . "Tak jdeme " řekl jsem . Vzal jí rukou okolo pasu a druhou tlačil kočárek . Bylo celkem težké dělat tyhle dvě činnosti naráz , ale zvládl jsem to . Naštěstí . "Stůj zlato " zavelel jsem těsně u tohl altánku , vynesl do pár schodů kočárek s malou a poté se vrátil pro Lily , kterou jsem popadl do náruče a také jí tam donesl . Poté jsem vydechl a sundal jí ten šátek . Ona se překvapeně rozhlédla a už od pohledu šlo vidět , že neví co si o tom myslet což jsem dost chápal na jejím místě bych také nevěděl co se děje . Samozřejmě .

Poklekl jsem před ní a usmál se .
"Lily asi víš na co se tě chci zeptat . Každopádně chci ti říct , že tě miluji a že jsi mé vše společně s malou Darcy a ještě nenarozeným miminkem . Upřímně bez vás si už nedokážu představit svůj život . Vždy jsem si říkal že děti budu mít později , že je času dost , ale s tebou už potomka čekám a Darcy beru jako vlastní . Jsem rád , že jsem si s tebou psal a že jsem tě poznal a doufám , že spolu bude navždy a že to spolu zvládneme i když ruku na srdce nejsem zrovna ten nejlepší přítel na světě , ale snažím se . Cítím , že spolu my dva zvládneme vše . Úplně vše co nám život postaví do cesty . Chci,  aby jsi šla semnou po boku zbytkem našich životů . Aby jsme to zvládli . Ty a já . Úplně vše . Miluju tě Lily , vezmeš si mě ?" Zeptal jsem se jí , z kapsy vytáhl krabičku a otevřel jsem jí a na ní vykoukl prstýnek .

Ona se na mě překvapeně dívala a šlo vidět , že nemá slov . Oči se jí naplnili slzami a skočila mi okolo krku díky čemuž jsme se váleli na zemi . Tedy oprava . Já se válel na zemi a Lily na mě . "Harry vezmu si tě . Také jsi mé vše společně s dětmi . Moc tě miluji a ráda s tebou budu do konce našich životů " usmála se na mě . A já v tu chvíli byl nejšťastnější chlap na světě .

Chat / Harry Styles Kde žijí příběhy. Začni objevovat