"Nechci vás tu nechat samotné navíc tak dlouho " vydechl smutně Harry . "vím že ne, ale musíš dělat co tě baví a to je zpěv " řekla jsem a políbila ho. "Zpěv zbožňuji, ale jsi skoro v pátém měsíci těhotenstí naše miminko ti dává v bříšku pěkně zabrat a naše princezna také moc neposedí a neustále něco dělá " .
"Harry ano máš pravdu, ale za měsíc budeš zpět u nás jak oba dva víme. Zvládneme to , musíme." řekla jsem a snažila se být silná . Přeci jen někdo tady silný být musel . A to jsem musela být já , jak jinak.
"už se chci vrátit každopádně si budeme každý den volat lásko " usmál se , políbil mě a potom se podíval na mou dcerku, tedy jak Harry říká naší dceru. "Princezno dávej pozor na sebe a mamku ano ?" usmál se a pohladil jí po vláskách. Ona se usmála a něco zažvatlala. Bohužel tomu zatím s Harrym nerozumíme, ale tak to se časem změní samozřejmě.
"Tak se mějte vy moje tři lásky " pousmál se Harry, políbil mě , rozloučil se s námi a nastoupil do přistavěné limuzíny, která se okamžitě rozjela pryč jakmile zavřel dveře
. S malou , která to ani nijak ještě neřešila jsme mávaly odjíždějícímu Harrymu. Jakmile jsem měla jistotu, že už na mě nevidí jsem se rozbrečela, tak moc těžké to bylo.Malá co se na mě podívala mě donutila se usmát. Tvářila se děsně roztomile a v ručičkách svírala plyšového medvídka od Harryho. Nebudu popírat, že nás až moc rozmazluje. Malé a i mě s radostí neustále nakupuje různé dárky . Nejhorší na tom je, že je nekupuje vůbec levně, vždy mu vyčtu fakt , jak rozhazuje peníze. On vždy s jeho typickým úšklebkem nad tím mávne rukou a políbí mě čím vždy dosáhne svého , neboly toho, že mu to už nevyčítám.
Pohled Harryho :
Jakmile jsem za sebou zavřel dveře limuzíny jsem cítil , že několik neposlušných slz stýkalo po mé tváři. Tak moc těžké bylo je opouštět. Vím . Neopouštím je navždy, ale stejně měsíc je dlouhá doba . Bude divné se zas probudit v poseli ve které budu úplně sám . Navíc jsem zvyklý, že to moje malý zlobidlo mě ráno budí už v šest ráno. Zajímavé na tom je, že Darcy vždy vzbudí mě, ale Lily nikdy . Bude to pro nás všechny tři dost těžké , tedy vlastně čtyři . Neboly pro mě Darcy, Lily a miminko u ní v bříšku.
"Harry usměj se alespoň trochu " zasmál se Niall co do sebe cpal nějaký jídlo co tu bylo. "Nechci se usmívat " zamumlal jsem a díval se z okna. "Říkal jsem to, že s ním nebude rozumná řeč " řekl s plnou pusou kdo ví čeho. "Nediv se Horane " zavrčel jsem "navíc to tě nikdo neučil, že s plnou pusou se nemluví ?" ušklíbl jsem se. "Asi učil, ale nezajímá mě to " uchechtl se a já dal oči v sloup. To bude ještě zajímavý měsíc.
ČTEŠ
Chat / Harry Styles
ФанфикJá : jsem z děcáku .... Harold : tak já si tě adoptuji a budeme spolu ??? do konce života ? Já : Harry uvědomuješ si vůbec , že by jsi byl můj nevlastní otec tudíž by to bylo dost divný ?? Harold : sakra to jsem si neuvědomil , takže to ještě...