108. Kapitola

3.3K 246 36
                                    

* den před Vánocemi *

Dobalila jsem dárky pro Harryho , jeho mamku , jeho ségru , samozřejmě pro kluky a hlavně pro mou dokonalou dceru . Pro ni mám asi čtyři dárky . Popravdě ještě z Vánoc nemá rozum , takže jí to stejně zajímat nebude . Ať chci nebo ne , tak to tak bude . Na dveře , které zamčené začal klepat Harry a křičet jestli ho pustím do ložnice . Uchechtla jsem se a dárky schovala na tajné místo , kde byli před tím .

"Copak zlato ?" Zasmála jsem se a otevřela jsem dveře . "Proč jsi tady byla zamčená ?" Zamumlal . "Jen tak " řekla jsem a on se uchechtl "jen tak ? Tak se tady pro příště nezamykej bez důvodu " řekl né moc mile a šel do ložnice . "Co ti zas je ?" Povzdechla jsem si ,protože polední dobou není moc příjemný . Spíše se mu to střídá v jednu chvíli je příjemný , směje se a tak , ale pak jako by se mu něco přeplo v hlavě a je zas ten protivný Harold . Bohužel je to tak .

" mě nic není " zavrčel . "Tobě , že nic není ? Měníš názory jak holka s krámama "  řekla jsem a on zrudl vzteky . "Ty mi laskavě neříkej , že jsem jak holka s krámama " zavrčel a přitiskl mě na zeď a držel mě dost pevně , takže jsem se nemohla ani hýbat .

"Říkala jsem že se tak jen chováš " vysoukala jsem ze sebe . "Neříkej raději nic " zavrčel a odešel pryč  a po chvilce šlo slyšet , že práskl vchodovými dveřmi a tím pádem je pryč .

Chat / Harry Styles Kde žijí příběhy. Začni objevovat