" Vzdávám to " řekl Niall po chvilce, kdy se s Liamem dohadoval o tom, zda je dobrý Liam v uspokojování žen či ne.
"Co vzdáváš?" Ozval se za mnou ženský hlas, který bych poznal naprosto všude a kdykoliv. "Zlato!" Vypískl jsem, v rychlosti se otočil a objal jí samozřejmě opatrně vzhledem k bříšku, ale přeci jen jsem jí měl na sobě natisknutou. Tak moc jsem jí u sebe potřeboval. Slzy jsem měl na krajíčku, ale snažil jsem se je držet. "Zlato děsně moc se mi po tobě stýskalo " vydechl jsem po nějaké době, kdy se ode mě trochu odtáhla a já jí pořádně viděl v celé její kráse.
"To mě po tobě také " usmála se a následně spojila naše rty. Tak moc to bylo po té době dokonalý. Ze začátku to bylo pomalé a jemné, ale vše to bylo krásné. Po krátké chvilce, jsem polibek prohloubil a užíval si to. Nemohl jsem se jejich rtů nabažit. Chtěl jsem něco více , i když bylo jasné , že tohle si budu muset nechat na později přeci jen nebylo by dobré si to rozdat na letišti i když je pravda , že to jsem s Lily ještě nezkoušel .
Jakmile jsme se od sebe odtrhly, tak jsem se podíval na malou Darcy , které se už věnovali kluci. Očividně to Darcy vyhovovalo, že se jí věnují tři kluci najednou.
"Dejte mi mou princeznu " řekl jsem po chvilce co jí měli u sebe a nechtěli mi jí dát. "Smůla Stylesi měl jsi být rychlejší " řekl Liam a vyplázl na mě jazyk. "Nechovej se jak dítě a dej mi mou dceru " .
"Nedám" řekl a podal jí Niallovi , který vypadal nadmíru spokojeně , že právě u něj Darcy skončila. Spíše bych hlavně řekl, že v tu chvíli byl rád, že neskončila má dcera u mě, ale že skončila právě u něj . "Hej až bude o pár měsíců starší, tak jí přihlásíme na závod batolat!" Vypískl po chvilce nadšeně . "Ne do toho jí opravdu nebudeme přihlašovat" řekl jsem vážně a natáhl k malé ruce . Niall se ušklíbl a natiskl jí na sebe. " až bude moci na závod batolat, tak ti jí dám " .
"Nialle máš smůlu na žádný závod batolat jí nepustíme udělej si vlastní dítě a pak ho přihlas do toho tvého závodu batolat " řekl jsem. "Jenže já ještě nemám tu pravou ženu na dítě " namítl. "No tak by jsi měl tu pravou už začít hledat a ne jen čekat na zázrak " . "Ale to je namáhavý !" Namítl "No tak Ni určitě se ta pravá najde, ale nesmíš se tomu bránit " řekla mile moje přítelkyně . "Nebráním se tomu, ale zas nechci skončit se zlomeným srdcem " .
"Miloval jsi jí hodně?" Zeptala se a on sklopil zrak. Lily si povzdechla a předala Darcy Louisovi plus Nialla ihned objala. "Nevím, ale prostě nebyla mi rozhodně lhostejná " vydechl v jejich objetí. Nebudu lhát v tu chvíli jsem žárlil a chtěl jsem ho od ní odstrčit prostě, aby se nedotýkal mé Lily , ale věděl jsem že to nesmím udělat a ne jen kvůli tomu , že bych vypadal jak úplný žárlivka . Využil jsem situace a vzal si do náruče Darcy a usmál jsem se na mou malou princeznu. "Už jsem s tebou zlatíčko moje " šeptl jsem s úsměvem. Nikdo mě a Darcy nevěnoval pozornost což mi nijak extra nevadilo vždyť přeci konečně jsem s dívkou, kterou miluji a znamená pro mě vše a mám u sebe svou dceru.
Takže ahoj po delší době nová kapitolka ... omlouvám se, že teď nebyli kapitoly pravidelně a celkově , že nestíhám číst všechny vaše komentáře a odpovídat na ně. Hlavně tedy u starších kapitol. Řekla bych, že se blížíme ke konci příběhu . Ano ještě nás několik kapitol čeká, ale už jich moc nebude ... jakmile dokončím příběh mám v plánu odpovědět na všechny vaše komentáře ke kterým jsem se ještě nedostala . Samozřejmě se budu snažit opravit i chyby v příběhu. Takže tedy snad se vám kapitola líbila :).
ČTEŠ
Chat / Harry Styles
Fiksi PenggemarJá : jsem z děcáku .... Harold : tak já si tě adoptuji a budeme spolu ??? do konce života ? Já : Harry uvědomuješ si vůbec , že by jsi byl můj nevlastní otec tudíž by to bylo dost divný ?? Harold : sakra to jsem si neuvědomil , takže to ještě...