113. kapitola

3.5K 230 60
                                    

"Ano budeš táta lásko" řekla jsem s úsměvem a pohladila si mé bříško. "To je skvělé moc děkuji " řekl a setřel si slzy a vtáhl mě do objetí. Usmála jsem se a byla jsem upřímně ráda za tuto reakci. Dost žen či dívek by se na mém místě bálo, ale já ne. Neměla jsem důvod se bát, že by Harry miminko nechtěl. Zrovna on mě k němu přemlouval, takže jsem měla jistotu.

"V kolikátém jsi měsíci ?" vyrušil mě z přemýšlení Harry a podíval se mi do očí. "V prvním " řekla jsem "Zatím by jsme to neměly nikomu říkat a až třeba za dva měsíce , aby jsme měly jistotu , jelikož se říká že do toho třetího měsíce je to riskantní " .

"S tím souhlasím, ale bude to zatraceně hodně těžké " uchechtl se. "Jo to bude " souhlasila jsem . "Každopadně to, ale zvládneme " řekl a spojil naše rty , usmála jsem se a začaly jsme se líbat, posadila jsem se mu do klína a v tu chvíli neexistovalo nic krom mě a Harryho .

"Zajímá mě zda to bude chlapeček nebo holčička " vydechl Harry a zadíval se mi na bříško jako by doufal, že se to nějakým způsobem dozví. "To se dozvíme až za několik měsíců lásko " usmála jsem se . "jenže já to chci vědět už teď " zažvatlal jako dítě a zkřížil ruce na prsou.


"Harry nejsi jediný kdo to chce vědět " uchechtla jsem se. "Počkej on to ví ještě někdo krom nás ?" zeptal se zmateně a já si povzdechla. "Samozdřejmě Harry vyprávím to všem na potkání " řekla jsem ironicky a dala jsem oči v sloup . "Cože ? Proč to někomu říkáš ? A proč jsem nebyl já první kdo to věděl ?" vypískl . "Harolde nemyslela jsem to tak . Měl by jsi si vygooglovat co to znamená slovo ironie ".

"Vím co to slovo znamená " ohradil se "No dobře " ušklíbla jsem se . "myslím to vážně " zamumlal a já ho políbila. "Nechci se hádat a už vůbec ne o Vánocích " zamumlala jsem do polibku. "Já také ne lásko " zamumlal , vzal mě do náruče a položil mě na gauč. Sklonil se nade mně a hodlal mě podle jeho pohledu svléct , ale vyrušila ho v tom Darcy , která začala brečet. Harryho jsem okamžitě od sebe odstrčila a šla k mé holčičce a vzala si jí do náruče a teprve pak jsem se podívala na Harryho co ležel na podlaze a já si uvědomila, že jsem do něj strčila možná trochu více než původně bylo v plánu.

"Jsem v pohodě kdyby tě to náhodou zajímalo " ušklíbl se Harry a vstal z podlahy na které do té doby ležel. "To je dobře " zasmála jsem se a malá vypadala spokojeně jako kdyby věděla, že docílila toho, že si Harry v tuto chvíli nevrzne .

Chat / Harry Styles Kde žijí příběhy. Začni objevovat