65. Kapitola

5K 317 7
                                    

"Harry " vydechla jsem , když mě za ním konečně pustily . On se na mě pousmál a seděl na tom vozíčku . Věděla jsem moc dobře , že je psychcky v háji . Zrovna on je typ člověka co neustále musí něco dělat hlavně ruku na srdce jeho vila není moc uzpůsobená  vozíčku . Myslím , že to by ale nejméně vadilo z toho všeho .

"Zlato prosím nekoukej na mě takhle už takhle mi stačí ty zprávy od všech , kde mě všichni tak děsně litují " ušklíbl se .

"Promiň " šeptla jsem a objala ho on si mě stáhl do jeho klína a políbil mě . Byla úleva po tom všem cítit jeho rty na těch mích . Polibek jsem prohloubila a dala jsem do toho vše co šlo . 

"Mám jídlo " řekl Niall a vešel dovnitř . Nesl v rukou dvě plné tašky . Vyměnila jsem si s Harrym překvapený výraz a Niall si sedl na postel .

"Nesu pro nás všechny jídlo . Tedy spíše jen pro jednoho člověka ne a to je Harry " zasmál se a přišli i ostatní kluci a začaly se s Harrym vítat  . Samozřejmě mě také pozdravily , ale upřímně je jasné , že jim na Harrym záleží více což chápu .

"Proč pro mě ne ?" Zeptal se Harry a udělal smutný pohled . "Protože " řekl a vyplázl na něj jazyk . Niall začal všem rozdávat jídlo a Harry slintal nad mým jídlem . "Hlavně se z pohledu na to jídlo neudělej " zasmála jsem se .

"No jako mohl bych " řekl Harry vážně a mrkl na mě . A já byla určitě rudá jak rajče a ano je mi to jasný .

"Dobře navrhuji změna tématu " řekla jsem . "Fajn co kdyby jste mi daly moje jídlo ?" Řekl Harry a podíval se na Nialla . "Nemůžeme " řekl na svou obhajobu Niall .

"Ty Ire jeden řekni mi důvod "

"Dole nám to zakázaly doktoři prý , že jsi po operaci "

"Fajn " zamumlal uraženě . Dala jsem Harrymu pusu a kluci si nás fotily . Prostě jsou jak paparazzi ať se jim to líbí či ne prostě jsou takový , ale mám je ráda .

Chat / Harry Styles Kde žijí příběhy. Začni objevovat