76. Kapitola

4.4K 309 41
                                    

Harry : lásko jestli mi neodpovíš tak uteču z nemocnice

Harry : a myslím to vážně a nedělám si srandu ! Klidně vylezu nějak i schody nahoru a je mi jedno jak !

Harry : neignoruj mě 😖

Harry : miluju tě a udělám kvůli tobě opravdu vše ❤️

Harry : očividně ti už nestojím za odpověď

Harry : vždy si to zobrazíš a neodpovíš ...

Harry : můj život bez tebe nemá smysl je to jako kdybych stratit kus sebe ...

Harry : myslím to vážně . Třeba se teď usmíváš a říkám že kecám . Třeba si můžeš říkat , že mohu mít kterou chci . Že někdo jako já může mít kteroukoliv , ale já nikoho krom tebe nechci . Jsem do tebe zamilovaný . Kdysi jsem si myslel , že vím co znamená láska jaký to je cit , ale je pravda že jsem nikdy nepotkal dívku do které bych se opravdu zamiloval . Teprve až do tebe jsem se zamiloval . Už jen v době , kdy jsem tě poznal a celkově si s tebou začal psát jsem věděl fakt , že jsem se zamiloval . Je to tak a nejhorší pocit na světě je ten , kdy vím , že jsi na mě naštvaná . Vždy , když se na to koukeš to vypadá , že by jsi mi mohla odpovědět , ale pak nic . Jsem bez tebe dlouho a měla by jsi vědět , že jsem odmítl dál pokračovat v rehabilitaci . Proč také , když nemám pro koho se snažit a pro koho žít . Jinak nakradl jsem si prášky . Mám jich plný šuplik a asi svůj život ukončím . Bez tebe nemá smysl ....

Chat / Harry Styles Kde žijí příběhy. Začni objevovat