94. Kapitola

4.2K 290 71
                                    

Dobalený kufr jsem položila na zem vedle dveří . Poté jsem se otočila a šla k postýlce , ve které ležela má princezna . Lehce jsem jí pohladila po tváři a ona se usmála . Byl to nádherný pohled vidět malou Darcy s úsměvem . Podívala jsem se na hodiny a zjistila jsem , že za nějakých deset minut tu má Harry být . Tudíž jsem si vzala tu malou do náruče a položila jí na přebalovací pult .

Jakmile jsem malou přebalila jsem jí oblékla do světle růžového bodýčka , který jí koupil Harry . Položila jsem jí co nejvíce opatrněji do autosedačky a vyfotila si jí . Jinak Harry jakmile dal fotky Darcy na internet začala být spekulace o tom , zda je Darcy Harryho či ne . Řešily to jak novináři , tak dokonce i fanoušci . Harry šel na tiskovku , kde s kluky odpovídal na několik dotazů a samozdřejmě tam byla i otázka zda je Darcy jeho či ne . Odpověděl že je . Byla jsem překvapená stejně asi úplně ze všeho z faktu , že jí bere až tak jako vlastní . Přeci jen , když by nechtěl , tak by mohl říct že jeho není , ale on řekl , že je .

"Ahoj " uculil se ten můj kudrnáč a přišel ke mě a políbil mě . Polibek jsem prohloubila a pak ho také pozdravila .

"A ty také ahoj princezno " usmál se na Darcy a dal jí pusu na tvář . Ona se spokojeně usmála a Harry jí podal plyšáka medvídka . Upřímně jsem toho plyšáka neviděla , ale jsem ráda , že Darcy z toho plyšáka má radost .

"Pro tebe mám také dárek " usmál se nevinně . "Proč ?" Zeptala jsem se zmateně a on se zasmál . "Lásko dává se za porod dárek vždy nějaký a chci ti také nějaký dát " usmál se . "Neměl jsi za mě utrácet peníze " řekla jsem a on mě políbil . "Za tebe a Darcy utrácím děsně rád " usmál se a klekl si a vyndal z bundy černou krabičku , zatajila jsem dech a Harry se usmál ,...

Tak co myslíte ??? Jak si myslíte , že to dopadne ? 😏😊❤️

Chat / Harry Styles Kde žijí příběhy. Začni objevovat