112. Kapitola

3.9K 220 62
                                    

"Veselé Vánoce lásko " probudil mě těmito slovy Harry a zanechával na mém krku polibky . Usmála jsem se , ale stále jsem oči měla zavřené .

"I tobě " Zachraptěla jsem s úsměvem a až potom jsem otevřela oči a on se spokojeně usmál . "Kolik hodin je ?" Zeptala jsem se "kolem desáté což znamená , že krásně stíháme ranní sex " uculil se a já dala oči v sloup. "Harry opravdu nemám nic proti tvému plánu , ale musím se jít postarat o malou " řekla jsem  a s těmito slovy jsem chtěla vstát a odkráčet .

"Lásko o malou jsem se postaral . Dal jsem jí jídlo a pití , hrál jsem si s ní a prostě celkově jsem se o ní postaral takže se nevymlouvej " řekl a nevinně se usmál .  "No dobře " uchechtla jsem se a on vypadal spokojeně .

Povalil mě na postel a ihned si lehl nade mě . Spojil naše rty díky čemuž začala válka našich jazyků , kterou ani jeden z nás nechtěl prohrát tudíž jsme do toho daly oba vše .

"Ha vyhrála jsem " zasmála jsem se a vyplázla na něj jazyk a on dal oči v sloup . "Lásko ano vyhrála jsi " řekl a sundal si tričko díky čemuž jsem viděla na jeho vypracované tělo. "Neslintej tolik " uchechtl se a mé tváře se zbarvily do ruda . "Budu "

"Bylo to dokonalý " řekla jsem a vydýchávala náš sex . Byl dost divoký a prostě dokonalý . "To ano " uculil se a domem se rozezněl zvonek , vykulila jsem oči a Harry se zasmál a vstal z postele . Vzal si čisté boxerky , tepláky a tričko a šel dolů otevřít za což jsem ráda , protože já tak rychle nebudu . Bohužel .

Podívala jsem se na sebe do zrcadla a byla jsem sama ze sebou spokojená . Tak ono ještě aby ne . Na sobě jsem měla červené šaty ke kolenům , vlasy lehce vlnité díky kulmě , měla jsem jemně líčení a na nohou balerínky. Usmála jsem se a šla dolů se přivítat s Gemmou a Anne .

Po společným obědu při kterém jsme si povídaly , smály se , vzpomínaly a především jsme se bavily jsme si předaly dárky . Od Gemmy jsem dostala kosmetiku a takovéhle věci , které jsou typické pro holky a od Anne jsem dostala stříbrný náhrdelník s modrým přívěskem plus jsem k tomu dostala ještě oblečení . Dárky dostala i moje malá princezna . Přesněji zásobu hraček a oblečení  a upřímně oboje se vždy hodí. Harry dostal nějaký věci od Gucciho což popravdě dost prožíval , jelikož Gucci je jeho dost oblíbená značka .

"Mami neukazuj jí to " vypískl Harry jako malé dítě , když mi Annie ukazovala fotky Harryho , když byl například mimčo ve vaně , kde byl nahý . "Copak bratříčku vadí ti snad , že tvá přítelkyně tě vidí v období , kdy jsi ještě neuměl mluvit a tvá nahota nikomu nevadila ?" Uchechtla se Gemma.

"Moje nahota nikomu nevadí ani teď " namítl "to si myslíš max ty " . "Nikomu to nevadí " řekl a vyplázl na ní jazyk. "Jestli myslíš Lily , tak té to nevadí , ale ostatním jo " . "Nene " zamumlal . "Ale ano Harolde zeptej se kluků " zasmála se . "Ne , díky " ušklíbl se .


"Myslíš si , že dostanu něco od Santy ?" Zažvatlal jako malé dítě a s jiskřičkami v očích se na mě podíval . "Zlobil jsi celý rok nic nedostaneš " řekla jsem a mrkla na něj . "Ne ne já jsem byl hodný " vyjekl a já se zasmála . "No jak myslíš Harolde a teď si sedni , aby jsme se mohly najíst a Santa aby ti dal dárky " řekla jsem vážně , on se na mě podíval a ihned si sedl . Opravdu někdy dokáže být poslušný , ale jen když chce . Spokojeně jsem se usmála a do hlubokých talířů jsem nám dala jednu naběračku polévky . Posadila jsem se naproti Harrymu a v tichosti jsme jedli .

Jakmile jsme dojedly polévku což bylo v celku rychle přišel na řadu bramborový salát a kuřecí řízky . Opět jsem nám toho dala méně , protože když budeme mít potom hlad , tak si můžeme dle chutě ještě dát. Navíc jsem nedočkavá až si Harry rozbalí dárek ode mě .

"Povedlo se ti to " pochválil mě Harry jakmile dojedl . Poděkovala jsem a s úsměvem jsem sklidila nádobí ze stolu . "Nějaká nedočkavá " zasmál se Harry směrem k Darcy co už se plazila směrem k dárkům .

"To víš vidí neznámé předměty " zasmála jsem se  a Harry se mnou , ale pak se zatvářil vážně "uvědomuješ si , že jsi nazvala dárky od Santy jako neznámé předměty ?"

Dala jsem oči v sloup a lehce se ušklíbla "ano uvědomuji " . "Tak dobře " zasmál se a vyfotil malou u dárků . "Nevím který dárek mám rozbalit první " povzdechl si Harry dramaticky  nad hromadou dárků . "To je jedno rozbal jakýkoliv " zasmála jsem se . Byli tady dárky , které jsme si daly s Harrym mezi sebou , ale byli tady ještě dárky od přátel a samozřejmě i od kluků .

Harry sáhl po obálce , která byla zelené barvy a ihned obálku lehce roztrhl a vyndal z ní bílý papír , chvilku si tak něco četl a pak se zasmál . "Je to od Nialla jak jsem pochopil , jelikož to je voucher do restaurace , kde mám na tři hodiny možnost sníst všechno možné . " vysvětlil mi se smíchem .

"Typický Niall " uchechtla jsem se "pokud do takových restaurací chodí , tak se divím , že ještě nezkrachovaly " ušklíbl se Harry . "No co víme . Kdo ví kolik jich díky Horanovi zkrachovalo " řekla jsem zamyšleně .

"Co je tady ?" Uculil se Harry , když si vzal do ruky menší krabičku , která byla ode mě . Ihned jsem věděla co tam je . " Uvidíš " řekla jsem jen a sledovala ho jak otevírá krabičku . Chvíli vypadal dost zaraženě , ale asi si uvědomil co to znamená . " Já budu táta ?"

Takže tady je nová kapitola . Snad se vám líbí .  Máte jí jako takový povánoční dárek 😊. Jinak co vám udělalo největší radost pod stromečkem ? Dostaly jste něco s 1D ? 😊❤️

Chat / Harry Styles Kde žijí příběhy. Začni objevovat