KEYİFLİ
OKUMALAR.✨✨✨🌸🌸✨✨✨🌸🌸✨✨✨
"Ama sen..Senin burada ne işin var?"
Genç adam kıza bakarak"Sana da merhaba Sevda."Diye sorduğunda sesinde de hafif alay vardı.
"Önce okulda şimdi burada çok sık karşılaşmaya başladık. Sence de öyle değil mi? Diye sordu Sevda.
"Evet iki defacik" diyerek gülümsedi genç adam.
"O zaman tanışalım mı bir daha ki sefere ismimizle hitap ederiz birbirimize...Ben Yağız." Diyerek elini genç kıza uzattığında.." Bende Sevda" Diyerek elini sıktı genç adamın.
Bu çocukla hiç hoş karşılaşmamıştı Sevda ama.Ama bir şeytan tüyü mü desem bir şeyler vardı Sevdaya sempatik gelen.
"Yoksa değişik bir şeyler mi düşünüyorsun?" diye sordu Yağız.
Sevda şaşkınlıktan ağzını açmış.." Nasıl tuhaf şeyler seni öldürmek gibi mi?" diye sormuştu.
"Yapma ama Sevda benim gibi baby face yüzlü bir adamı bu dünyadan mahrum edemezsin. Hem ben daha bunun için çok gencim." diyerek gülümsedi genç adam..
"Ne yapsak dünya için bir seferliğine bağışlasak mı seni? "diyerek onun şakasına uyum sağlamış oldu Sevda.
Daha sonra ikisi de birbirine bakarak gülümsedi.Kafa yapıları olarak birbirlerine o kadar uyumluydular ki..
✨✨✨🌸🌸✨✨✨🌸🌸✨✨✨
Bugün şirkete gidecekti Sevda onun için de beyaz pantolon üstüne beyaz tişört,tişörtün üzerine de pudra renginde bir ceket giymişti..
Saçını da toplayıp hafif dağınık bir topuz yapmıştı. Şimdi hazırdı işte Sevda..
Her gün olduğu gibi annesi Füsun Hanım'a sarılıp onun hayır duasını alıp evden çıkmıştı..Bugünden itibaren güçlü olacaktı. Patronu ne yaparsa yapsın dayanacakti. Onun inatçı yapısıni bilmeyen yoktu çevresinde..Bu patron da öğrenecekti Sevdanın öyle kolay kolay pes etmeyeceğini diye düşünerek otobüsten inmişti holdinge giriş yapmıştı bile Sevda..
"Günaydın Ahmet abi..Bugün nasılsın? "Diyerek kapıda güvenlikten sorumlu kırklı yaşlarının ortasında olan hafif göbekli adama halini hatırını sormuştu. Gerçek Sevda bu idi zaten..Öyle konuşmadan duramazdi. Herkes ile iletişim kurar ve kim ile konuşsa şeytan tüyü müdür bilinmez ama herkese kendini sevdirirdi..
"Sana da Günaydın Sevda kızım. Ne olsun bu halimize şükür kızım.."
"Öyle tabi Ahmet abi..Böyle bizim gibi olamayan insanlar var..Bizim halimiz sağlığımız yerinde Allah'a şükür..Neyse abi benim 5 dakikam kalmış yerimde olmak için ben gidiyorum sana kolay gelsin ."
"Sağol Sevda kızım .Sana da kolay gelsin. "
Sevda Ahmet abisi ile ayak üstü konuştuktan sonra hemen merdivenleri kullanarak kendi katına çıktı..
Yerine oturduğun da derin bir nefes alıp vererek nefesini düzene koydu. Tam rahatlamıştı ki patronu düşünceli bir şekilde asansörden indi. Sevdayı görmüyordu bile ne düşünüyorsa artık dedi genç kız içinden ama hemen ardından "Amaan banane kesin yanında ki estetikli boya küpü bir şey yapmıştır" dedi..
Daha sonra bugünün planını masasın da son kez kontrol ettikten sonra her şey hazır bir eksik yoktu. Peki şimdi gidip programı patronuna sunması gerekiyordu.
Kapıyı tıklayıp içeriden" gel" sesi ile birlikte yavaş bir şekilde içeriye süzüldü Sevda.
"Merhaba Yusuf Bey bugünkü programınızı sunmak için geldim." Dedikten sonra genç adamın cevap vermesi beklemeden önünde yazılan programı okudu genç kız..
Okuması bittikten sonra" Başka bir isteğiniz yoksa çıkabilir miyim?" Diyerek bir an önce buradan gitmek istediğini belirtiyordu. Hem davranışları hem de sözleriyle. .
Yusuf ne istiyordu bilmiyordu o da bugün durgun olduğunun farkındaydi. Dün eve gittikten sonra bütün gün Sevdayı düşündü. Bu sefer ağır konuşmuştu. İçinde ki ses ona bunun yanlış olduğunu söylüyordu. Yusuf ta bilmiyordu ama ne diyeceğini söze nereden başlayacağını..
"Başka bir şey var aslında "derken buldu kendini bir an da..
Sevda ise yine ne isteyecek acaba diye düşünüyordu. Bakışlarını patronuna doğru uzattığında..
Yusuf şimdi ne diyecekti bilmiyordu . Sevdanın kendisine bu şekilde bakmasını istemiyordu bunu ona nasıl söyleyecekti.
"Bana bu şekilde bakmayın Sevda Hanım." Derken bir anda buldu kendini..
"Nasıl Yusuf Bey.." diyerek kekelemişti Sevda.Bu patronu ne yapmaya çalışıyordu.
"Bu şekilde işte kızgın gözlerle. Sanki biraz önce seni aşağılayıci konuşmuşum gibi kin ve nefretle."
"Kusura bakmayın Yusuf Bey gözlerime de emir veremezsiniz."
Yanlış anlamıştı işte ahh Yusuf böyle söylenir miydi.
"Yanlış anladın ben öyle demek istemedim."diye açıklama yapacaktı ki Sevda
Başka bir şeyu yoksa ben çıkabilir miyim Yusuf Bey.
"Başka bir şey yok çıkabilirsiniz Sevda Hanım "demek ile buldu çıkış yolunu Yusuf ...
Sevda da arkasına bakmadan dışarı çıkıp yerine oturdu. Tüm gün işler ile uğramıştı neyse ki öğlen yemek saati geliyordu diye sevinirken asansörün kapısının açılması ile bu sefer de gelen estetik boya küpünden başkası değildi. Hayır bir insanın moda zevki bu kadar vasat olabilir miydi? Kim bilir üstündekiler bir ailenin 5 yıllık erzak masrafi kadar pahalıydı . Aslında güzeldi ama hepsi tek parça halinde güzeldi böyle bütün olduğunda bir gözü yorma vardı üstünde...Daha fazla bakmama isteği uyandırıyordu karşısında ki kişiye..
Genç kıza farklı bir şekilde baktıktan sonra "Ayy şekerim yeni asistan sensin değil mi? Senin ile de tanışmadik Ben Asu Yusufun nişanlısıyım tabi ki en kisa zamanda da eşi" diyerek kendini bana tanıtmıştı.
Tabi Yusuf Bey de olmasa ne konuşacaktı bu kadar.Kendisi için söylediği tek şey adı idi..
"Merhaba Asu hanım. Bende Sevda tanıştığımiza memnun oldum. "
"Ben de canım ben de çok memnun oldum "diyerek sesinde resmen alayli bir ifade ile kıza cevap vermişti.
Sevda da anlamıştı tabi ki ama bunu da yutmuştu.Her zaman ki gibi..İçinden sabır dedi sadece azıcık sabır..Stajı bitsin bu ikisini bir dakika bile görmek zorunda kalmayacaktı.
Arkasından saydırmayı ihmal etmedi tabi genç kız "Tam da ikisi birbirini bulmuş. Biri cadı diğeri egolaman bunların ikisi yılın çifti olur bu gidiş ile.."Diye sesli bir şekilde konuştuğunun farkında değildi genç kız..Taa ki arkadan bir ses duyana kadar.
"Kimler birbiri ile uyumluymuş Sevda Atahan?Şey pardon Esra Erol mu demeliydim.."diyen ses kesinlikle ondan başkası değildi.
Ama onun bu şirkette ne işi vardı..Yok yok İstanbul Sevdaya hiç iyi gelmemişti..
✨✨✨🌸🌸✨✨✨🌸🌸✨✨✨
BÖLÜM
SONU.✨✨✨🌸🌸✨✨✨🌸🌸✨✨✨
Bölüm nasıldı?