❤12.BÖLÜM❤

421 38 16
                                    

✨✨✨🌹🌹✨✨✨🌹🌹✨✨✨
         
         KEYİFLİ
                       OKUMALAR
✨✨✨🌹🌹✨✨✨🌹🌹✨✨✨

Genç adam bugün şirkete giderken daha bir istekli gibiydi. Yusuf çalışmayı çok seven kişilerdendi aslında onun için işi her gün olduğu gibi  bugün de önemliydi. Ama bugün Sevdanin gelecek olmasından mıdır bilinmez içinde çok daha büyük bir istek vardı. Son zamanlarda da genç adam adeta işe uçarak gidecek gibi kendini hafif ve istekli hissediyordu.

Yusuf  her şeyi belirli saatler belirli kurallar içerisinde yapmayı severdi.Hatta bunun için de akşam yatma ve sabah kalkma saati bile neredeyse 10 yıldır hiç şaşmamıştı. Genç adam hayatın da kuralları çok seviyordu .Genelde sabah kalktığında kafasında hep bir planı olurdu .Gün içerisinde ne yapacağını hesap ederdi. Her ne kadar sekreteri ona günün planını sunsa da o aslında kafasında ki plandan şaşmıyordu.

Yusuf en çok da bundan korkuyordu. Hayatın da her şey kurallar çerçevesinde olduğu için aşkın bir an da bu kuralları yıkacağından korktuğu için de kalbine engel olmanın yollarını iyi biliyordu genç adam.

Bakalım bu saltanat ne zamana kadar böyle gidecekti.?

°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°
°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°

Sevda bugün staja gidecekti onun için de erkenden kalkıp hazırlamaya başladı. Bir yandan da Yusufu göreceği için mutsuzdu. Sevda önceden Yusuf'un yaptıklarına kızıp geçiyordu kafasına pek takmıyordu ama şimdi öyle değildi .Yusuf ne zaman ona bir söz söylese sanki kalbinde bardak vardı da kırıkları kalbine batıyordu. Kalbi ilk kez bu şekilde ağrıyordu .Sen kalpsin kalpliğini bil kan pompala neden bu kadar ağrırsin ki diyordu. Bu ağrı ne diş ağrısına ne de migren ağrısına benziyordu. Sanki bu ağrı tüm vücudunun direncini kırıyordu. Vücudu savunmasız bırakıyordu. .

°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°
°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°

Sevdanın şu sıralar diline bir şarkı dolanmıştı onu dinleyerek şirkete çıkmanın bir sakınca olmayacağını düşünerek kulaklıklarıni çıkartmadan asansöre bindiğinde de dinlemeye devam etti .Hem böylece asansör de olduğunu kısa bir süre unutuyordu. Genç kız farkında olmadan şarkının bir kısmini fısıltılı  bir şekilde söylemeye başladı .

Ah öteden beriden bakış atma yar yerimde duramam .

Tabi sevda asansör de Yusufun olduğunu bilmiyordu .Böyle bir şey söyleyince genç adam önce etrafına baktı kime söylüyor bu kız bunları diye ama etrafta kendinden başka adam da yoktu ki.Yani bana mı söyledi bunu diye düşünürken asansör durdu. Sevda da saçlarını geri çekip kulaklığıni çıkarıp asansörden inince genç adam kendi kendine kızdı .

Sana söylese çok sevinecekmiş gibi hareketler de ne Yusuf.Kendine gel bir cadının lafları seni neden bu kadar etkiliyor ki diye kızarak yürümeye başladı .

Daha sonra kendi düşündüğü şeyi inkar ederek .Hayır hayır diyerek kafasını iki yana sallayarak ben bu cadıya karşı bir şey hissedemem. Hem hissetsem Asuya karşı bu zamana kadar bir şeyler hissederdim. Sonuçta Asu onun emrinden çıkmıyordu. Bu inatçı cadı gibi kendine sürekli karşı da gelmiyordu .
Hem Asu güzel bir kadındı fiziği bir kadın da olmasi gerektiğinden iyiydi. Sevda gibi cılız bir çocuk gibi vücudu yoktu.

Peki ben Sevdayı neden başkaları ile kıyaslıyordum..

Unutma dedi genç  adam  kendine .Sana yaptıklarını unutma .
Daha sonra da bugünün işlerine verdi kendini  Yusuf..

♡Bir Sevda Masalı♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin