KEYİFLİ OKUMALAR
Genç kız olanlar karşısında oldukça şaşkındı. Tamam son zamanlar da anlıyordu patronun da bir tuhaflık olduğunu ama onun kendisine aşık olabileceğini hiç ama hiç tahmin etmiyordu ki,yaşanılanlar dün gibi aklındaydı.
Yiğit ile birlikte yemeğe çıktı onu da şüphelendirmek istemiyordu Sevda. Bu olanları Yiğit duysaydı anında buradan çıkmasını isterdi staj felan dinlemezdi. Neyse ki Yiğit ile olan yemeği kısa sürmüştü Yiğitin son dakika bir işi çıkmıştı. Başka zaman olsa çok üzülürdü Sevda ama şimdi Yiğit bir şey anlayacak diye elini kolunu masada nereye koyacağını şaşırdığı,panik yaptığı için işi çıkmasına mutlu bile olmuştu..
Eve geldiğin de Sevda hemen Duruyu arayıp acil buluşmamız lazım diyerek Sevdanın da çok sevdiği evlerinin sokağında küçük bir kafe olan Mimoza kafe de buluştular.
"Sevda aksiyon romanı mı yazıyoruz canım benim. Neden sürekli yeni bir olayın içindesin. Bakalım şimdi ki konumuz ne.?"Diyerek gülmeye başladı Duru.
"Duru gülme ya bu sefer ki konuyu direkt söylüyorum Yusuf Bey bana aşık olmuş."
Durunun içtiği su boğazında kaldı. Öksürük krizine girdiğinde Sevda Durunun sırtına vurarak' helal helal' dediğinde Duru da kendine gelmişti..
"Bizim bildiğimiz Yusuf Bey yani senin patronun olan Yusuf değil mi?Sevda sen rüya görmediğinin farkında mısın?"Diyerek far ışığı görmüş tavşan gibi gözlerini açmış Sevdaya bakıyordu Duru.
"Tabi ki rüya değil Duru dinleyecek misin yoksa ben gidip evde kendi kendime olanları mı düşüneyim. "
"Tamam dinliyorum.."diyerek ağzına hayali bir fermuar çekti Duru..
"Bak şimdi ben sabah şirkete gittim.Sonra Yusuf Bey'in toplantısı vardı öğleden sonra bende işte onunla beraber toplantıya girdim ve karşımda kimi göreyim." Dediğinde Duru oradan Asuyu mu gördün yoksa..
"Hayır ya dur anlatıyorum işte nerde kalmıştım.Hah şimdi karşımda Yiğiti gördüm.Sevda Durunun şaşkın haline bakıp bende çok şaşırdım.Neyse işte bizi biliyorsun ne kadar abi kardeşiz desek de dışarıdan yanlış anlaşılıyoruz.Yusuf Bey de yanlış anlamış benim işte Yiğiti sevdiğimi felan düşünmüş bana hesap sorar gibi bunu sorduğunda bende onu ilgilendirmiyor diye gidecekken gitmeme müsade etmeden kolumdan tutup beni kendine çekti ve beni sevdiğini söyledi. Bende hiç inandırıcı gelmiyor dedim sonuçta görüyoruz her yerde nişan hazırlıkları yaptığı söyleniyor."
"Nişanlı değil diyelim bu adam yanında el çantası gibi Asu'yu gittiği her yere taşımıyor mu Sevda? Onunla her neyse aralarında ki ilişki sana bunları nasıl söylüyor. Ben anlamadım. Sen anladın mı.?Annene yaptığı terbiyesizlik de var. Eğer tüm bunlar yaşanmamış olsaydı kendimi aşk romanın da gibi hissederdim. Resmen yarın güne tüm haberler de ' yılın genç, zengin, gözde bekar erkeği gönlünü genç bir güzele kaptırdı' manşetleri ile uyanırdık."
"Ben de onu anlamadım zaten Duru adam sanki hiçbir şey yokmuş gibi ortada seni seviyorum diyor ya ben ona kızıyorum. Hem olayları abartmayalim zaten böyle bir şey de olmazdı. Ne yani beni sevdiğine sen inandın mı.?"
"Orasını ben bilemem Sevda kimsenin kalbi alnının ortasında yazmıyor ki. Hem sana bakışlarını da görmedim.Ama seni kıskanmış bayağı bunu da belli etmiş.Sonra bir haber vardı orada da bayağı üstten konuşmuştu."
"Evet iyi hatırlattın hatta o haberde 'beni hiçbir kadın nikah masasına oturtamaz' da diyordu."
Vayy ben bunu unutmuştum bak sen yılın genç zengin gözde bekar erkeğine görüyor musun.?Neyse Sevda bu iş burada biter bence.Onun amacı seninle zaman geçirmekti baktı sen karşılık vermiyorsun o da iki güne unutur.Sen de boşver canını sıkmaya değmez."
"Öyle mi diyorsun. Aslında bende öyle düşünmüyor değilim.Belki de haklısın senin dediğin gibi onun amacı aşk diyerek benimle takılmaktı."
Öyle der gibi Sevdanın omuzuna elini koydu Duru. Arkadaşı adına üzülüyordu. Sanki Sevdanin durumun farklı olmasını istiyor gibi bir hali vardı . Duru en çok bundan korkuyordu ya .Arkadaşını üzerdi Yusuf. Bir kere statü denen bir şey vardı. Sevda onun ortamına o da Sevdanın yaşadığı yere uyum sağlayamazdı. Aslında bu hikayenin başlamadan bitmesi mutsuz sonla bitmesinden belki de daha iyi oldu diye düşünüyordu Duru.
Bilmiyordu ki gerçek aşk ne statüye ne paraya bakardı. İnsan bir kere aşık olmaya görsün yapılanları bile unutmaya hazırdı.
Sevdanın da durumu bundan farklı sayılmazdı kalbi diyordu ki boşver tüm bunları ama aklı oradan nasıl boşversin yapılanlar boşverilecek kadar önemsiz şeyler mii.?
Bakalım Sevda bu durumdan nasıl en hasarsız bir şekilde çıkacaktı. Kalbini mi aklını mı yoksa orta bir yol mu bulacaktı.? Ve bu seçimlerin de Yusuf'un da ona karşı davranışları Sevdanın karar vermesi konusunda en büyük etki olacaktı..