Sabah çalan alarmla Marinette gözünü açtı. Alarmı kapatmak için uzanırken yere yapışmıştı.
Evet, yine güne kötü başladık diye içinden geçirip ayaklandı.
Pijamalarını yatağın üstüne fırlatıp her zamanki kıyafetlerini üzerine geçirdi.
- Günaydın. Sonunda uyanmışsın.
Göz devirip Tikki'yi çantasına tıkıştıran Marinette koşarak evden çıktı. Yine geç kalmıştı.
Adrien da o gün geç kaldı. Son derse kadar monoton bir şekilde ilerleyen gün okul çıkışında hareketlenmeye başlamıştı.
Marinette de Adrien da akuma için seviniyorlardı. Omuzlarındaki bu yükten kurtulacaklardı.
Adrien, Marinette'den de mutluydu. Sevdiğini söyleyecekti ve olumlu bir tepki bekliyordu. Olacaklardan habersiz bir şekilde...
Marinette mutluluk ve üzgünlüğü bir arada yaşıyordu. Kırılacağından yüzde yüz emindi ama bunu yapmak zorundaydı.
Akumayı hallettiklerinde Eyfel Kulesi manzarasının çok güzel göründüğü bir binanın çatısına geçtiler.
Kara Kedi çok heyecanlıydı. Sürekli elleriyle oynuyor, söyleyeceği cümleleri toparlamaya çalışıyordu.
Güzel sözler aklına gelmeyince geç kalmamak için konuştu.
- Sana çok önemli bir şey söylemeliyim leydim.
Uğur Böceği soran gözlerle ona bakıyordu.
Kara Kedi boğazını temizleyip konuştu.
- Pisiciğin sana sırılsıklam aşık böceğim.
Uğur Böceği bunu her ne kadar iyi biliyor olsa da şaşırmıştı. Tam seni sevmiyorum diyeceği zaman bunu söylemesi ona çok zorluk çıkaracaktı.
Ama o kararlıydı. Adrien varken Kara Kedi'ye bakmayacaktı.
- Ben de seninle bunun hakkında konuşmak istiyordum pisicik.
Kara Kedi'nin gözleri parlamıştı. Çok mutluydu. Ona göre, kesin "Ben de sana aşığım." diyecekti.
- Kara Kedi, ben bunu zaten biliyordum.
Parlayan gözler bu sefer de şaşkınlıkla büyümüştü. Biliyorduysa neden söylemiyordu ki diye geçirdi içinden. Ardından o hiç duymak istemeyeceği sözleri duydu.
- Ben başkasından hoşlanıyorum pisicik. Üzgünüm.
Kara Kedi çökmüştü. Bunu beklemiyordu. Kulakları ve kuyruğu aynında düştü. Kırgın çıkan sesiyle konuştu ve hemen oradan uzaklaştı.
- Peki Uğur Böceği.
Uğur Böceği de sarsılmıştı. Böceğim veya leydim kelimelerine ne olmuştu? Cidden bu kadar mı kırılmıştı ona? Sanki o herkesin sevdiği pozitif ruhlu, neşeli pisicik gitmiş ve yerine ruhsuz, kara bir kedi gelmişti.
Pişmandı ama geri dönüşü yoktu.
Selam böcükler~
Bölümleri ufak değişikliklerle geçiriyorum.
Yenisi belki bugüne belki bir yıl sonraya bilinmez.
(2019 oldu adshdaskjhdfs)
Eğer eski okurlarımdan değilsen bir oy bırakır mısın?
Hesabımı takip edenlere bölüm ithaf edeceğim.
Özelden mesaj atarsınız ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Kişi | Miraculous
Fanfiction❝Aynı kişiyi sevmek tuhaf...❞ | Yeni haliyle devam ediyor.