Adrien ile artık sevgiliyiz ve ben bunun rüya mı gerçek mi olduğunu ayırt edemiyorum. Umarım hepsi bir rüyadan ibaret değildir. Şu an eve geri yürüyoruz. Hem de el ele. Gerçi bu normal bir şey ama ben bunun için ne kadar bekledim bilemezsiniz.
Eve vardığımızda ondan ayrılmak istemiyordum. Onunla kalmayı çok sevmiştim ve bir daha olmasını istiyordum. "Adrien bugün de bizde kalsana." dedim. "Çok isterdim ama babam yokluğumu fark etmemeli. Yoksa hiç görüşemeyiz." "Peki. Bu seferlik öyle olsun." deyip yanağına bir öpücük kondurdum. Eve girdim. O sırada babam bana çok kötü bakıyodu. Nedenini sordum. "Bir erkek arkadaşın olduğunu bana daha önceden söyleyebilirdin!" dedi. Donakaldım. Anneme ölümcül bi bakış attım. Annem ben değilim dercesine başını salladı. Babam devam etti. "Bana FaceBook'tan biri senin tepedeki bankta bi oğlanla birlikteyken fotoğrafını yollamış!" Ama bu nasıl olur?! O zaman yanımızda kimse yoktu ve kim böyle bir şey yapmış olabilir ki? Ama her kim yaptıysa onu bulup öldürücem! "Baba daha bugün oldu ve sana anlatıcaktım. Yemin ederim." "Peki, o kimdi?" Babam onu tanıdığı için utana sıkıla "Adrien." dedim. Babamın yüzünde bi gülümseme belirdi. Adrien olduğunu öğrenince olmuş olmalı. Peki bunu bana kim yapmıştı?
Babamla olan konuşmamdan sonra odama geçtim ve olanları ve bunu bana kimin yapmış olabileceğini düşünmeye başladım. Aklıma Chloe geldi ama o neden babama fotoğraf atsın ki? Başka biri olmalı derken telefonuma mesaj geldi. Şöyle yazıyordu:
...
* Aşkadaşlarım tam da yerinde kestim. Kusura bakmayın :D Yeni bir kitap yazıyorum. Adı "~Kader~ (Miraculous)" okumanızı tavsiye eder, bu kitabımdaki gibi aynen yorum ve oylarınızı beklerim. Artı bu aralar ikinci kitabın üstüne düşmek istiyorum. Ama buna siz karar verin. Bu bölümü yorumlayıp yorumlara bu konu hakkındaki düşüncelerinizi yazın istiyorum. Sevgiyle kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Kişi | Miraculous
Fanfiction❝Aynı kişiyi sevmek tuhaf...❞ | Yeni haliyle devam ediyor.