- Zor Bir Karar -

609 60 17
                                    

* Aşkadaşlarım kitabıma bir süredir devam edemediğim için özür dilerim. Ayın 9'unda doğum günü partisi yaptım ve önceki günler de hazırlık için gümledi. Sonrasında da internet paketim yenileneceği için beklemek zorunda kaldım. Sizden özür diliyorum. Diğer kitabıma da bakın lütfen...

"Baban fotoğrafları nasıl buldu Mari? İstersen daha fazlasını yollayabilirim. Hatta tüm okul bu fotoğrafları görmekten hoşlanacaktır. Seni sürekli takip ediyor olucam. İstersen sevgilinle başka pozlarını da yakalayabilirim. 😈 " 

Mesajda aynen bu yazıyordu. Tikki'ye gösterdim. " Bu normal değil Marinette. Adrien'a söylemelisin. " " Peki. " dedim. Telefonla onu aradım.

- Alo?

- Adrien rahatsız ettiğim için özür dilerim.

- Ne rahatsızlığı canım? İstersen gecenin köründe bile arayabilirsin. Noldu?

- Ş-şey... Biri bana tehdit mesajı atmış. *Olanları anlatır.* (Yazmaya üşendim 😁 )

- Ne!! Kim olduğunu biliyo musun?

- Bilmiyorum. Sence kimdir?

- Bana domates kafa gibi geliyo. Beni  tehdit etmişti hatırlarsan. 

- Aaa! Evet. Ama Nath neden benimle uğraşıyo ki? Onun beni sevdiğini sanıyodum.

- Senin benim yanıma gelmeni istemediği için yapıyo.

- Nasıl?

- Eğer yanıma gelirsen fotoğraflarımızı çekicek ve seni rezil etmeye çalışacak. Yanıma gelmenden korkmanı istiyo anlasana.

- Hmm... O zaman senden biraz uzak durmalıyım.

- Böyle yapıp onu mutlu mu ediceksin?

- Ama rezil olmak istemiyorum!

- Marinette okulda nerdeyse herkesin sevgilisi var ve bunu çoğu kişi biliyo. Hem o yapmazsa bunu papraziler yapıcak. O yüzden rahat ol canım.

- İyi tamam. Yanına gelirim ama çok aşırı da samimi olmayalım yani. Evde rahatça sana sarılır, öpersin. Oldu mu canım?

- Olur prenses. Hadi artık uyu. Yarın seni almaya gelicem.

- Peki. İyi geceler...

- Sana da iyi geceler...

* Arama sonlandırıldı.

Lanet olsun! Rahat rahat aşkımızı yaşatmadılar gitti. Yatağıma uzandım. Adrien'ın dergilerine bakarken biri " Miyavvv! " dedi. Kim olduğunu tahmin etmek çok zor (!) gerçekten. " Geliyorum pisi pisi! " dedim ve balkona çıktım. " Merhaba prenses! Nasılsınız? " " Noldu Kara Kedi neden geldin? Leydin yine özel göreve mi çıkmış? " dedim ve kıkırdamaya başladım. " Uğur Böceği artık benim leydim değil. Benim leydim sensin. " dedi. " Ben nerden senin leydin oluyomuşum ya! Pist! Kışt! Git burdan! " " Tamam Mari sakin ol. Girebilir miyim lütfen? " " Off peki gir hadi. Buraya kadar gelmişsin sonuçta. " dedim ve onu içeri davet etmek zorunda kaldım...

* Adrien'ın Ağzından:

Şu an yanımdaki kız sevgilim ama bana sadece öylesine biriymişim gibi davranıyor. Benim kim olduğumu bilmiyo ki. Bilse şu an geldiğime çok sevinir hatta boynuma atlardı. Off! Dayanamıyorum. " Prenses benim birkaç dakikalığına geri dönüşmem gerekli. Banyoya gidebilir miyim? " dedim. Başıyla onayladı. " Yiyecek bir şey lazım mı? " dedi. " Eee... Evde camembert var mı? Küçük perim istiyor olabilir. " dedim. " Olması lazım. Bekle biraz. " dedi. Az sonra elinde bir paket camembert ile yanıma geldi. " Umarım bu yeterli olur. " dedi. " Teşekkür ederim prenses. Şimdi birkaç dakikalığına kulaklıkla müzik dinleyebilir misin? " dedim. " Tabii ki. " dedi ve çantasının içinden çıkardığı kulaklığı takıp yatağına uzandı. Banyoya girdim. Geri dönüştüm. Peyniri ona verdim ve " Plagg, konuşmamız lazım. Ben dayanamıyorum. Marinette bana bir yabancı gibi davranıyo ve bundan nefret ediyorum. Ona kim olduğumu söylemek istiyorum. " dedim. " Bilemiyorum. Kimlikleriniz aslında o kadar da önemli değil. Master Fu sadece sizi tehlikeye atmamak için yasakladı. Yani söylersen elinden alınmam ama belki de hayatın tehlikeye girer. " dedi. " Umurumda mı sanıyosun? " dedim ve dönüştüm. Dışarı çıktım ve Marinette'i dürttüm. " A demek çıktın. " dedi ve kulaklıklarını çıkarttı. " Marinette sana bir şey söylemem lazım. " dedim. Ama bunu yapabilir miyim? Bu çok zor bi karar. " Evet. Dinliyorum. " dedi. Şimdi napıcam? Geçiştirsem mi, yoksa söylesem mi? Off! Kararsızım!

* Aşkadaşlarım yorumlarda Adrien'ın kararı hakkındaki düşüncelerinizi söylerseniz sevinirim. Oy vermeyi unutmayın sizleri seviyorum! 😘 @LadyBloom_zehra 'ya da teşekkürlerimi sunuyorum!

~Ms_Black_Heart 🖤


Aynı Kişi | MiraculousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin