- Gece Misafiri -

765 67 30
                                    

* Sevgili @AYSEL QAFAROVA , (Aşkadaşlar etiketlemede bir sorun oluştu sanırım. Kusura bakmayın artık.) beni takip etmeye başlamış ve hikayeme oy vermiş. Kendisine teşekkür ediyor ve beni arkadaşlarına tavsiye etmesini ümit ediyorum. Neyse hikayeye dönelim. ;)

Annem odaya girmişti. Kapıyı bile tıklatmadı. Normalde huyu değildir böyle yapmak ama çığlığımdan ötürü telaş yaptı sanırım. Neyse sorunumuz şu anda bu değil. Anneme ne diycem? Annem ne tepki vericek? Off bir sürü soru var ve hepsi şimdi yanıtlanacak.

- Marinette? Adrien ne yapıyo burda?

Adrien ve ben yattığımız yerden kalktık. Yatağımın üzerinde suçlu gibi oturmaya başladık. Annem devam etti...

- Hoş geldin Adrien.

- Hoş b-bulduk Bayan Dupain-Cheng.

- Telaşlanmayın. Size kızmayacağım. 

O an annemin boynuna atlamışım. Çok mutluyum.

- Teşekkür ederim annecim!

- Şşşth! Bağırma. Ben anlayışlı olabilirim ama baban aynı fikirde olur mu bilemem.

- Gerçekten özür dilerim Bayan Dupain-Cheng.  

- Bu kadar resmi olma Adrien. Bana Sabine Teyze diyebilirsin.

- Teyze demek için biraz genç değil misiniz?

- Olsun ben öyle istiyorum.

- Peki Sabine Teyze.

- Ben gelmeseydim sanırım bu gece burada kalacaktın öyle mi?

- Aslında isterdim ama evden habersiz geldim. Gitsem iyi olur.

Belli etmemeye çalışsam da yüzüm asılmıştı. İkisi de fark etti sanırım. Annem konuşmaya başladı.

- Benim haberim olması şartıyla istediğiniz zaman birlikte kalabilirsiniz.

...dedi. Mutluluktan uçucam sandım. Melek annem benim ya! Canım benim.

- O zaman Mari'yi okul çıkışı bir yerlere götürmemde bir sakınca yoktur umarım. 

- Onaylıyorum. Neyse çocuklar ben yatacağım. dedi annem ve gitti.

- Adrien hemen mi gidiyorsun yaa! dedim küçük bi çocuk gibi naz yaparak.

- İstersen kalabilirim. Nathalie'yi arar, babama sabah "Adrien okula erken gitti." demesini söylerim ve bu sayede yokluğumu fark etmez.

- İyi plan. 

- "Eee..." dedi ve yatağa uzandı. "Bana başka yastık getirecek misin? Bana fark etmez seninle aynı yastıkta da uyurum." diyince yüzünde sinsi bir gülümseme ortaya çıktı. Ama o bunu yapınca çok şirin oluyor. Acaba farkında mı? Bu gün hayatımın en güzel günü...

* Aşkadaşlar öncelikle daha hızlı bölüm atabilirim sanırım. Biraz oy istiyorum sadece. Bir de kendi kitabında hesabımın ismini söyleyenler olursa eğer bana mesaj atsınlar bende onların reklamını yaparım... ;) Öpüldünüz... ^3^

Aynı Kişi | MiraculousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin