Adrien ile el ele nereye gideceğimizi konuşuyor bi yandan da yürüyoruz. Adrien beni baş başa sadece ikimiz olacağımız bir yere götürmek istediğini ama eğer istersem beraber daha eğlenceli şeyler yapabileceğimizi söyledi. Ben de ona "Baş başa gideceğimiz yer neresi?" diye sordum. "Şu an söyleyemem. Ama aklımda bir yer var. Seni oraya götürücem ve bugün gezmemiş sayıp yarın seni akşam yemeğine götürücem. Ne dersin? Gideceğim yerin benim için manevi değeri var." dedi. Onayladım ve oraya doğru yürümeye başladık.
*Adrien'ın Ağzından:
Eğer anılarımı silip yerine koyacaksam onu Uğur Böceği'ne açıldığım yere götürmeliyim. Akumayı yakaladığımızda tam bir tepedeki bankta gün batımında söylemiştim bunu. Ona da orda açılıp orası ile ilgili o lanet anıyı silip bu güzel anıyı yerleştiricem.
Oraya doğru yürüyorduk ve Marinette benim elimi tutuyordu. Sıcacıktı. Bu soğukta benim kalbimi tutuşturuyordu. Sonunda söylediğim yere vardık. Ve açılma vakti gelmişti...
*Marinette'nin Ağzından:
Allahım şaka mı yapıyosun! Burası tam da Kara Kedi'nin bana açıldığı yer. Neden kader neden! Neden acımasızsın bu kadar? Ben bunları söylerken oturduk. Adrien elimi ellerinin içine aldı. Bana doğru, gözlerimin içine baktı ve söze başladı...
- Prensesim, seninle son günlerde çok güzel vakit geçirdim.
- Bende öyle zümrüt prensim.
- Zümrüt prens... Hoşuma gitti bu. Neyse konuyu dağıtmayalım. Marinette ben seninle çok iyi vakit geçiriyorum ve bu daha çok olsun istiyorum. Sana çok aşığım. Benimle çıkar mısın prenses?
- Bu bi kamera şakası falan mı? Eğer öyleyse seni keserim. Ama sana güveniyorum Adrien. Seninle daha güzel anılarımız olsun istiyorum.
- Yani bu evet mi demek oluyo?
- Kesinlikle evet!
O an mutluluktan uçucak gibi hissediyordum kendimi. Adrien da benim gibi çok mutlu görünüyordu ve bu beni de mutlu ediyordu. Adrien bana yavaş yavaş yaklaşıyordu güneş yavaşça batarken. Elini çeneme koydu ve beni kendine çekmeye başladı. Beni ikinci kez öpüyordu ama bu sefer sevgilisi olarak. İnanamıyorum...
* Aşkadaşlarım kitabıma yeni yorumlar ve voteler gelmiş. Sevincimden havalara uçtum diyebilirim. Vote veren ve yorum yapan herkese çok çok çok... teşekkür ederim. @eslem___cicek adlı okuruma ayrıca teşekkürlerimi sunuyor ve kendisine bir kilo "Nath salçası" yolluyorum. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Kişi | Miraculous
Fanfiction❝Aynı kişiyi sevmek tuhaf...❞ | Yeni haliyle devam ediyor.