- Fazla İleri Gittin -

788 72 90
                                    

Adrien'ın Ağzından;

Yaptıklarımdan çok pişmandım. Zamanı geri alma gücüm olsun çok isterdim. Ama yoktu. Ondan nasıl af dileyecektim? Doğru olmasada ona senden nefret ediyorum demiştim. Beni asla affetmeyecek diye çok korkuyorum.

- M-Mari? İ-iyi misin? Lütfen affet beni. Onun sen olduğunu nerden bilebilirdim ki?

- Özür dileyecek bir şey değil ki yaptığın. Ben sadece seni üzecek kadar aptal biri olduğum için ağlıyorum. Asıl ben senden özür dilerim Adrien.

- Yani şimdi bana küsmedin mi?

- Hayır. Sen dünyada küsemeyeceğim ilk ve tek insansın.

- Ç-çok teşekkür ederim Mari. Bi an seni kaybedicem diye çok korktum.

- Bende öyle...

Konuşmamızın yerini sessizlik almıştı. İkimiz de ağlamıştık ve konuşamıyorduk. Aslında Uğur Böceği'nin Marinette olmasına sevinmem lazımdı ama son zamanlardaki olaylar kafamı karıştırdı. Ama ne fark eder ki? Benim için beni reddetti o. Başka biri için değil ki. Ondan nefret etmemi gerektirecek hiçbir şey yokken neden ondan nefret edeyim? O Agreste olmaya ilk adımını atmışken neden onu bırakayım? O benim leydim. O benim prensesim. Onu asla ama asla bırakmayacağım...

Marinette'in Ağzından;

Adrien artık benden nefret eder sanmıştım. Ona yaptıklarım affedilecek gibi değildi. Peki neden affetmişti? Ben onun duygularını alt üst ederken, kalbini parçalarken niye bana kin beslemedi? Şu an onunla konuşmak, ona sarılmak istiyorum ama yapamıyorum. Ya benden nefret ediyor ama belli etmiyorsa? Sorular beynimi allak bullak ediyor ve yaptığım tek şey ona boş boş bakmak. Neden böyle bir kaderimiz vardı? Neden onu terk etmiştim en başında? Bilmiyordum ki böyle olacağını. Asla beni eskisi gibi sevemeyecek. Bunu biliyorum. Adım gibi eminim ama artık yapabileceğim hiçbir şey yok. Olanların tüm suçlusu benim ve bedelini ödemeye de mahkûmum. Bedenim çok yorgun. Uyku gözlerimi esir almak istiyor ama o yanımdayken nasıl yapabilirim ki bunu? Uyumak istiyorum ama ona asla git demiycem...

Adrien'ın Ağzından;

Yarım saat oldu. Kimliklerimizi yarım saattir biliyoruz artık. Marinette uyuyalı ise tam 18 dakika oldu. O çok masum biri. Melek yüzlü, sevecen, iyiliksever... Şimdi karşımda bu saf güzelliğin uyuduğunu izlemek bile çok güzel geliyor.

Ben bunları düşünürken Mari'nin açık olan telefonuna mesaj geldi. Merakıma yenik düştüm ve gözlerim mesaja kaydı. Mesaj Nathaniel sandığımız o sapıktan gelmişti. Hemen gidip okudum.

"Selam Adrien! Ya da Kara Kedi mi desem acaba? Marinette ne tatlı uyuyor öyle. Onun yanında senin değil benim olmam lazım. 😈"

Ne demeye çalışıyordu bu!? Marinette'i mi izliyordu? Hemen camları ve perdeleri kapattım. Nath fazla ileri gitmiş ve işi içinden çıkılmaz hale getirmişti. Peki ya şimdi ne yapacağım? Veya ne yapacağız? Artık buna bi son vermemiz gerekiyor...

*Merhaba sevgili okurlarım... Yeni bölüm gelmesi için isteklerin artması beni yeni bölüm atmaya zorladı. Gösterdiğiniz ilgiden ötürü çok teşekkür ederim hepinize. Hepiniz canlarımsınız. En çok okunan kitabım bu olduğu için sanırım en çok buna bölüm gelir diye düşünüyorum. Öpüldünüz... 😘😘

Ms_Black_Heart 🖤

Sevgili Okurum bu sana;

Kitabımı okuduğun, benimle birlikte bu macerayı yaşadığın için sana çok teşekkür ederim. Senin düşüncelerin benim için çok önemli. Bir hatamı görürsen veya hikayede sana ait bir bölüm olmasını istersen söyle lütfen. Beğendiğim bölümleri ekleyeceğim. Beni buralara getirdiğin için sana çok teşekkür ederim... 🐱🐞🖤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aynı Kişi | MiraculousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin