~ Oscar ~
Od samego rana byłem bardzo zestresowany wywiadem, od którego dzieliło mnie coraz mniej czasu. To właśnie przebieg tego wydarzeni miał wpłynąć na moją dalszą karierę. Chociaż bardzo uwielbiałem występy na scenie, byłem w stanie porzucić to wszystko dla dobra mojej rodziny, gdyby fani nie zaakceptowali sytuacji, w której się znalazłem.
Pochyliłem się nad śpiącą Melanie i zacząłem łaskotać swoją partnerkę, żeby się obudziła. Nie chciałem spóźnić się do studia, a moja narzeczona i syn mieli mi tego dnia towarzyszyć. Dziewczyna niechętnie otworzyła swoje oczy, a ja z uśmiechem na twarzy powitałem nią czułym pocałunkiem.
Melanie szybko odsunęła się ode mnie, wstała z naszego łóżka i poszła się przebrać. Sam udałem się do pokoju naszego synka, żeby również się obudził.
– Nathan kochanie wstajemy. Musimy się zbierać, bo jedziemy na wycieczkę – powiedziałem, chcąc zachęcić swoje dziecko do wstania.
Nathan otworzył swoje zaspane oczka i szeroko uśmiechnął się do mnie. Kiedy mały blondyn przymierzał się do wyjścia z pod kołdry, postanowiłem wybrać mu ubrania. Gdy oboje byliśmy już gotowi, weszliśmy do kuchni, gdzie na stole czekały na nas kanapki. Melanie skończyła jeść swoje śniadanie i odeszła od stołu. Moja narzeczona uśmiechnęła się do nas i kazała nam zjeść naszykowany przez nią posiłek, a sama poszła się przyszykować.
Zacząłem sprzątać po skończonym śniadaniu, kiedy nagle do kuchni weszła moja partnerka. Wyglądała ślicznie i nawet nasz synek z zaciekawieniem przyglądał się swojej mamie. W tym samym momencie usłyszałem dźwięk klaksonu. Doskonale wiedziałem, że to na pewno jeden z naszych menadżerów, dlatego bez chwili zastanowienia zaczęliśmy się zbierać. Wziąłem Nate'a na ręce i wszyscy udaliśmy się do przedpokoju. Tam włożyliśmy buty i wyszliśmy z domu. Zamknąłem drzwi na klucz, po czym wsiedliśmy do samochodu, w którym czekał na nas Daff. Szczerze mówiąc, to bardzo się ucieszyłem, że to właśnie on z nami jechał. Nie chciałem zbyt wcześnie oglądać Linn. Chociaż lubiłem swoją menadżerkę, to nie chciałem kolejny raz kłócić się z nią o swoją rodzinę. Wolałem odwlec w czasie konfrontację tych dwóch kobiet.
Odczuwałem coraz większy stres. Bałem się, co będzie, jeśli fani nie zaakceptują mojego nowego życia. Nie chciałbym po raz kolejny stracić Melanie ze względu na moją karierę i fanów. Zdawałem sobie sprawę, do czego niektórzy z nich byli zdolni, jednak miałem nadzieję, że wszystko potoczy się po mojej myśli.
Nathan przez całą drogę komentował wszystko, co widział za oknem, dzięki czemu przestałem myśleć o męczących mnie obawach.
Tak bardzo zająłem się zabawą z własnym dzieckiem, że nie zauważyłem, kiedy podjechaliśmy pod studio. Wysiadłem jako pierwszy i wziąłem swojego synka na ręce. Chwilę później dołączyła do nas moja narzeczona i razem weszliśmy do budynku. W drodze do wejścia mijaliśmy fanów, którzy głośno piszczeli na mój widok. Nathan mocniej objął moją szyję, jakby bał się tego tłumu. Szczerze mówiąc, to wcale mu się nie dziwiłem. W końcu to była dla niego nowość. Wiedziałem, że nigdy nie widział tak wielu ludzi w jednym miejscu, którzy dodatkowo zachowywaliby się tak głośno.
Mimo wszystko udało mi się spokojnie przejść do drzwi studia w towarzystwie moich najbliższych. Następnie pokonaliśmy prawie pusty korytarz i doszliśmy do pokoju, w którym siedzieli już moi przyjaciele z zespołu. Doskonale wiedziałem, że znajdowała się tam garderoba, w której odpowiedni ludzie mieli nas przygotować do występu w telewizji.
Postawiłem swojego synka na podłodze, a on podbiegł do jednego z moich przyjaciół. Omar bez zastanowienia podniósł moje dziecko i posadził na swoich kolanach. Chłopiec cały czas wpatrywał się w młodą kobietę, która robiła Omarowi specjalny makijaż, żeby dobrze wyglądał przed kamerami. Sam podszedłem do Felixa i Lovisy, żeby się z nimi przywitać. Widziałem, że Melanie obserwowała każdy mój ruch. Ledwo powstrzymywałem się przed wybuchem śmiechu, kiedy ujrzałem jej minę, gdy przytuliłem dziewczynę swojego przyjaciela. Nie chciałem wywoływać niepotrzebnych spięć między nami, więc szybko podszedłem do swojej narzeczonej i mocno objąłem jej ciało.
CZYTASZ
Where are you daddy? /O.E.
FanficPo tajemniczym wyjeździe Melanie, Oscar nie potrafi sobie z tym poradzić. Trasa koncertowa zbliża się wielkimi krokami, więc wyjazd dziewczyny nie ułatwia mu życia. Po kilku latach wraca z nie małą niespodzianką, o której nie zamierza powiedzieć był...