Flashback devam
Stiles'tan
Lydia'yla konuştuktan sonra onu tekrar aradım çünkü o kadar şeyi tek başına yapamazdı. Ama telefonunu açmıyordu. Sonra uyumuştur dedim.
Ve gözlerimi yavaşça kapattım.Sabah uyanıp okula geldiğimde Scott Malia ve Isaac Lydia'nın nerde olduğunu sordu bende " Lydia bu gün annesinin doğum günü olduğunu söyledi ona sürpriz yapıcakmış" dediğimde Isaac hariç herkes normal bir tepki verdi tam dağılıcakken Isaac "iyide bu gün değilki onun doğum günü daha 3 ay var" dediği an beynimden vurulmuşa döndüm. Hemen jipime atladık ve Lydia'nın evine geldik kapıyı açmayınca Scott kapıyı kırdı. Ve dedim ki " odasında masasının üstünde bir not olacaktı liste yazmalıydı." hemen odasına çıktık bir not vardı ama notta Lydia'nın listesi değil şunlar yazıyordu tam yazıyı okuycakken Malia "telefonu burda" dedi. Sonra notu sesli okudum.
"Üzgünüm. Ama size yalan söyledim. Rüyamda sadece Allison o hale bürünmüyordu. O kaçırılmıştı. Dave tarafından ve Allison Dave'e ona zarar vermene izin vermeyeceğim diyordu. Dave ise 'ona zarar vermeyeceğim deney yapacağım. Eğer deney başarılı olursa çok güçlü olacak ama eğer deney başarılı olmazsa ölür' dedi. Ve bana gizli numaradan mesaj atacağını eğer mesaja uymazsam onu öldüreceğini söyledi. Üzgünüm ama ne onu tekrar kaybetmeyi göze alabilirdim ne de size zarar verilmesini. Stiles'ın bana doğum günü hediye ettiği kolyenin içine chip yerleştirdim ve telefonuma program yükledim. Bu program sayesinde beni bulabilirsiniz rüyam depo gibi bir yerdeydi. Eğer chipe zarar gelirse diye söylüyorum notun yanına tişörtümü koydum kokumdan da bulabilirsiniz beni yani. Bizi.
Lydia
Notu okuduktan sonra hemen jipe bindik. Bay Argent'a henüz hiçbir şeyden emin olmadığımız için haber vermeyecektik. Yola koyulduk. Biz chipi takip ederken Theo ve Kira mezarlığa gidicekti.
Lydia
Kafamın arkasında bir ağrı ile uyandım depo gibi bir yerdeydik ve heryerde kurtboğan, yılankökü ve ökseotu vardı resmen tuzak yani ama ben iyiki chip programını düşünmüşüm diye geçirdim içimden sonra kendime baktım iki kolumada serumlar bağlanmış. Karşımda da direğe bağlanmış ve bana endişeyle karışık özlemle bakan Allison ona güven verici bir şekilde baktım ve konuşmaya başladık. " Bu kolumdakiler ne? Sen iyi misin? Sana birşey yaptı mı o pislik Dave?" dedim o ise " O kolundakiler sana zarar vermez. Ben iyiyim. Dave bana bir şey yapmadı ama denizkızı oldum toprağın mineralleri sağolsun tam ölmemişim toprağın minerallerini de emince doğaüstü oldum ve sen o kişinin Dave olduğunu nerden biliyorsun? " dedi. " Rüyamda gördüm. " bir süre sesiz kaldıktan sonra sessizliği ben bozdum." Allison sen gittikten sonra hepimiz dağıldık harab olduk ama ben kendimi güçlü göstermeya çalıştım onları topladım ama en çok dağılan bendim parçaları birleşemeyen, daha doğrusu o parçaları sen hariç kimsenin birleşteremeyeceğiydim ben. Sabah onları toplayıp gece haykıran feryat edip ağlayan bendim. Sonra onlara okul bittiğinde kafa dinlemeye Londra 'ya gidiyorum dedim. Ama kafa dinlemeye değil tedavi olmaya gittim. Uyuyamadığım içinse uyku ilacı kullanmaya başladım. Ama her uyuduğumda seni rüyamda görüyordum. Bu yüzden uyumamaya başladım. Sonra yorgunluktan bayılmaya başladım. Hastaneden çıkamaz oldum. Toparlanmaz oldum. Ama belki şimdi onlar bana imrendi bu kadar güçlü olduğum için daha doğrusu güçlü sandıkları için. Ama onlar iyileşirken ben içten içe bittim. Sonra kaçırıldım kafam delindi. Öldüm ben neredeyse ama ölmek üzereyken ben mutluydum. Çünkü senle kavuşucaktım. Ama uyandım ve senin boş mezarına geldim. Ben uyandım kardeşim peki sen neden hala uyuyosun diye ağladım. Ama şimdi öğreniyorum ki sen hiç uyumamışsın, hiç bırakmamışsın beni." ikimizde hüngür hüngür ağlıyorduk devam ettim" ve eminim şimdi onlar bizi asla bırakmazlar bizi bulucaklar. " dedim yarım saat sonra falan Dave geldi ve serumuma mavi bir sıvı enjekte etti sıvı damarlarıma işlediği gibi acı dolu çığlıklar atıyordum. Üşüyordum ama gözlerimin yandığını hissettim başım dönüyordu etraf bulanıklaşıyordu ve başım ağrıyordu. Vücudumda tarif edilemez bir acı vardı. Acı dolu çığlıklarımın arasına hıçkırıklarım karıştı. Allison da benden farksız sayılmazdı onun serumuna da mor bi sıvı eklediklerini görmüştüm en son kulaklarım çınlıyordu aynı zamandada karşı konulamaz bir basınç var gibiydi ardından Dave bağırdı "serumlarınız bittiğinde bu acıya 1 saat daha dayanırsanız ki bu çok zor güçlenirsiniz ve daha fazla deney yaparım üzerinizde deneklerim."
O odadan çıkarken bağırdım " Bizi bulacaklar ve o zaman denek ne demek anlayacaksın." Ardından acım biraz olsun dindi ama çığlıklarım ve hıçkırıklarımı dindirecek kadar değil. Allison güç bela konuştu." Lydia Scott gerçek alfa onunla bağlantı kur sadece odaklan ben sana inanıyorum sen yapabilirsin " odaklanmaya çalıştım ve ikince denememde yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden (STYDİA)
FanfictionBirbirini unutan iki eski aşık tekrar aşık olabilecek mi? Okuyarak görün. Stiles Lydia için yaşarken, Lydia Stiles için ölürdü... Aşk hafızaların önüne geçebilir mi?