Medya da çok sevdiğim bir Stydia videosu var. İzlemeden bölüme geçmeyin derim.
İyi okumalar...
Flashback devam
Eve gelince kendimi herşeyden soyutlayıp yatağıma attım. Düşünmeye başladım.
Bay McCall ve annemin arasında ne var öğrenmek istiyordum. Hemde deli gibi.
Ne yapabilirim ki? Çok meraklı bir kızdım. Bilgisayarımı elime aldım. Ve
New York 'a uçak bileti baktım. Son iki tane kalmıştı. Yan yana koltuklar. Biri yanımdakini alınca hemen diğerini aldım.Sonra Stiles' ı aradım;
"Stiles, ben az önce New uçak bileti aldım. Ve yarın sabah 09.00'da New York'a uçuş yapıyorum. Annemin bana olan yalanını öğrenmem lazım." dedim.
"Lydia, senin alacağını biliyordum. O yüzden bende aldım. Yarın beraber yola çıkarız. Ve diğer gün akşam döneriz tamam mı? Zaten okul yarın var. Diğer gün yok. Çocuklara da bir şeyler uydurup gideriz. Sonra döndüğümüzde anlatırız. Artık ne olduğuna bağlı tamam mı? "
" Tamam, hoşçakal. Seni seviyorum. "
Dedim."Bende seni seviyorum. Görüşürüz" dedi. Ve hemen telefonu kapattım. Utanmıştım.
Odamın ışığını kapatıp yatağıma girdim. Yarın büyük bir gün bizi bekliyordu. Anneme üniversite gezisi yalanını uydurucaktım. Umarım inanırdı.
*****
Sabah 05.00'a kurduğum alarmım çaldı. Annemi uyandırmamak için hemen kapattım.Sabahın köründe kalktım çünkü bavulum hazır değil. Hemen küçük bir bavul çıkarttım. İçine 1 elbise, 1 siyah tayt, 1 beyaz yarım tişört, 1 siyah hırka, pijama ve iç çamaşırı koydum.
Bavula az eşya koydum çünkü içine silahta koymam gerekiyordu ancak koyamazdım. Rastgele bir okçuluk yarışına girdim. Ve yanıma onun kartını aldım. Almasaydım. Direk içeri atarlardı bizi. Ondan sonra içine biraz ok ve bir yay koydum.
Sonra hemen dolabı açtım. Ve elime geçen mavi renk ve üstünde çiçekler olan elbisemi giyip saçımı yandan ördüm.
Elime krem rengi çanta ve krem rengi bilekte olan kalın ve kısa topuklu ayakkabımı giydim.
Aşağı inip kahvaltı hazırladım. Kendime ve yedim.
Kahvaltım bitince dişlerimi fırçalayıp Stiles'ı aradım.
"Stiles alo, hazır mısın?"
"Evet. Ben seni taksi ile almaya geliyorum. 5 dakikaya kapının önüne gel. Tamam mı? Görüşürüz."
"Tamam. Görüşürüz" diyip kapattım.
Saate baktım. 8'e çeyrek vardı. İçim rahatlamıştı. Uçağı kaçırmadığıma sevinmiştim açıkçası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden (STYDİA)
FanfictionBirbirini unutan iki eski aşık tekrar aşık olabilecek mi? Okuyarak görün. Stiles Lydia için yaşarken, Lydia Stiles için ölürdü... Aşk hafızaların önüne geçebilir mi?