MERHABA. İlk defa sizinle konuşuyorum. Biri bana kitabın açıklamasının kitapla hiçbir alakası olmadığını söyledi. Çoğunuz öyle düşünüyordur. Bende öyle düşünürdüm zaten.
Ben kitabı kaç seri yaparım bilmiyorum ama bu kitabımın 2 'si olucağı kesin çünkü herşeyin üstü kapalı anlatılıyor aslında. Birinci kitapta taslakta bekleyen 4 bölümüm var. Boş zamanlarımda yazıyorum ki meşgulken bile kitabı yayınlayabiliyim.
Bu kitabın çok tutucağını düşünmüyorum. Zaten ilk kitabım ve başka birinin kurgusunda var mı yok mu kontrol etmek için neredeyse tüm Stydia kitaplarını okudum ve hiçbirinde göremedim.
Neyse sadede gelirsek...1. Kitap hakkında fikirlerim tükenirse hikayeyi bitirip 2. Kitaba başlarım ve herşey açıklığa kavuşur.
Ama kendime bir söz verdim her kitabında duyuru vs. gibi şeylerini saymazsak 2 sezon olacak ve iki sezonum da ya 22 bölümden oluşacak.
Ve sezon finali üzerine 3 kişiden yardım alacağım ve yaklaşık 5000 kelime kadar yapmayı planlıyorum. O yüzden sezon finalleri için 2-3 gün geç gelir.
Vote ve yorumlar çoğalırsa bölümler daha erken gelir. Ama hikaye tanınsın diye ilk 11 bölümü hızlı bir şekilde yazıp göndericem sonra ise haftada bir yollarım bölümleri.
Ve her 11 bölümde 1 spoi gelicek.
Ayrıca her sezon bitiminden bir bölüm önce bir özel bölüm atacağım.Ayrıca beni takip edip vote ve yorum yapmayı da unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden (STYDİA)
FanfictionBirbirini unutan iki eski aşık tekrar aşık olabilecek mi? Okuyarak görün. Stiles Lydia için yaşarken, Lydia Stiles için ölürdü... Aşk hafızaların önüne geçebilir mi?