10|YENİDEN

242 15 2
                                    

İyi Okumalar.

Flashback devam

Melissa

Hemen arabama bindim ve Natalie'ye doğru sürmeye başladım. Eninde sonunda bunun günyüzüne çıkacağını biliyordum. Ben daha erken söylemek istemiştim. Ama olmadı. Beni tehdit ettiler.

Lydia

Bunca zamandan sonra... Geri mi döndü bu şimdi? Ama.. O ölmüştü.

"Sen ölmüştün." dedim. Bana dönüp "Beni sen canlandırdın ya Lydia. Allison canlandığında bende geri döndüm. Sana borçluyum. Geri dönmemin amacı tabii ki sizi dağıtmak. Ve bugün.. Bu olucak." dedi.

Bana dönüp "Biliyor musun Lydia. Scott'ların mutluluğunu bozan sensin. Sen doğmasaydın, o aile bölünmezdi. Şimdi Scott, ben başlayayım gerçekleri anlatmaya. Hmm... Acaba nereden başlasam. Oh! Buldum. Lydia'nın senden sakladığı gerçekten başlıyım." dedi.

Hemen kendimi savunmak için" Scott, bende dün öğrendim. Buraya sana söylemek için gelmiştim. "dedim.

Scott kaşlarını çatmıştı. Sonra o devam etti." Scott baban anneni Lydia'nın annesiyle aldattı. Yani... O öldü denilen kardeşin aslında hep yanındaydı. Şimdi... Can yakıcı kısma gelelim. "dediğinde yutkundum.

" Biliyor musun Scott? Lydia sen gittiğinde 1-2 ay boyunca hastahanede kaldı. Zavallı kız ilk iki hafta komadaydı. Annen sen odandadyken acilen çıkmalarının sebebi Lydia. Sürekli kalbi duruyordu zavallının. Bu ona çok zarar verdi. Allison öldüğünde de size tatile gidiyorum deyip tedavi ol aya gitti. Ve yine 1-2 kez kalbi durdu. Evet işte şimdi can alıcı kısım geldi. Allison öldüğünde, ve Lydia kardeşinden ayrıldığunda sürekli intihara kalkıştı. Farklı yollarla. Mesela haplar, ya da kendini asmak, ya d abileklerini kesmek ya da" dediğinde dayanamayıp sözünü kestim.

"Yeter! Sus." dedim. Başka diyebilecek bir şey bulamamıştım. Çünkü gerçekler yüzüme tokat gibi çarptı. Öfke krizleri de geçirdiğim oluyordu. Allison öldüğünde olmuştu. Stiles bayıldığı için görememişti. Kendime zarar da vermiştim.

Yanıma gelip hırkamın kollarını söktü. Ve tüm yara izleri gün yüzüne çıktı. "Öfke krizlerinden bahsetmeye ne dersin Lydia? Kendine verdiğin zararlardan." dedi.

"Sus yeter artık! Konuşma." O sıra da Scott sandalyenin kollarını kırdı. Onun üstüne atladı. Direk pençelerini göğsüne batırdı. Ama Daucelion konuşmaya devam etti. "Asıl düşman ben değilim. Asıl düşman ben değilim. Asıl düşman A-" diyemedi. Çünkü öldü.

Evett.. Yeni bölüm Nasıl? Ayrıca,bu bölümü bilerek kısa yazdım. Ama diğer bölüm 2400 kelime civarı olacak. Ha bu arada telefonum benden men edileceği için yeni bölüm çoooook geç gelecek 2 kitabımda da. Neyse.

Sorular;

Sizce asıl düşman kim?

Şu aile problemleri.... Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Son soru... Lydia ve Scott bütün bunları öğrendiğinde neler olacak?

Benim sorularım bu kadar. Sizin bir sorunuz varsa sorabilirsiniz.

Bu arada Teen Wolf bitti. Ve ben Stydia olmamasına yanıyorum. Scalia kusuyorum resmen. Bu ne ya? Resmen dalga geçtiler bizimle! Yalan mı? Kuzenime son bölümü izlettim. Ve o Stiles'ın gay olduğunu ve Derek'le çıktığını söyledi. Lydia'yı hiç düşünmemiş. İnanabiliyor musunuz?

Bir de Dylan O'brien'ın yeni çıkan filmine giden biri varsa beğenip beğenmediğini söyleyebilir mi? Ben perşembe günü izleyeceğim inşallah! Neyse, oy verip yorum yapmayı unutmayın. Ve;

Hoşçakalın:)

Yeniden (STYDİA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin