Kenan'ın ustasından devam
Kenan'ın arkasında King vardı. Kapının kırılmış olması gerekiyordu. Şimdi nasıl buraya geldi ki. Doğru bu kapılar müyürlüydü. Zayıf bir mühür kara yıldırım için çok zayıf. Oradakiler kapının kırıldığını görünce King buraya gelmiş olmalı.O anda etrafıma baktığımda ankayla Kara yoktu. Demekki Kenan onları bir yere göndermişti. Kenan arkasına dönünce King'i görünce şaşırmıştı. Sonra "king usta sen niye geldin ki." dedi.
Kenan'dan
"King usta sen niye geldin ki."dedi. King usta "oğlum siz ne yaptınız. Kaç tane usta büyücünün kırılmasını önlediğini biliyor musun. O kapıyı tün gücümle kullansam yinede kıramam lan o kapıyı sen nasıl becerdin?" dedi. Ben ankayı avlanmaya gönderdiğim için bir kez daha şükrettim. Neyse ustam "sanki anlamadın nasıl yaptığını kara yıldırım bırak bir kapıyı 100 kapı bile yıldırımın karşısında etkisiz. Sanki bilmiyorsun King" dedi. King usta "biliyorum ama işte ne yapacağım ki bunu okul müdürüne nasıl anlatacağım Allah bilir. Şimdi hadi okula geri dönelim. Yoksa muhafız buraya gelip seni arayacak. İstemessin değil mi Kenan?" dedi. Ben hayır manasında sağa sola salladım. King usta bir delik gibi bir şey açtı. Sanki topraktan girdap oluşuyordu. King usta bana bakarak "hadi geçsene" dedi. Ben "usta King beklediğim biri var."dedi. Ben zihnimden ' ankam bundan sonra senin adın sarı yıldırım. Seni şimdilik kimseye gösteremem. O yüzden gittiğimde sana yerimi söyleyeceğim sen oradan bulursun. Şimdi kara acilen buraya gel hatta ben sana kendi gücümden aktarayım." dedim. Kara "hemen geliyorum ortak" dedi. Yaklaşık bir 5 dk kadar sonra Kara'yı gördüm. Arkasındaysa 1.5 metre boyunda kaplan geliyordu. Kaplanı görünce benim kara kangal köpeğinin yanında yavru kediye benzemişti. Ustam şaşırmışken Kara yanımdan geçti. Kaplan bize takmamıştı ki ben kılıcımla tek vuruşta kafasını kopardım. Bilyesi uçarak elime düştü. Bilyeyi Kara'ya attım. Kara zıplayarak bilyeyi havada yakaladı ve yuttu. Usta King'in yüz hali görülmeye değerdi. O kadar komikti ki. Ben zaten yerdeydim gülmekten. Kara yerde yuvarlanmaya başladı. Ustam bile gülüyordu. Gerçi hem ustamın gülüşü hem Kara'nın gülüşü benim zihninde olduğu için kendi sesimi duyamıyordum. Ustam kendine geldiğinde bize kızgın bakışı attı. Sonra yine şaşkın yüz ifadesini takındı. Hepimiz gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk. Sonra bana döndü. "oğlum sen ne zaman duble aleme geçtin" dedi. Bu sefer şaşırma sırası bendeydi. Ben ne zaman duble aleme geçmiştimki. Bu nasıl olabilir. Neyse artık o kadar fazla şaşırmıyordum. Ben "usta King ne zaman geri dönüyoruz. Ayrıca ben kaç gündür buradaydım." dedim. Usta King " 12 gündür buradasın"dedi.(arkadaşlar bu sayıyı attım. Dikkatli okuyanlar önceki yazdığım bölümlerde daha fazlaysa affedin.) Ben düşündüm 12 gündür buradayım 1 hafta zaten baygındım. 5 gündür de hayvan avlıyordum. Ben " usta King hadi gidelim artık rahat rahat yatmak istiyorum"dedim. Benim sözümle herkes gülmeye başladı. O anda zihnimde Kara'nın sesini duydum. "Kenan sarı yıldırım bizi gizli takip ederken neden ben seninle geliyorum." dedi. Ben "yoksa istemiyormusun? İstemiyorsan sende beni arkadan takip edebilirsin" dedim. Kara"hayır asla öyle bir düşüncem olmadı. Sadece merak ettim."dedi. Ben "tamam tamam şaka yaptım. Sende kabul et ki hiç bir şey bilmeyen hatta bu dünyaya bile yeni gelen biri hem kurtla hem de ankayla çıkıp gelse sen ne dersin düşünsene" dedi. Kara "doğru benimle ortaklık yapman bile olay olacak. Şimdi bir de ankayla çıkarsan gerçekten sıkıntı olabilir." dedi. Ben hemen atladım"yemin et"dedim. Hızlıca boyut kapısından geçtim. Hemen sonra usta King girdi. Ardından herkes kapının kapanacağını düşünürken bir de kurt içeri girince kötü öğrenciler kenara kaçtı. İyiler ve hocalar saldırı pozisyonu aldılar. Tam kurda saldıracakken ben "durun durun sakin o benim hayvanım. Daha doğrusu dostum ortağım. Ona zarar vermeyin. Sağolsun usta King sürekli benim yanımda gezinen kurdumu benimle kan sözleşmesi yaptırdı. Aynı şekilde orada şöyle bir kılıç buldum. Bunu kullanmamda sakınca yok değil mi kıdemliler." dedim. Hepsi sanki şaşkınlıktan küçük dillerini yutmuşlardı. Ben ve King usta yerde gülme krizine girmiştik bile Kara benden bile daha güleç onun halini artık siz düşünün. Ustam" evlat sen bu kurdu bence her yerde sergile gerçekten bu insanlar beni çok güldürüyor."dedi. Ben cevap bile veremedim. Ben " King usta ben artık yatmaya gidiyorum. Hayırlı geceler herkese"dedim.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Merhaba arkadaşlar bir bölüm daha geldi. 652 kelime birde kitabın gidaşatı iyimi yoksa kenan biraz hızlı mı gelişiyor. Lütfen yorumlarda belitin. Hayırlı akşamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Muhafız (Yaz Tatiline Kadar Ara Verildi)
FantasyAmimus: "boşuna debelenme Kenan o ipler her türlü element gücünü emerler hiç kimse o iplerden kurtulamaz" dedi. ve: "biliyor musun anneni ben öldürdüm" dedi. İçimde öyle bir öfke meydana çıktı ki yer sarsılıyordu. Gök yüzü kararmaya başladı. Sanki b...