Metin'den
Bu gerçekten iyi olmuştu. Şimdi Kenan'ın neler yapabileceğini öğrenme zamanı gelmişti. Kenan'a "yarım saat sonra dışarıya gel seni bekliyor olacağım" dedim. Kenan" tamam"dedi. Ben de bu arada...
Kenan'danYarım saatin geçmesini beklerken saat bir türlü ilerlemiyordu. O anda aklıma bir şey geldi. Ben ne zaman sıkılırsam litap olurdum. Neden şimdi kitap okumuyordum. Geçen gün kütüphaneden aldığım kitabı elime aldım. Bu kitap annemin bana vermesi için kütüphane görevlisine verdiği kitaptı. Gerçek annemin kitabıydı. Kitabı açtığımda bir kağıt düşmüştü. Kağıdı aldığımda şunlar yazıyordu."oğlum bu kitabı henüz okuyamazsın zamanı gelince herşey açığa çıkacak ama o zaman şimdi değil. Bana lütfen kızma seni bıraktığım için ama yapmak zorundaydım. Özür dilerim ama bu senin iyiliğin içindi. Ülkede büyük bir savaş çıktı. Bu savaşı araştırsanda bulamazsın. Bu savaş herkesten gizlendi. Bu savaşı çok nadir olarak bir kaç kişi hatırlar. Onun dışında herkes sana deli gibi bakarlar baştan söyleyeyim. Mektubu burada bitirmek zorundayım. Geliyorlar acilen gitmem gerekiyor. Seni çok ama çok sevdiğimi unutma tamam mı? Annem" yazıyordu. Bittiğinde duygulanmıştım. Saate baktığımda çoktan yarım saatin olduğunu gördüm. Koşarak aşağıya indim. Aşağıda Metin abi (abi diyorum çünkü ben Türkiye'de büyüdüm. Burada büyüğede misafirede saygı gösterirsin. Yazılı olmayan ama herkesin uymak zorunda olduğu kurallardandır. Milli değerlerimize biri.) beni bekliyordu. Ona dün ne olduğunu sordum. O "düşündüğümden çok daha güçlü çıktın. Bedenini fazla zorladın. Yaptığın güç bedenindeki enerji için fazla geldi. Zamanla buna alışacaksın. Dün bayılırken aynı sarfettiğin halde o zaman hiç bir şey olamamış gibi devam edebileceksin." dedi. Metin abiyi iyice incelediğimde sangi fazla güneşde kalmış gibiydi. Metin abiye " Metin abi sen fazla güneştemi kaldın gerçeği bilmesem güneşte kalmış sanacağım. Lütfen biraz kendine dikkat et başkaları gerçeği öğrenmesin "dedim. Metin abi bana öyle öfkeyle bir bakış attı ki ellerimi kaldırarak "teslim oluyorum"dedim. Metin abi " eğer gerçekten eğitim almak istiyorsan biraz acele et. Yoksa bu dünya ve diğer bütün dünyaların en iyi hocasını kaçıracaksın. Baştan uyarayayımda. Sonra vah ben ne yaptım? Ben niye Metin Abimin derslerini kaçırdım. Deme "dedi. Ben içimden "ne kadar da ukala" dedim. Metin abi "duyabiliyorum saklamana gerek yok."dedi. Ben "sence umrumda mı?"dedim. Metin abi "senin umrumda olması sence benim umrumda mı? "dedi. Ben diyecek bir şey bulamamıştım. Ne diyebilirdim ki verecek bir cevabım yoktu. Neyse Metin abi' yi takip ediyordum. O anda sanki bir bariyerin içine giriyormuşum gibi bir hisse kapıldım. Meti abi bana bakarken şaşkındı. Ben "ne oldu?"dedim. Metin abi " benim tanıdığım hiç kimse ilk denemede bu güçbariyerini geçemedi. Sense hiç uğraşmadın bile sanki hiç yokmuş gibi sanki her gün yaptığın bir imiş gibi " dedi. Ben "güç bariyerinin olduğunu hissettim. Lakin beni hiç zorlamadı. Normal yürüme gibi bir şeydi. Çok uğraştırmadı."dedim. Metin abi hala bana bakıyordu. Sonra " tamam her neyse şimdi artık eğitimine başlama zamanın geldi. Ateşle psişiği kontrol edebildiğini öğrendik. Acaba başka elementleri de kontrol edebiliyor musun? Şimdi onu öğreneceğiz."dedi. Ben "hadi artık sıkılmaya başladım."dedim. Aslında yalandı. Burası çok yüksek bir tavanı olan çok geniş ve baya ferah bir odaydı. Burası bizim evin en az on katıydı. Her yerde bir elementin yeri vardı. Ateş, su, toprak, hava, yıldırım, buz, kan, ruh, ışık, karanlık, psişik vardı. Gerçi ruhları nasıl buldukları konusunda hiç bir fikrim yoktu. Açıkçası nasıl olduğunu hiç sorasım yoktu. Neyse Metin abi bana baktığını görünce etrafı incelemeyi kestim. Metin abi "ne oldu burayı çok mu sevdin? Merak etme bundan sonra günlük burayız." dedi. Ben "abi okulun bile hafta sonu tatili var. Gerçi bu beni ne kadar zorlarsa zorlasın okul kadar ben zorlayamazda neyse" dedim. Metin abi "bir gün gerçekten bu dünyadaki okulları ziyaret edeceğim. Dediğin kadar kötümü gerçekten merak ettim. Bizim dünyamızdaki okullarda dersler çok hızlı geçer ama nedense buradan gelen herkes seninle aynı fikirde bu nasıl oluyor hiç anlamadım. Tamam bunu sonra konuşuruz. Şimdiki işimiz senin kullanabildiğin elementler" dedi.
.....................................................................
Bu bölüm 615 kelime oldu. Sizce iyi gidiyormu yoksa biraz daha uzatayım mı? Mesaj olarak yazın yorumlarınızı bekliyorum. hayırlı bayramlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Muhafız (Yaz Tatiline Kadar Ara Verildi)
خيال (فانتازيا)Amimus: "boşuna debelenme Kenan o ipler her türlü element gücünü emerler hiç kimse o iplerden kurtulamaz" dedi. ve: "biliyor musun anneni ben öldürdüm" dedi. İçimde öyle bir öfke meydana çıktı ki yer sarsılıyordu. Gök yüzü kararmaya başladı. Sanki b...