benjamin-luke-rider a oy ve yorum için bu bölüm benden ona gelsin
Keşke gerçekten girmez olaydım varya. Bir kız vardı. Daha yeni banyodan çıkmışdı. Hemen kapıyı örttüm. Örtmeden önce "üzerini giy ve bana haber ver" dedim. Utançtan yüzüm kızardı. Hatta öyle bir kızarma ki dünyanın en kırmızı domatesi falan benim yanımda bildiğin çöp o derece. 5 dk sonra "gir" sesi geldi.
Sonunda diyerek içeriye girdim. Bana bakarken bile utandığı ve kıpkırmızı olduğu belliydi. Komik diyemeyecem ama nedense ustam içeride gülme krizine girdi. Kız "sen kimsin ki benim gibi hem dahi hem okul güzelinin odasına girebilirsin ha söyle kimsin sen sen yarını bekle müdüre söyleyince bakalım ne diyecek bekle ve gör sen. Ben bu kıtanın başkanının kızıyım."dedi. Ben sadece güldüm. Ve "azıcık kafanı çalıştır geri zekalı sence giriş iznim olmasa buraya nasıl geleyim aptal"dedim.
Sonra bir an düşününce mantıklı buldu. 16 falan herhalde bakınca öyle gösteriyor. En azından azıcık beyin varmış. Ama ben kendimi azıcık tanıyorsam bu kızın kibrini ayaklar altına alacağım. Hemde öyle alacağım ki ağlayacak ağlayacak. Aklımda çok değişik planlar var. Öncelikle seviyesi neymiş bakalım. Dantian 3.seviye benden 4 seviye yüksek ha neyse mesele değil diyecem de karanlığı kullanamıyorum hükümler zaten yasak
Offffff anlaşılan şu bakmadığım tekniklere bakacam ya. Var ya birde onlarda öğrenmeye çalışıyorum. Ayvayı yedim. Ama önce boş bir yer lazım "hangi oda benim"dedim. "Yukarıya çık sağdan ikinci oda"dedi. Hemen koşarak çıktım. King ustanın verdiği teknikleri ve diğer teknikleri çıkardım hepsini aynı anda beynimle birleştirdim. Ve gerisi karanlık.
Usta'dan anlatım
Lan bu çocuk bildiğin geri zekalı aptal ahmak salak acaba bu zekayı nereden aldı bu. Sen bir tanesinin acısına dayanamıyorken 24 efsanevi tekniğe ve ne kadar zayıf olsa da 6 tane de normal tekniği aynı anda zihnine mi aldı. Ah aptalca öğrencim ah bari şunları mühürleyeyim de beyin şoku geçirip ölmesin geri zekalı" dedi.4 saat sonra Kenan'dan
Ah ah ne oldu lan bana ne hale gelmişim ben ya ustam "ulan geri zekalı aptal öğrencim sen hangi akla hizmet bütün teknikleri aynı anda öğrenmeye çalışıyorsun salak aptal sırf seni kurtarabilmek için teknikleri zihnine mühürledim. Yavaş yavaş aklına gelecek" dedi. "Usta neden yaptın ki direk öğreneydim." "Harbi malsın sen harikasın muhteşemsin eğer ben senin aklını mühürlemesem beynin eriyerek ölürdün salak"dedi.Neyse boş ver şu an aklımda tek bir teknik var. O da "yok olanların intikamı acı" benden 1 alem yukarı da olan kişilere zihninde acı dolu çığlıklar duyuyor. Eğer savaş uzun sürerse bir süreden sonra artık insan çıldırma noktasına gelir ki bir saniyelik şaşırmasın insan öldürdüğünü düşünürsek çok artı eğer ruh avcısıysa ruhlar çıkıp hem daha fazla zihinsel hasar veriyor hem de saldırıyor benim için mükemmel bir teknik.
Madem buraya kadar geldik bir arenaya hem meditasyondayken seviye atlamışım ne hikmetse artık ustama "usta hani kişi metasyonda enerji çekiyorsa seviye atlamıyordu. dedim. Ustam " geri zekalı king'in verdiği teknikte beyninde unuttun mu salak ilk başta onu yaptım. O yüzden direk enerji çekiyorsun. Meditasyondayken çektiğin enerjinin 100 de 1 ini çekiyor olsan da her saniye çektiğin için bir işe yarayacaktır. Ayrıca bir süre sonra aynı meditasyondaymış gibi enerji çekeceksin" dedi.
Yürüyerek aramaya başladım. 1 saatten sonra sonunda arena buldum. Oradaki görevliyi araya araya canım çıktı. Herkes aynı boyda yüz hariç neredeyse aynı ebatlarda bu ne ya sora sora. Ama sonunda buldum. Adama "bana bir dövüş ayarla azıcık antrenman yapalım ama ölümüne olsun "dedim. Adam bana küçümser bir şekilde baktı. Ve "4. Arenaya geç artı yarın turnuva var. Ona göre bence fazla yaralanma tabi simyacı değilsen ana doğru ya bir de simya vardı. Ejderha sen içerde ne yapıyon ins- ejderha bir hatırlatır ya.
4. Arenayı bulduktan sonra beklemeye ve meditasyon yaparak teknik öğrenmeye çalışıyordum. Yavaş yavaş bir teknik öğrenmeye başladım. "İsmi alevin 3 şekli 1) beyaz alevin yardımı 2) ruh alevinin arzusu 3) ve en güçlüsü kara alevin intikamı" anlaşılan kara alev kara yıldırım gibi çok sıkıntılı bir güç bana uyar aslında henüz kara alevin enerjisi benim için fazla ruh alevi bile sadece 1 kere kullanabilirim.
Tam 2 tekniği çözdüm 3. Tekniğe başlıyordum ki içeriye biri girdi. Şöyle kalıplı kas yığını geri zekalılardan çok severim. Ayağa kalktım ona doğru yürümeye başladım. Kainat titreteni çıkarıyordum ki ustam "karanlık teknikler gibi karanlık eşyalar da yok" dedi. Off Off lordu çıkardım. Ustalardan biri geldi ve ikimizin de elinden kan aldı.
"her şey serbest ortaklarınızı çağırın bu antlaşma yüzünden aileniz sizi öldürürseniz sizin için intikam isteğinde bulunamaz "dedi ve gitti. Ey dost yardım et tekniği iyiymiş. Buna tam olarak hiç bir şeyin içine alamasakda teknik sayesinde istediğim anda ortaklarım yanıma geliyor çok iyi ya. En azından ben seviyorum abicim tekniğimi.
Dur dur dur dur eğer onlar buraya gelecekse bari en azından kuş haliyle gelsinler hemen zihinsel olarak haber verdim. Onay mırıltılarını duyunca korkum geçti. Geçit açıldı ve 1 alfa kurt ki bu kurt benim boyumda ve alemi dantian 5 seviye bir kurt çıktı. Kara olduğunu bildiğimden çok büyük bir sıkıntı olmadı. Rakibimde korkmuş görünmüyor hani. Ankaların seviyesini zaten ölçeyorum ama geldiklerinde kuş olmadıkları kesin daha çok doğan kuşu boyutunda falan geldiler.
Rakibim çakma atı olan elinde koca bir balyozu var. Şey balyoz neredeyse benim boyumdan anlayacağınız şu eğer o balyoz yukarıdan aşağıya doğru savrulup bana gelirse ölmüşüm demektir. Belki bak belki küçük ihtimal yanlamasına vursun yaşayabilirim. Yanında ortak oalrakta bir gorille ayı almış tan kendine göre mükemmel ortaklar bulmuş.
Usta "3 2 1 ve savaş başlasın" dedi. Ben o hızla lordla birlikte koşmaya başladım. Kara ve ankalar gorille ayıya doğru saldırdı. Kara hızını ve çevikliğini kullanıyorken ankalar yükseklik avantajını kullanıyor. Taktik fenaaaa. Da bu adam bildiğin ayı gibi yeri sallaya sallaya bana geliyor. Bekledim bekledim tam vuracağında Gölgenin ayaklarıyla kenara kaçtım tabi dil çıkarmayı ihmal etmedim.
Bu bir kaç sefer böyle oldu. Çocuk artık (çocuk dediğime bakmayın boyu 2 metreden uzun) sinirden ağzı köpürmeye başladı. Ben ve seyirciler gülüyor ama ben gülmekten öleceğim. Bana vuracakken ben yine kaçtım ama bu sefer uzağa değil hemen onun yanına ve eline vurdum. Ve beyaz alevi balyozuna aktardım. 1 saniyem olduğu için çok değil ama eğer aynı yere kılıç gibi bir şeyle vurursam. Ne olur bommm. Çocuk "lan sen erkek misin çık lan karşıma hadi hep kaçıp duruyorsun" dedi.
Ben güldüm sadece. Ama bir deneyelim bakalım ben ne kadar vurabiliyormuşum. Sana saldırmamı mı istiyorsun öyle olsun deneyelim" dedim. Etraftaki insanlar kendi aralarında konuşuyorken zaten duyuluyor dedikleri çoğu şeyde söylenen bana acıyorlarmış. Hadi bakalım kim kime acıyacak.
Lordu geri çektim ve ağır kılıcı elime aldım. Hızla zıplayarak "ağır kılıcın sonsuz fırtınasını" devreye soktum. Düşünsenize bir havaya zıplamışım. Döne döne adama atlıyorum. Adamın sivri bir şey bulup şişlemeyceği ne malım diyenler olacaktır. Adam balyoz kullanıcısı ki balyoz kullananlar çoğunlukla hafif bir şey kullanmazlar. Ki iki ortağınında güç üzerine yoğunlaştığını düşünürsek bence hipotezim aşırı mantıklı ki adam bana zıplayarak balyoz savurmasını düşünürsek hipotezim doğru.
Ben ona vurdum o bana vurdu derken ikimizde karşı duvarlara çakıldık. Şunu anladım ki adam pis vuruyormuş. Ona baktığımda şok oldum inanmadım....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arkadaşlar 1130 kelime oldu. Normalde bir 70-80 kelime daha yazacaktım ama burada bırakmak çok mantıklıydı bence okuduğum kitaplarda hep böyle yapıyorlar. Birde ben yapayım demi ama. Neyse bu kadar az gelmesinin nedeni ben 11im ve istediğim okula gidebilmek için ilk 15.000 girmem gerekiyor. Ki o yüzden şimdiden başladım tekrara şu an hem 9 hem 10 hemde 11e çalışıyorum kitap okumaya bile zar zor vakit ayırabiliyorken bu sıklık bence gayet iyi neyse anlamanız dileğiyle hayırlı geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Muhafız (Yaz Tatiline Kadar Ara Verildi)
FantasyAmimus: "boşuna debelenme Kenan o ipler her türlü element gücünü emerler hiç kimse o iplerden kurtulamaz" dedi. ve: "biliyor musun anneni ben öldürdüm" dedi. İçimde öyle bir öfke meydana çıktı ki yer sarsılıyordu. Gök yüzü kararmaya başladı. Sanki b...